Το Hyundai i20 ανανεώθηκε ελαφρώς αισθητικά και απέκτησε πιο πλούσιο εξοπλισμό, συνεχίζοντας να αποτελεί το σημαιοφόρο της εταιρείας σε επίπεδο πωλήσεων.
Το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο της Hyundai στην πιο δημοφιλή κατηγορία, περνάει στην επόμενη φάση της καριέρας του και δέχεται ένα αισθητικό ρετουσάρισμα το οποίο υποδηλώνει και μια γενικότερη αναβάθμιση σε επίπεδο εξοπλισμού, εφαρμόζοντας τα σύγχρονα μέσα άνεσης και ασφάλειας που διαθέτει άλλωστε και ο σκληρός ανταγωνισμός του.
Πιο συγκεκριμένα, δέχθηκε την ομπρέλα προστασίας Hyundai SmartSense που περιλαμβάνει σύστημα ειδοποίησης ακούσιας αλλαγής πορείας (LDWS), σύστημα διατήρησης πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας (LKA), σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης (FCA), σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού και αυτόματη ενεργοποίηση της μεγάλης σκάλας φώτων, με τα παραπάνω χαρακτηριστικά να εφοδιάζουν την πιο πλούσια έκδοση Distinctive. Αναβαθμισμένος πάντως είναι γενικότερα ο εξοπλισμός από τη βασική έκδοση Active, ενώ τα επίπεδα εξοπλισμού έχουν ανέλθει πλέον στα 5 (Active, Fresh, Exclusive, Premium και Distinctive).
Eμφάνιση: Με τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Hyundai
Η εμφάνιση του ανανεωμένου i20, δέχεται μερικά στοιχεία από τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Hyundai, και αποκτά ένα πιο εκλεπτυσμένο ύφος, διατηρώντας ωστόσο τη δυναμική του. Αυτή εκφράζεται κυρίως στο εμπρόσθιο μέρος, μέσω της εξάγωνης μάσκας η οποία πλαισιώνεται από τον πλήρως ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Επιπλέον, παρατηρούμε και κάποιες μικρότερης σημασίας διαφοροποιήσεις στα φωτιστικά σώματα, τα οποία πλέον έχουν LED φώτα ημέρας, αλλά και στους προβολείς ομίχλης. Το πίσω μέρος έχει δεχθεί περισσότερες «επεμβάσεις» με προεξάρχον στοιχείο τον ολοκαίνουργιο προφυλακτήρα, στο κέντρο του οποίου βρίσκεται η μαύρη πλαστική φάσα (όπως είδαμε και στο Kona), ενώ νέα είναι και τα φωτιστικά σώματα τα οποία «γεμίζουν» το πίσω μέρος. Η προσθήκη νέων χρωμάτων καθώς και συνδυασμών διχρωμίας, αποτελούν επιπλέον στοιχεία του εκσυγχρονισμού του i20, προσφέροντας έτσι μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης.
Καλώς ή κακώς η Hyundai διατηρεί τα καλά αλλά και τα κακά... σχεδιαστικά αντικειμενικά αρέσει χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο, καλή δουλειά... συνεχίζει και δεν χαλάει... μικροχαζομάρες θα σου βγάλει σε περιφεριακά αλλά κινητήρα - ηλεκτρικά δύσκολα θα έχεις κάποιο πρόβλημα... από καύσιμο θέλει λίγο αλλά όχι τραγικά πράγματα... κινείται αξιοπρεπώς αλλά μέχρι εκεί... τιμόνι μέτριο αλλά δεν ενοχλεί εκτός εάν έχεις πολλές απαιτήσεις... εργονομία κλασική στα γιαπωνέζικα πρότυπα, βαρετή αλλά αποδεκτή στους πολλούς χωρίς λάθη... infotainment πλήρες και αξιοπρεπές, απλά... το 5ταχυτο κιβώτιο είναι ένα θέμα και σε αριθμό ταχυτήτων και σε αίσθηση μέτριο... το σημαντικότερο, τα πλαστικά στο εσωτερικό παραμένουν μέτρια και ο διάκοσμος πολύ απλός σαφώς κάτω από τον ανταγωνισμό... και μερικά τρίζουν, είναι να μην σου τύχει... ένα άλλο θέμα με το i20 είναι ότι είναι υπερτιμημένο, εάν το συγκρίνεις με το i30 καταλαβαίνεις ότι η αντιπροσωπεία θα μπορούσε να το δίνει πιο φθηνά αλλά δεν νιώθει την ανάγκη... ακόμη κι έτσι η τιμή του είναι καλή πάντως, αν και σε αυτή την κατηγορία μιλάμε για 500 ευρώ πάνω κάτω...
Καλώς ή κακώς η Hyundai διατηρεί τα καλά αλλά και τα κακά... σχεδιαστικά αντικειμενικά αρέσει χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο, καλή δουλειά... συνεχίζει και δεν χαλάει... μικροχαζομάρες θα σου βγάλει σε περιφεριακά αλλά κινητήρα - ηλεκτρικά δύσκολα θα έχεις κάποιο πρόβλημα... από καύσιμο θέλει λίγο αλλά όχι τραγικά πράγματα... κινείται αξιοπρεπώς αλλά μέχρι εκεί... τιμόνι μέτριο αλλά δεν ενοχλεί εκτός εάν έχεις πολλές απαιτήσεις... εργονομία κλασική στα γιαπωνέζικα πρότυπα, βαρετή αλλά αποδεκτή στους πολλούς χωρίς λάθη... infotainment πλήρες και αξιοπρεπές, απλά... το 5ταχυτο κιβώτιο είναι ένα θέμα και σε αριθμό ταχυτήτων και σε αίσθηση μέτριο... το σημαντικότερο, τα πλαστικά στο εσωτερικό παραμένουν μέτρια και ο διάκοσμος πολύ απλός σαφώς κάτω από τον ανταγωνισμό... και μερικά τρίζουν, είναι να μην σου τύχει... ένα άλλο θέμα με το i20 είναι ότι είναι υπερτιμημένο, εάν το συγκρίνεις με το i30 καταλαβαίνεις ότι η αντιπροσωπεία θα μπορούσε να το δίνει πιο φθηνά αλλά δεν νιώθει την ανάγκη... ακόμη κι έτσι η τιμή του είναι καλή πάντως, αν και σε αυτή την κατηγορία μιλάμε για 500 ευρώ πάνω κάτω...