Ω, Να σου…!!!! Επειδή υπάρχει και ο νόμος περί άσεμνων δημοσιευμάτων, τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται. To «καυτό» Hyundai i20 N ήρθε με 204 άλογα και «κόλπα» από το WRC για να… καψώσει τον petrolhead. Eιδικά η έκδοση με το Performance Pack…
H εικόνα του Hyundai i20 N είναι εντυπωσιακή. Κάποιοι τη βρίσκουν κραυγαλέα, ειδικά στο πίσω μέρος. Η ουσία είναι πως ξεχωρίζει ειδικά με τον Blue Performance χρωματισμό
Με 204 άλογα, 6,5'' για το 0-100, 230 χλμ./ώρα τελική
Άπειρες ρυθμίσεις, πολλά συστήματα για οδηγική απόλαυση
Με 5ετή εγγύηση άπειρων χιλιομέτρων ακόμα και στην πίστα
Από 24.990 ευρώ (26.490 ευρώ το Performance Pack)
Η Hyundai στόχευσε το μυαλό του petrolhead και αν η πρώτη βολή, το i30 N, ήταν η προειδοποιητική, το νέο i20 N πάει για κέντρο, βάζοντας φωτιά σε όσους λάτρεψαν και πόθησαν τα μικρά GTi. Προφανώς και είναι βασισμένο στο καθημερινό i20, από εκεί και πέρα ο Μπίερμαν (ναι καλέ ο Γερμανός πρώην επικεφαλής του M Division της BMW) και το επιτελείο του τα άλλαξαν όλα. Με αρχή φυσικά την εμφάνιση του (αποκλειστικά) 5θυρου αμαξώματος, η οποία αν μη τι άλλο είναι εντυπωσιακή. Κάποιοι τη βρίσκουν κραυγαλέα, ειδικά στο πίσω μέρος. Η ουσία είναι πως το i20 N ξεχωρίζει: Eπιθετική μάσκα με logo «N», τεράστιες εισαγωγές, τονισμένα μαρσπιέ, σπόιλερ οροφής που στα 200 χλμ./ώρα προσφέρει 20 κιλά κάθετης δύναμης, διαχύτης, μοναδικοί 18άρηδες τροχοί, αλλά και Blue Performance χρώμα αυτό καθ' αυτό συνθέτουν ένα σύνολο που μυρίζει μπαρούτι. Η ουσία φυσικά είναι στις δομικές αλλαγές: Ενισχύσεις σε 12 σημεία για το πλαίσιο, μεγαλύτερη γωνία κάμπερ και ανασχεδιασμένα γόνατα μπροστά, χαμήλωμα 10 χλστ., φρένα υψηλών επιδόσεων και πιο γρήγορο τιμόνι. Και φυσικά για να έχουν νόημα όλα τα παραπάνω κάτω από το καπό υπάρχει ο 1,6 turbo βενζινοκινητήρας με 204 άλογα…