ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/2/2011
ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ
Όλα όσα θα πρέπει να ξέρετε για την ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ
Διαβάστηκε από 3347 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/2/2011
Με την μετατροπή του αυτοκινήτου
σε υγραεριοκίνητο εξοικονομούμε αρκετά χρήματα, προστατεύοντας παράλληλα και το περιβάλλον.
Με την μετατροπή του αυτοκινήτου σε υγραεριοκίνητο εξοικονομούμε αρκετά χρήματα, προστατεύοντας παράλληλα και το περιβάλλον.
Με την μετατροπή του αυτοκινήτου σε υγραεριοκίνητο εξοικονομούμε αρκετά χρήματα, προστατεύοντας παράλληλα και το περιβάλλον. Στα μείον συγκαταλέγεται ο χώρος που καταλαμβάνει το επιπλέον ρεζερβουάρ, αλλά και το περιορισμένο δίκτυο ανεφοδιασμού (αφού δε διαθέτουν όλα τα πρατήρια αυτό το είδος καυσίμου). Η μετατροπή του κάθε αυτοκινήτου σε υγραεριοκίνητο είναι εφικτή, εφ’ όσον επισκεφθείτε κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο. Το κόστος κυμαίνεται από 800 έως 2.500 ευρώ, ανάλογα και με τον τύπο του κινητήρα. Τα πρόσθετα στοιχεία που τοποθετούνται είναι τα εξής: 
• Ρυθμιστής πίεσης ή εξαεριωτής 
• Ρεζερβουάρ (σε σχήμα ρεζέρβας ή κυλινδρικό)
• Φίλτρο υγραερίου
• Μπεκιέρα
• Εγκέφαλος υγραερίου
• Σωληνώσεις και καλωδίωση
Στην αγορά πλέον θα βρείτε και τα πιο εξελιγμένα συστήματα υγραεριοκίνησης “5ης γενιάς”, τα οποία είναι συμβατά και με κινητήρες άμεσου ψεκασμού. Αυτά πραγματοποιούν υγρό ψεκασμό του καυσίμου και δεν διαθέτουν εξαεριωτή, επιτυγχάνοντας  καλύτερη απόδοση.
Μετά την εγκατάσταση, θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιο δημόσιο ΚΤΕΟ, προκειμένου να λάβετε το σχετικό έγγραφο καλής λειτουργίας του συστήματος υγραεριοκίνησης, ενώ προσκομίζοντας την υπεύθυνη δήλωση του μετατροπέα, τα στοιχεία του διασταυρώνονται με το Υπουργείο, προκειμένου να διαπιστωθεί αν είναι εγκεκριμένος ή όχι. Με τη βεβαίωση που θα λάβετε από το ΚΤΕΟ, θα πρέπει να μεταβείτε στο Υπουργείο Μεταφορών, για να αλλάξετε την άδεια κυκλοφορίας, η οποία στο εξής, δίπλα στον τύπο του καυσίμου, θα πρέπει να γράφει «υγραέριο».
Έως 1.100 ευρώ κέρδος το χρόνο
Αν υπολογίσουμε πως ένας μέσος οδηγός διανύει περίπου 15.000χιλιόμετρα το χρόνο για ένα αυτοκίνητο με πραγματική μέση κατανάλωση καυσίμου 11,0 λτ./100 χλμ., θα ξοδεύει το χρόνο περίπου 2.628ευρώ για βενζίνη ή 1.521 ευρώ για υγραέριο με 13,0 λτ./100 χλμ.(τιμή υγραερίου 0,78 ευρώ/λτ. και βενζίνης 1,593 ευρώ/λτ.), δηλαδή θα έχει όφελος 1.100 ευρώ σχεδόν κάθε χρόνο.