Δοκιμή - Test | Hyundai Kona 1,6T 170 PS 7DCT 4x4 N Line
Κράτησε τον ίδιο, πλούσιο εξοπλισμό, πήγε στα 170 άλογα & είναι φθηνότερο 1.800 ευρώ
Έχει τις καλύτερες επιδόσεις (60-100 & 80-120 χλμ./ώρα) σε σχέση με την τιμή του
Με σύστημα 4κίνησης HTRAC που «κλειδώνει» τη ροπή 50:50 σε εμπρός & πίσω τροχούς για καλύτερη πρόσφυση
Χωράει επιβάτη με ύψος 1,90 μ. & έχει πορτ-μπαγκάζ για 4 μεγάλες βαλίτσες & 1 μικρή βαλίτσα καμπίνας αεροπλάνου
Κράτησε τον ίδιο, πλούσιο εξοπλισμό, πήγε στα 170 άλογα & είναι φθηνότερο 1.800 ευρώ
Η νέα γκάμα κινητήρων του Hyundai Kona Model Year 2025 διαφοροποιεί το εύρος ισχύος του οικογενειακού SUV των Κορεατών και ρίχνει προς τα κάτω την τιμή αγοράς του. Η κορυφαία έκδοση των 198 ίππων που είχαμε testάρει έχει πλέον ισχύ στα 170 άλογα (1,6 turbo βενζινοκινητήρας), είναι όμως και 1.800 ευρώ φθηνότερη, διατηρώντας τον ίδιο, πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό.
Δοκιμάζουμε το παραπάνω μηχανικό σύνολο στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και την 4κίνηση HTRAC. Η συγκεκριμένη επιλογή μικρομεσαίου SUV των Κορεατών ξεκινά από τα 34.890 ευρώ στην έκδοση Distinctive που φέρει πολλά και διάφορα κομφόρ (ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, 18άρες ζάντες αλουμινίου, 16 τεχνολογίες υποβοήθησης Hyundai SmartSense, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες κ.ά.).
Εμείς, είχαμε στην διάθεσή μας την κορυφαία εξοπλιστική έκδοση N Line (36.690 ευρώ), η οποία ξεχωρίζει για τις σπορτίφ σχεδιαστικές πινελιές της. Κι αυτό ισχύει τόσο για τις εντός αμαξώματος λεπτομέρειες (κόκκινες ραφές σε τιμόνι, λεβιέ και καθίσματα), όσο και για την εξωτερική εμφάνιση (μάσκα, προφυλακτήρας, διπλή εξάτμιση).
Εσωτερικό - Χώροι: Digital καμπίνα με δύο οθόνες 12,3 ιντσών & επαρκείς χώροι για μία 5-μελή οικογένεια
Το MY25 Hyundai Kona δεν φέρει αλλαγές στην διαμόρφωση του εσωτερικού του, με τον ψηφιακό διάκοσμο να παραμένει το νο.1 αναγνωριστικό στοιχείο του. Η μεσαία αλλά «βασική» για το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο έκδοση Distinctive φέρει και τον μεγάλο ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών, ο οποίος συνθέτει ένα σύγχρονο αισθητικά αποτέλεσμα, από κοινού με την ούτως ή άλλως στάνταρ οθόνη αφής της ίδιας επιφάνειας (12,3'') με το σύστημα πλοήγησης. Ως προς την ποιότητα κατασκευής, θα θέλαμε σε κάποια σημεία μαλακής υφής υλικά, όμως η συναρμογή και το φινίρισμα των σκληρών πλαστικών υλοποιούνται κάτι παραπάνω από καλά.
Από εκεί και πέρα, ένα από τα χαρακτηριστικά που θα εκτιμήσει κανείς στην καμπίνα του Hyundai Kona είναι η πολύ καλή ευρυχωρία της (π.χ. πολλές και μεγάλες θήκες για οδηγό και συνοδηγό). Στο πίσω μέρος, οι επιβάτες θα έχουν μπόλικο περιθώριο για τα πόδια (18,5 εκ.) και το κεφάλι τους (7,5 εκ., χωρά επιβάτης με ύψος 1,90 μ.), ενώ και το φάρδος του καθίσματος θα βολέψει με άνεση τρεις ενήλικους επιβάτες. Όσον αφορά το πορτ-μπαγκάζ, έχει χωρητικότητα 446 λίτρων, ήτοι μπορείς να βάλεις τέσσερις μεγάλες βαλίτσες των 100 λτ. και μία μικρή βαλίτσα καμπίνας αεροπλάνου (40-45 λτ.).
Διαβάστε περισσότερα για την αναλυτική δοκιμή του Hyundai Kona 1,6T 170 PS 7DCT 4x4 στις γραμμές που ακολουθούν.
Η έκδοση N Line, πέραν των σπορτίφ λεπτομερειών με τις κόκκινες πινελιές, προσθέτει και τον εμπρός ατμοσφαιρικό φωτισμό Seamless Horizon Lamp.
Σελίδα 2 | Κινητήρας - Επιδόσεις - Κατανάλωση |
Σελίδα 3 | Οδική συμπεριφορά - Στο δρόμο |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμός & τεχνικά χαρακτηριστικά |