ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή Hyundai Kona N Line με 198 άλογα: Το ισχυρότερο Kona βενζίνης

 Σχολιάστε 
45.836 Επισκέψεις στο άρθρο (10/3/2024)
Δοκιμή Hyundai Kona N Line με 198 άλογα: Το ισχυρότερο Kona βενζίνης
2 Φωτογραφίες »

- Έχει τον πιο ισχυρό 1.600άρη κινητήρα στα οικογενειακά SUV (198 άλογα)
- Η έκδοση N Line έχει «αγωνιστικές» σχεδιαστικές πινελιές και εξοπλισμό που δεν χάνει πουθενά (ευκρινέστατη κάμερα για παρκάρισμα, οθονάρες κ.λπ.)
- Πίσω κάθεται άνετα ακόμη και... μπασκετμπολίστας (1,9 μ. ύψος)
- Έχει πολύ καλή αναλογία ευρώ/ίππο, κάθε άλογο του Kona κοστίζει 153 ευρώ

Έχει τον πιο ισχυρό 1.600άρη κινητήρα στα οικογενειακά SUV (198 άλογα)

Από την στιγμή που δεν βρίσκουμε αυτήν τη χρονική στιγμή στην γκάμα του Hyundai Kona κάποιο «N» μοντέλο, τότε το Kona των 198 ίππων είναι η ισχυρότερη βενζινοκίνητη έκδοση του οικογενειακού, πλέον, κορεατικού SUV. Διαθέσιμο με αυτόματο, αλλά και με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο (όπως το μοντέλο της δοκιμής), το 2ης γενιάς Hyundai Kona των 198 ίππων έχει τα περισσότερα turbo άλογα στην κατηγορία των οικογενειακών SUV. Εφόσον φυσικά εξαιρέσουμε τα 2λιτρα SUV, με τα γνωστά φορολογικά βάρη.

Έχει πολύ καλή αναλογία ευρώ/ίππο, κάθε άλογο του Kona κοστίζει 153 ευρώ

Το Hyundai Kona των 198 ίππων προσφέρεται σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις, την Distinctive (που είναι η μεσαίου επιπέδου από 30.290 ευρώ) και την N Line, όπως στο μοντέλο της δοκιμής (από 32.090 ευρώ). Που σημαίνει ότι στη «βασική» έκδοση του Kona, κάθε ένα από τα 198 του άλογα κοστίζει γύρω στα 153 ευρώ, μια πολύ καλή αναλογία.

Η έκδοση N Line έχει «αγωνιστικές» σχεδιαστικές πινελιές και εξοπλισμό που δεν χάνει πουθενά (ευκρινέστατη κάμερα για παρκάρισμα, οθονάρες κ.λπ.)

Και γιατί κοστίζει παραπάνω το N Line πακέτο εξοπλισμού; Διότι μιλάμε για την έκδοση με τις σπορτίφ, αγωνιστικές σχεδιαστικές πινελιές (διπλή εξάτμιση, διαφορετική σχεδίαση προφυλακτήρα και μάσκας, μεταξύ άλλων). Εξοπλιστικά, πάντως, από την στάνταρ έκδοσή του το Hyundai Kona έχει υπέρ-αρκετές παροχές άνεσης και ασφάλειας. Ενδεικτικά θα αναφερθούμε στις δύο στάνταρ οθόνες των 12,3 ιντσών, στους αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, στην πολύ καλής ανάλυσης και ευκρίνειας στάνταρ κάμερα οπισθοπορείας και φυσικά στην πληρέστατη σουίτα συστημάτων ασφάλειας Hyundai Smart Sense (π.χ. 5 επίπεδα αυτόματου έκτακτου φρεναρίσματος).

Πίσω κάθεται άνετα ακόμη και... μπασκετμπολίστας (1,9 μ. ύψος)

Η μεταπήδηση στην κατηγορία των οικογενειακών SUV έφερε καλύτερους εσωτερικούς χώρους στο Hyundai Kona, το οποίο γενικότερα κρίνουμε πρακτικό και ευρύχωρο (πολλές θήκες αποθήκευσης για οδηγό και συνοδηγό). Ειδικά για την πίσω καμπίνα, τώρα, ακόμη και επιβάτης ύψους 1,9 μ. μπορεί να καθίσει με άνεση. Γιατί έχει σχεδόν 19 εκ. μέχρι να ακουμπήσουν τα γόνατά του στο εμπρός κάθισμα αλλά και κάτι παραπάνω από 7 εκ. μέχρι να... βρει οροφή.
 
Διαβάστε στην συνέχεια του άρθρου την αναλυτική δοκιμή του Hyundai Kona N Line των 198 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
 

Σελίδα 2Σχεδίαση: Full του κόκκινου με μπόλικες σπορτίφ πινελιές
Σελίδα 3Εσωτερικό: Hi-tech καμπίνα με διπλή οθονάρα & άφθονες θήκες που χωράνε... τα πάντα/οπουδήποτε μπορείς να φανταστείς
Σελίδα 4Κινητήρες: Επιδόσεις στο μέσο όρο της κατηγορίας & κατανάλωση στα 8 λτ./100 χλμ.
Σελίδα 5Οδική συμπεριφορά: Πολύ άνετο στο δρόμο, αλλά χάνει πόντους στην αίσθηση του τιμονιού
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL