ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/3/2009
Συμβουλές προς νέους οδηγούς
Συμβουλές σε νέους οδηγούς
Διαβάστηκε από 8492 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/3/2009
Για τους περισσότερους η οδήγηση είναι μία τυποποιημένη διαδικασία. Όσον αφορά στους νέους οδηγούς όμως, κάποια πράγματα δεν είναι γι αυτούς τόσο απλά όσο φαίνονται και θα πρέπει να τους δίνουμε το χρόνο και το χώρο που χρειάζονται.
Τα βασικά της οδήγησης
Μην ξεχνάμε, ότι και εμείς έχουμε περάσει από αυτό το στάδιο. Ας δούμε τι πρέπει να γνωρίζει ένας νέος οδηγός.
Παρκάρισμα
Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νέοι οδηγοί είναι η διαδικασία του παρκαρίσματος. Τις περισσότερες φορές η αιτία που τους προκαλεί άγχος είναι το κορνάρισμα των υπολοίπων οδηγών που περιμένουν, μιας και ο νέος οδηγός δεν παρκάρει σε ελάχιστο χρόνο. Βέβαια, αυτή η κίνηση είναι εντελώς λανθασμένη από τους υπόλοιπους οδηγούς, όταν ο νέος οδηγός έχει την ανάλογη ένδειξη τοποθετημένο στο πίσω παρμπρίζ.
Διαδικασία παρκαρίσματος
1. Πρέπει να σταματήσετε παράλληλα με το όχημα που βρίσκεται σταθμευμένο μπροστά από τη θέση που έχετε εντοπίσει.

2. Κάνετε όπισθεν στρίβοντας το τιμόνι προς την κατεύθυνση της θέσης, μέχρι περίπου το σημείο όπου θα βλέπετε στο κέντρο του δικού σας πίσω παρμπρίζ ευθεία την εσωτερική κολόνα του πίσω παρκαρισμένου. Στη συνέχεια στρέφετε το τιμόνι από την άλλη πλευρά, μέχρι το αυτοκίνητο να έρθει στην επιθυμητή θέση.
3. Τέλος, αν χρειαστεί, κάνετε λίγο μπροστά, ώστε να έχετε ίσες αποστάσεις μεταξύ του εμπρός και του πίσω αυτοκινήτου.
Σωστή θέση οδήγησης
Η πρώτη κίνηση που πρέπει να κάνει ένας οδηγός όταν κάθεται στο τιμόνι, είναι να διαμορφώνει τη θέση οδήγησης του αυτοκινήτου. Η θέση θα πρέπει να είναι άνετη γι αυτόν, χωρίς όμως να σημαίνει ότι πρέπει να οδηγεί ξαπλωμένος. Αυτό λοιπόν που πρέπει να θυμόμαστε, είναι ότι καθώς πιάνουμε το τιμόνι, το εσωτερικό του αγκώνα του χεριού μας θα πρέπει να σχηματίζει ορθή γωνία. Επίσης, πάνω από όλα πρέπει να έχει ο οδηγός την απαραίτητη ορατότητα, αλλά και προβλεπόμενη απόσταση από το τιμόνι. Σε καμία όμως περίπτωση δεν πρέπει να βρίσκεται υπερβολικά κοντά στο τιμόνι, διότι σε περίπτωση σύγκρουσης, ο αερόσακος θα τον τραυματίσει στο θώρακα ή και στο πρόσωπο.