|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Αποτελέσματα σύγκρισης
τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...
Αν έχετε απορίες για οποιαδήποτε χαρακτηριστικά που ακολουθούν, πηγαίνετε τον κέρσορα επάνω του και διαβάστε την περιγραφή του. Μοντέλα που δεν έχουν δοκιμαστεί από το auto τρίτη δεν εμφανίζονται.
Η θερμοκρασία ρυθμίζεται χειροκίνηταAir Condition |
ΟΧΙ |
---|---|
Η θερμοκρασία ρυθμίζεται αυτόματα από τον κλιματισμόΚλιματισμός |
2-zone |
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός | Ναι |
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω | Ναι |
Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες | Ναι |
Θερμαινόμενοι καθρέπτες | Ναι |
Κεντρικό κλείδωμα | Ναι |
Ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο, μόλις πλησιάσεις, χωρίς να να πατήσεις κάποιο κουμπί στο κλειδίKeyless entry |
Ναι |
Προβολείς ομίχλης | ΟΧΙ |
Αισθητήρες παρκαρίσματος | Ναι |
Κάμερα που ενεργοποιείται αυτόματα όταν βάζεις όπισθεν Κάμερα οπισθοπορείας |
ΟΧΙ |
Κάμερες σε όλες τις πλευρές του αυτοκινήτου (μπροστά, πίσω και καθρέπτες) που διευκολύνουν στο παρκάρισμαΚάμερες 360 μοιρών |
Ναι |
Υαλοκαθαριστήρας πίσω | Ναι |
Όταν βρέχει ή πέσει νερό στο παρμπρίζ, οι υαλοκαθαριστήρες δουλεύουν αυτόματαΑισθητήρας βροχής |
Ναι |
LED φώτα με πιο λευκό φωτισμό, βλέπεις καλύτερα τη νύκτα. Xenon με μικρή μπλε απόχρωση. Και τα δύο καλύτερα από τα κλασικά φώτα αλογόνου (κίτρινα)Φώτα xenon / LED / Αλογόνου |
LED Matrix |
Τα φώτα ανάβουν μόνα τους όταν νυχτώνει ή μπαίνεις σε τούνελ κλπ.Αuto Lights (αυτόματα φώτα) |
Ναι |
Η μεγάλη σκάλα των φώτων σβήνει όταν έρχεται από το απέναντι ρεύμα άλλο όχημα. Ενεργοποιείται πάλι μόνη της. Αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων (έξυπνα φώτα) |
Ναι |
Οι προβολείς ομίχλης ανάβουν αυτόματα όταν στρίβεις το τιμόνι ώστε να φέγγουν σημεία που δεν βλέπουν τα μεγάλα φώτα.Προβολείς με λειτουργία corner assist |
ΟΧΙ |
Τιμόνι που ρυθμίζεται σε βάθος και ύψος. Βοηθάει στο να βρεις την ιδανική θέση οδήγησης.Ρυθμιζόμενο τιμόνι |
Ναι |
Με μπουτόν στο τιμόνι ελέγχεις το ηχοσύστημα, το trip computer ή άλλες παραμέτρους του αυτοκινήτουΤιμόνι πολλαπλών λειτουργιών |
Ναι |
Χρειάζεται λιγότερη δύναμη κάθε φορά που στρίβειςΥποβοήθηση τιμονιού |
Ναι |
Κρατάει σταθερή την ταχύτητα του οχήματος στον αυτοκινητόδρομο και δεν χρειάζεται να πατάς το γκάζι.Cruise Control |
Ναι |
Μηχανικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού | ΟΧΙ |
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού | Ναι |
Θερμαινόμενα καθίσματα | Ναι |
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα | Ναι |
Σπορ καθίσματα | ΟΧΙ |
Δερμάτινες επενδύσεις | Ναι |
Συνήθως αλουμινίουΖάντες ελαφρού κράματος |
Ναι |
Διάσταση Ελαστικών | 255/40 R20 |
Κανονική ή μικρότερη ρεζέρβα ανάγκης ή κιτ επισκευής ελαστικού (αφρό που φουσκώνεις με αέρα και κλείνουν μικρές τρύπες αλλά όχι σκίσιμο ελαστικού)Ρεζέρβα |
Κιτ επισκευής |
Ηλιοροφή | ΟΧΙ |
Η κεντρική οθονη από την οποία ελέγχεις μουσική, τηλέφωνο, κλιματισμό κλπ.Infotainment (Οθόνη σε ίντσες) |
12,3" |
Κρυφός φωτισμός σε πόρτες και ταμπλό που ενισχύει την αίσθηση πολυτέλειας και βοηθάει κατά τη νυκερινή οδήγησηAmbient φωτισμός καμπίνας |
Ναι |
Εργοστασιακό σύστημα πλοήγησηςNavigation |
Ναι |
Άλλες παροχές |
Φρενάρει τροχούς και κινητήρα όταν διαγνώσει ότι αποκλίνεις επικίνδυνα από την πορεία σου. ESP |
Ναι |
---|---|
Αερόσακοι σύνολο | 7 |
Αερόσακος οδηγού | 1 |
Αερόσακος συνοδηγού | 1 |
Αερόσακοι πλευρικοί | 2 |
Αερόσακος κεφαλής | 2 |
Αερόσακοι γονάτων | |
Ανάμεσα σε οδηγό-συνοδηγό, για να μην συγκρουστούν μεταξύ τουςΑερόσακος κεντρικός |
1 |
Δεν επιτρέπει σπινάρισμα των τροχών. Συνδυάζεται με το ESPΣύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Αντισπίν) |
Ναι |
Απαραίτητο, ώστε τα παιδικά καθίσματα να κουμπώνουν γερά και σε περίπτωση σύγκρουσης το παιδικό κάθισμα δεν μετακινείται. Βάσεις Isofix για παιδικό κάθισμα |
Ναι |
Συναγερμός | ΟΧΙ |
Βοηθάει να ανέβεις ή κατέβεις δρόμο με έντονη κλίση. Π.χ. δεν τσουλάει προς τα πίσω το αυτοκίνητο στην ανηφόρα.Hill Assist |
Ναι |
Προειδοποιεί ηχητικά και οπτικά αν παρεκλίνεις από τη λωρίδα κυκλοφορίας σουΣύστημα Lane assist |
Ναι |
Φρενάρει αυτόματα το όχημα αν πας να τρακάρεις με αυτοκίνητο, δικυκλο ή και πεζό.Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος |
Ναι |
Ειδοποιεί όταν κάποιο όχημα πλησιάσει σε σημείο που δεν έχεις ορατότητα ("τυφλό" σημείο)Προειδοποίηση τυφλού σημείου |
Ναι |
Διαβάζει και σου δείχνει στον πίνακα οργάνων, τα όρια ταχύτηταςΣύστημα αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ. |
Ναι |
Αναγνωρίζει από την οδήγηση, πότε ο οδηγός είναι κουρασμένος και προτείνει μια σύντομη στάση για ξεκούρασηΠροειδοποίηση κόπωσης οδηγού |
ΟΧΙ |
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | |
---|---|
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση | |
Είναι η ταχύτητα με την οποία μπορεί να αποφύγει ένα αυτοκίνητο ένα εμπόδιο που θα πεταχτεί ξαφνικά στο δρόμο και θα επανέλθει στην λωρίδα κυκλοφορίας (Τεστ αποφυγής Κινδύνου)Test Αποφυγής Κινδύνου - Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
|
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | |
0-400 μέτρα (δλ.) | |
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | |
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | |
Θόρυβος στα 100 (db) | |
Θόρυβος στα 120 (db) | |
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) |
|
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) |
|
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | |
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | |
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | |
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα) |
|
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.) |
|
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.) |
|
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.) |
|
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.) |
|
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.) |
|
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα) |
|
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.) |
|
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.) |
Κατανάλωση-ρύποι | |
---|---|
Ενεργητική Ασφάλεια-Φρένα | |
Παθητική Ασφάλεια | |
Value For Money | |
Αξιοπιστία- Συχνότητα βλαβών | |
Κινητήρας-επιδόσεις | |
Εικόνα-Ποιότητα-Τεχνολογία | |
Ανεση-Χώροι-Πρακτικότητα | |
Μεταπωλητική Αξία | |
Τελική Βαθμολογία | |
Οδική Συμπεριφορά | |
Αισθηση πολυτέλειας |
Μήκος (μέτρα) | |
---|---|
Πλάτος (μέτρα) | |
Ύψος (μέτρα) | |
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) |
|
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) |
|
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) |
Κυβικά εκατοστά | |
---|---|
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) |
|
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | |
Ροπή (Nm) | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | |
Όσο μικρότερο το νούμερο αυτό, τόσο καλύτερες οι επιδόσεις του αυτοκινήτουΑναλογία κιλών/ίππο |
|
Ειδική Ισχύς PS/λίτρο |
Ανάρτηση εμπρός | |
---|---|
Ανάρτηση πίσω |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) |
---|
Αν ήταν βενζίνη, θα λέγαμε πως είναι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, τόσο μεγαλύτερη αυτονομία με μια φόρτισηΣυνολική χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) |
84 |
---|---|
Ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 80 |
Κατανάλωση στην πόλη (KWh/100 χλμ.) | |
Κατανάλωση σε ταξίδι (KWh/100 χλμ.) | |
Πραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.) | |
Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | |
Θεωρητική Αυτονομία (χλμ.) | |
Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση τέτοια ώστε στο τέλος της εγγύησης η υγεία της μπαταρίας να είναι τουλάχιστον στο 70%Εγγύηση μπαταρίας (χρόνια) |
Για μια πλήρη περιστροφή του αυτοκινήτου με τέρμα το τιμόνι. Μικρότερο νούμερο για πιο εύκολο παρκάρισμα και ελιγμούςΕυκολία στο παρκάρισμα (Κύκλος στροφής) |
|
---|---|
Το βάρος τρέιλερ-χωρίς φρένα, που μπορεί να τραβήξει Έλξη τρέιλερ χωρίς φρένα (μέγιστο βάρος τρέιλερ) |
|
Το βάρος τρέιλερ-με φρένα, που μπορεί να τραβήξει Έλξη τρέιλερ με φρένα (μέγιστο βάρος τρέιλερ) |
|
Δείχνει την ικανότητα του αυτοκινήτου να προσεγγίσει ένα εμπόδιο (υπό κλίση) χωρίς να βρει ο προφυλακτήραςΓωνία προσέγγισης (μοίρες) |
|
Η γωνία ράμπας δείχνει τη δυνατότητα του αυτοκινήτου να περάσει ένα σημείο χωρίς να βρει η κοιλιά του αυτοκινήτουΓωνία ράμπας (μοίρες) |
|
Αντίστοιχα για ένα εμπόδιο (υπό κλίση) χωρίς να βρει ο πίσω προφυλακτήρας. Αν κατεβαίνεις ή ανεβαίνεις με την όπισθεν.Γωνία φυγής (μοίρες) |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr