ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/2/2011
Προστασία ελαστικών
Προστασία ελαστικών
Διαβάστηκε από 1362 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/2/2011
Ίσως, το σημαντικότερο τμήμα του αυτοκινήτου για την ασφάλειά μας είναι τα ελαστικά του, διότι αυτά είναι υπεύθυνα για την επαφή του με το δρόμο.
Ίσως, το σημαντικότερο τμήμα του αυτοκινήτου για την ασφάλειά μας είναι τα ελαστικά του, διότι αυτά είναι υπεύθυνα για την επαφή του με το δρόμο.
Η κατάστασή τους παίζει σημαντικό ρόλο στην ασφάλεια κατά τις μετακινήσεις μας. Ακόμα ένας σημαντικός τομέας είναι το κόστος αντικατάστασής τους, το οποίο είναι υψηλό. Ας δούμε, λοιπόν, με ποιους τρόπους μπορούμε να διατηρήσουμε τα ελαστικά του αυτοκινήτου μας σε "ασφαλή" κατάσταση, αλλά και σε ποια σημεία θα πρέπει να τα ελέγχουμε, ώστε να μην τα φθείρουμε και να παρατείνουμε τη διάρκεια ζωής τους μέχρι το χρονικό όριο που ορίζει ο κατασκευαστής τους.
Ίσως, το σημαντικότερο τμήμα του αυτοκινήτου για την ασφάλειά μας είναι τα ελαστικά του, διότι αυτά είναι υπεύθυνα για την επαφή του με το δρόμο.
1) Έλεγχος ανάρτησης
 Όταν τα αμορτισέρ έχουν φτάσει στο τέλος της ζωής τους, αλλάζει η γεωμετρία του συστήματος της ανάρτησης, με αποτέλεσμα να φθείρονται σε μεγάλο βαθμό και ανομοιόμορφα τα ελαστικά του οχήματος.
Ίσως, το σημαντικότερο τμήμα του αυτοκινήτου για την ασφάλειά μας είναι τα ελαστικά του, διότι αυτά είναι υπεύθυνα για την επαφή του με το δρόμο.
2) Επιθετική οδήγηση
Τα σπιναρίσματα, αλλά και η επιθετική οδήγηση στις στροφές, κάνουν τα ελαστικά να φθάσουν στο τέλος της ζωής τους σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Έτσι, θα πρέπει να αποφεύγουμε τις απότομες κινήσεις, ακολουθώντας τις υποδείξεις του Κ.Ο.Κ.
Ίσως, το σημαντικότερο τμήμα του αυτοκινήτου για την ασφάλειά μας είναι τα ελαστικά του, διότι αυτά είναι υπεύθυνα για την επαφή του με το δρόμο.
3) Έλεγχος πίεσης αέρα
Κάθε κατασκευαστής ορίζει την πίεση του αέρα που θα περιέχουν τα ελαστικά του αυτοκινήτου μας. Έτσι, εμείς θα πρέπει να ελέγχουμε συχνά την πίεση αυτή, διότι, αν δεν συμφωνεί με εκείνη του κατασκευαστή, μειώνει τη ζωή των ελαστικών.