6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμή: Hyundai Kona Hybrid
222.820 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2020)
Δείχνει το δρόμο… Η Hyundai διευρύνει τη γκάμα του Kona με την υβριδική έκδοση βάζοντας στο «κάδρο» του ενδιαφέροντος τον σημαντικότερο σκοπό σήμερα, την οικονομία…
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η Hyundai είναι μια μάρκα που επενδύει σε «καθαρές» τεχνολογίες έχοντας προωθήσει «πράσινες» ιδέες και προτάσεις και στο παρελθόν. Έχει μάλιστα «ασχοληθεί» με αρκετές από τις τεχνολογίες που υπάρχουν σήμερα όπως είναι το υδρογόνο, τα ηλεκτρικά μοντέλα και τα υβριδικά που συνδυάζονται με diesel κινητήρες.
To Hyundai Kona Hybrid ωστόσο ανοίγει ένα νέο ξεχωριστό κεφάλαιο αφού είναι το μοναδικό υβριδικό μοντέλο της κατηγορίας των μικρών SUV/crossover.Με αυτή την έκδοση συμπληρώνεται με τον καλύτερο τρόπο η γκάμα του και περιμένουμε το κερασάκι στην «τούρτα» που θα προσθέσει η αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση.
Δεν είναι φυσικά η πρώτη φορά που η Hyundai ασχολείται με υβριδικά συστήματα κίνησης, είναι όμως η πρώτη που αυτή η τεχνολογία «περνάει» σε πιο συμβατικά από άποψη χαρακτήρα και τιμής μοντέλα της. Μάλιστα, αυτή η προσθήκη ταιριάζει γάντι στην περίπτωση του Kona αφού έρχεται να προσφέρει εξαιρετικά χαμηλές καταναλώσεις κυρίως στις αστικές καθημερινές μετακινήσεις χωρίς να χάνει όμως το ενδιαφέρον του και σε εκτός πόλης διαδρομές. Η τιμή της πλούσιας βασικής έκδοσης του ξεκινά από τα 23.990 ευρώ.
Ξεχωριστό design
Αισθητικά, η υβριδική έκδοση του Ηyundai Kona δεν διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες, παρά μόνο στο λογότυπο Hybrid πίσω, παραμένοντας καλαίσθητη μέσω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της. Βασικό σχεδιαστικό στοιχείο αποτελούν τα ανεξάρτητα φωτιστικά σώματα με τα LED φώτα ημέρας να βρίσκονται ψηλά και να είναι στενά, το βασικό φωτιστικό λίγο πιο κάτω και στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα να βρίσκονται τα φώτα ομίχλης (προαιρετικά). Αντίστοιχη λογική υπάρχει και στο πίσω μέρος και διαμορφώνει έτσι ένα επιθετικό και καλαίσθητο προφίλ ενώ «πόντους» στο σύνολο προδίδει και η ευχάριστη μπλε απόχρωση του «Blue Lagoon» που βλέπετε στις φωτογραφίες.
.....Στο αρθρο αναφερεται οτι προσφερει σημαντικη οικονομια σε σχεση με την συμβατικη εκδοση, και οτι αυτο οδηγει μακροχρονια σε αποσβεση της διαφορας της τιμης. Δεν μπορω να καταλαβω απο που προκυπτει αυτο. Με τα εργοστασιακα στοιχεια η καταναλωση του συμβατικου ειναι 5.2 λιτ/100χλμ και του υβριδικου στα 5.0 λιτ/100χλμ. Δηλαδη η διαφορα ειναι σχεδον ασημαντη, μονο 0.2 λτ/100χλμ. Αντιθετα η τιμη του υβριδικου ξεκιναει απο τα 24.000 ευρω, ενω του συμβατικου απο τα 17.000 ευρω. Η διαφορα στην τιμη, ξεκιναει απο τα 7.000 ευρω(!!!!!). Νομιζω οτι ουτε σε 50 χρονια μπορει να γινει αποσβεση για εναν μεσο αριθμο χλμ ανα ετος. Βεβαια ειναι πλεονεκτημα η απαλλαγη απο τα τελη κυκλοφοριας, αλλα και παλι, αν βαλεις τα νουμερα κατω δεν βγαινει με τιποτα. Ειναι ακομη μια κλασσικη περιπτωση, (οπως εχουμε εχουμε δει πολλες τελευταια σχετικα με τα υβριδικα), οπου σου πωλουν φυκια για μεταξωτες κορδελλες.