Διαβάστηκε από 8957αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/8/2009
H Lexus κάνει την πρώτη εμφάνισή της στην κατηγορία των πολυτελών μεσαίων κάμπριο όπου κυριαρχούν
οι Ευρωπαίοι, με το IS 250C, το οποίο επιβάλλεται με τη δική του ξεχωριστή premium εικόνα.
Tα μεσαία premium κάμπριο αυτοκίνητα τα έχουμε ταυτίσει με ευρωπαϊκά μοντέλα, όπως είναι των γερμανικών εταιρειών Audi, BMW και Mercedes και των σουηδικών Saab και Volvo. Με αυτό το κατεστημένο έρχεται άμεσα αντιμέτωπο το νέο κουπέ-κάμπριο της Lexus, το IS 250C, το οποίο μοιράζεται πολλά κοινά στοιχεία με το αντίστοιχο σεντάν, αλλά με πιο life style χαρακτήρα, λόγω της σκληρής αναδιπλούμενης οροφής.
Με επιβλητική και πολυτελή αισθητική
Το αμάξωμα του IS 250C προσελκύει τα βλέμματα πάνω του χάρη στην πολυτέλεια που αποπνέει και στις διακριτικές δόσεις δυναμισμού, ενώ συγκριτικά με το σεντάν μοντέλο, έχει διατηρήσει λίγα εξωτερικά στοιχεία, όπως καπό, φανάρια, χειρολαβές και εξωτερικούς καθρέφτες. Κοιτώντας το από μπροστά, εμφανίζεται κομψό και συνάμα επιθετικό, όπως και από το πλάι, με τους τονισμένους ώμους, την καμπύλη οροφή και το υπερυψωμένο πίσω τρίτο τμήμα. Ωστόσο, από πίσω, δείχνει σχετικά ογκώδες και λιγότερο ισορροπημένο αισθητικά όταν είναι κλειστό. Επιπλέον, αναφορικά με τις διαστάσεις, το IS 250C έχει το ίδιο μεταξόνιο με το σεντάν (2.730 χλστ.), είναι όμως πιο μακρύ (4.635 χλστ.), πλατύ (1.800 χλστ.) και χαμηλότερο (1.415 χλστ.).
Συν & Πλην (+): ¶νεση ανάρτησης και καθισμάτων, ποιότητα κύλισης, πολυτελής εικόνα, πληρότητα εξοπλισμού, ποιότητα κατασκευής, πολιτισμένη λειτουργία κινητήρα
(-): Αίσθηση τιμονιού, κλίσεις αμαξώματος στις στροφές, χώροι για
τους πίσω επιβάτες, ορατότητα προς τα πίσω, κατανάλωση
Κινητήρας
Πολιτισμένος και με 6άρι αυτόματο κιβώτιο Το V6 μηχανικό σύνολο των 2,5 λτ., απόδοσης 208 ονομαστικών ίππων, κινεί σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το βαρύ αμάξωμα των 1,7+ τόνων, ενώ διακρίνεται για την πολιτισμένη και αθόρυβη λειτουργία του. Συνδυάζεται μόνο με αυτόματο - σειριακό σασμάν 6 ταχυτήτων, το οποίο -εκτός άλλων λειτουργιών- περιλαμβάνει και πρόγραμμα "Sport", για να κρατάει πιο ψηλά τις στροφές του κινητήρα και μικρότερη σχέση στο κιβώτιο. Επιπλέον, οι αλλαγές των ταχυτήτων μπορούν να γίνουν είτε με τη μετακίνηση του επιλογέα πάνω - κάτω, είτε μέσω των πιο βολικών πλήκτρων πίσω από το τιμόνι. Από πλευράς αμεσότητας είναι καλό στις εκκινήσεις, αλλά στο kickdown και στις αλλαγές ταχυτήτων σε προσπεράσεις δεν είναι τόσο γρήγορο.
Οροφή: Ανοίγει σε 20 δλ.
Η οροφή του IS 250C είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο και σύμφωνα με τη Lexus, είναι η πιο "γρήγορη" συγκριτικά με άλλες που αποτελούνται από τρία μέρη. Φέρει ανάλογο μηχανισμό με αυτή του Lexus SC και για να αναδιπλωθεί μπαίνουν σε λειτουργία 15 μοτέρ και 37 αισθητήρες. Έχει προβλεφθεί μάλιστα να εξετάζεται ακόμα και η απόσταση από το πίσω όχημα. Αν αυτή είναι μικρότερη από 25 εκ., τότε η οροφή δεν ανοίγει (γιατί διαφορετικά θα βρει η πίσω πόρτα), αν είναι από 35 μέχρι 45 εκ., τότε ανοίγει, αλλά ταυτόχρονα ειδοποιείται από το όχημα ο οδηγός, ενώ αν αυτή είναι πάνω από 45 πόντους, τότε η διαδικασία ολοκληρώνεται άμεσα.