
Δοκιμή: Hyundai Kona Hybrid με 129 PS
Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2025
Βγάζει 12 λιγότερα άλογα (129 τώρα) για να καίει λιγότερη βενζίνη (οι μετρήσεις μας έδειξαν μέση κατανάλωση 5,8 από 6,3 λτ./100 χλμ.)
|
|
Βγάζει 12 λιγότερα άλογα (129 τώρα) για να καίει λιγότερη βενζίνη (οι μετρήσεις μας έδειξαν μέση κατανάλωση 5,8 από 6,3 λτ./100 χλμ.)
Κράτησε τον ίδιο, πλούσιο εξοπλισμό, πήγε στα 170 άλογα & είναι φθηνότερο 1.800 ευρώ
Έχει τις καλύτερες επιδόσεις (60-100 & 80-120 χλμ./ώρα) σε σχέση με την τιμή του ...
- Αν αφήσεις το γκάζι «ρολάρει» σαν να έχει νεκρά, ακόμα και με κουμπωμένη ταχύτητα
- Φαντεζί ταμπλό με δύο συνεχόμενες οθονάρες 12,3 ιντσών, όπως στις σύγχρονες Mercedes...
- 40 νέα μοντέλα δοκιμάσαμε στο 1ο τρίμηνο- 10 ξεχώρισαν
- Υβριδικά τα 6 από αυτά (C-HR, Focus, Kona, Avenger, Octavia & E-Class)...
- Έχει τον πιο ισχυρό 1.600άρη κινητήρα στα οικογενειακά SUV (198 άλογα)
- Η έκδοση N Line έχει «αγωνιστικές» σχεδιαστικές πινελιές και εξοπλισμό που δεν χάνει πουθενά (ευκρινέστατη κάμερα για π...
- Όχι ήπια υβριδικό, γι΄ αυτό «τσιμπάει» σε κατανάλωση στην πόλη
- 3 χιλιάρικα πάνω-κάτω ακριβότερο σε σχέση με το αντίστοιχο χειροκίνητο...
- 350 χλμ. αυτονομία σε ταξίδι (Αθήνα-Βόλος και μένει κάβα)
- Το νο. 1 μοντέλο σε οικονομία, 447 ευρώ το χρόνο για ρεύμα ...
Αυτό είναι το νέο Hyundai Kona που μεγάλωσε, ωρίμασε και ανέβηκε κατηγορία, αλλά και επίπεδο. Δοκιμάζουμε την full υβριδική έκδοση με τα 141 άλογα.
Πόσο καλό είναι το πρώτο Hyundai Kona ως μεταχειρισμένο, τώρα που τα πιο παλιά είναι 6 ετών; Δοκιμάζουμε ένα diesel μοντέλο που έχει διανύσει 70.000 χιλιόμετρα μέσα σε 4 χρόνια και βλέπουμε πώς τα πηγαίνει στους τομείς φθορών και ζημιών.
Η Hyundai με την ανανεωμένη υβριδική έκδοση του Kona, προσφέρει ένα πιο σύγχρονο προφίλ σχεδιαστικά και τεχνολογικά, διατηρώντας φυσικά το κύριο χαρακτηριστικό του, την εξαιρετική οικονομία καυσίμου.
Δοκιμάζουμε το Hyundai Kona N, το οποίο με ένα κουμπί φτάνει τα 290 άλογα όντας το ισχυρότερο προσθιοκίνητο B-SUV του κόσμου και αναρωτιόμαστε: Απόλαυση, υπερβολή ή μήπως και τα δύο;
Το ηλεκτρικό Hyundai Kona ανανεώθηκε, διατηρώντας την εξαιρετική αυτονομία του άνω των 400 χλμ., ενώ παράλληλα αναβαθμίστηκε τεχνολογικά και σχεδιαστικά. Με τιμή από 27.767 ευρώ θέλει να γίνει ο βασιλιάς των ηλεκτρικών SUV. Και δείχνει πως μπορεί.
Η ισχυρή έκδοση των 198 ίππων του Hyundai Kona φυσικά και έχει συνολικά εκλεπτυσμένο χαρακτήρα, όμως στο δρόμο μπορεί να δείξει και την πιο άγρια πλευρά της, αυτή των επιδόσεων και μάλιστα με πολύ καλή αναλογία αξίας-τιμής.
Τo B-SUV της Hyundai απέκτησε ήπια υβριδικές εκδόσεις και σε συνδυασμό με το νέο χειροκίνητο κιβώτιο iMT καταφέρνει να κερδίζει σε κατανάλωση, αλλά και να γίνει ακόμα πιο φιλικό και ευχάριστο προς τον οδηγό. Δοκιμάζουμε την έκδοση με τον 1.000άρη βενζινοκινητήρα 48V με 120 ίππους.
Ενίσχυση ει(Kona)ς: Η Ηyundai μέσα στο ευρύτερο πλαίσιο της ανανέωσης της γκάμας της, φρεσκάρει αισθητικά το Kona εκσυγχρονίζοντάς το παράλληλα και σε επίπεδο τεχνολογίας.
Με εξαιρετικές επιδόσεις και το κυριότερο, με αυτονομία βενζινοκίνητου, το ηλεκτρικό Hyundai Kona ξεπερνάει τα όρια του αστικού μοντέλου και φέρνει το μέλλον ακόμα πιο κοντά.
Με το υβριδικό Kona κάνεις έως και 790 πραγματικά χλμ. Τo Hyundai Kona Hybrid πετυχαίνει εξαιρετικά νούμερα κατανάλωσης, χάρη στο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό του σύστημα. Έτσι με ένα μόνο γέμισμα μπορείτε να κάνετε μέχρι και 790 χλμ..
Δείχνει το δρόμο… Η Hyundai διευρύνει τη γκάμα του Kona με την υβριδική έκδοση βάζοντας στο «κάδρο» του ενδιαφέροντος τον σημαντικότερο σκοπό σήμερα, την οικονομία…
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr