Δοκιμή: Αυτόματο mild hybrid Hyundai i20 με 100 PS
Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2024
- Mε 21.390 ευρώ & αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
- Όταν αφήνεις το γκάζι κυλάει σαν… «σβηστό» με μηδέν κατανάλωση
- Mε 21.390 ευρώ & αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
- Όταν αφήνεις το γκάζι κυλάει σαν… «σβηστό» με μηδέν κατανάλωση
- Με αλλαγμένη σχεδίαση της μάσκας και νέα φανάρια
- Παραμένει το καλύτερο μικρό σε χώρους επιβατών, χωράει πίσω 3 ψηλούς πάνω από 1,80
Ακόμα και τα πιο παλιά Hyundai i20 3ης γενιάς είναι εντός εγγύησης.
Αξιόπιστοι κινητήρες. Αν κινείται μόνο στην πόλη ίσως χρειαστεί δίσκο-πλατό.
Το προηγούμενο Hyundai i20 είναι ευρύχωρο.
Είναι αξιόπιστο ως μεταχειρισμένο.
Η κορυφαία έκδοση κινητήρα του «απλού» Hyundai i20 συνδυάζει σπορ εμφάνιση και μπόλικα αλογάκια, με την οικονομία στο καύσιμο. Δοκιμάζουμε το δημοφιλές μικρό με τα 120 άλογα και την ήπια υβριδική τεχνολογία στην σπορτίφ εξοπλιστική έκδοση N Line.
Ω, Να σου…!!!! Επειδή υπάρχει και ο νόμος περί άσεμνων δημοσιευμάτων, τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται. To «καυτό» Hyundai i20 N ήρθε με 204 άλογα και «κόλπα» από το WRC για να… καψώσει τον petrolhead. Eιδικά η έκδοση με το Performance Pack…
Το Hyundai i20 περνά στο επόμενο επίπεδο μέσω της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας και του νέου εξελιγμένου κιβωτίου ταχυτήτων για μεγαλύτερη οικονομία και πιο καθαρές μετακινήσεις.
«Φτιάχνει την ατμόσφαιρα»: Η ατμοσφαιρική έκδοση των 84 ίππων του Hyundai i20 προβάλει τον πιο αστικό και οικονομικό χαρακτήρα του μοντέλου, διατηρώντας τις Value For Money αρετές του.
Ακόμα πιο χαλαρά: Το Hyundai i20 με τον 1.000άρη turbo κινητήρα 100 ίππων αποκτά αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για περισσότερη ευκολία στη χρήση του, διατηρώντας την καλή σχέση αξίας-τιμής που το διακρίνει.
Το Hyundai i20 ανανεώθηκε ελαφρώς αισθητικά και απέκτησε πιο πλούσιο εξοπλισμό, συνεχίζοντας να αποτελεί το σημαιοφόρο της εταιρείας σε επίπεδο πωλήσεων.
Το Hyundai i20 με τον 1.000άρη turbo κινητήρα δελεάζει με την πληρότητα του «πακέτου» που προσφέρει σε συνδυασμό με την συγκρατημένη τιμή.
Οι σβέλτες επιδόσεις και η καλή ποιότητα κύλισης καθιστούν την έκδοση 1,4 CRDi του Hyundai i20 ιδανική επιλογή στη γκάμα.
Ανανεωμένο σε όλους τους τομείς το νέο i20. Αδύνατος και θορυβώδης ο 1,1 diesel κινητήρας.
Το νέο Hyundai i20 είναι εξελιγμένο στην Ευρώπη και σκοπεύει να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις της μάρκας, προσφέροντας μια αναβαθμισμένη εμπειρία οδήγησης. Οδηγώντας το, δε βλέπουμε το λόγο να μην τα καταφέρει.
Το ανανεωμένο Hyundai i20, είναι διαθέσιμο με κινητήρα 1,4 λίτρων, ώστε να μπορεί να καλύψει την γκάμα του αγοραστικού κοινού που επιθυμεί καλύτερες επιδόσεις, συγκριτικά με τον κινητήρα των 1.100 κ.εκ.
Ο αντικαταστάτης του δημοφιλούς Getz, το i20, εκσυγχρονίζεται πλήρως και αποκτά πιο ευρωπαϊκό προφίλ, τόσο μέσω της σχεδίασης όσο και της οδικής του συμπεριφοράς, διατηρώντας παράλληλα το πολύ καλό value for money.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr