Με καλύτερη αεροδυναμική, μεγάλη προσοχή στη σχεδιαστική λεπτομέρεια, αλλά και εντυπωσιακό design το νέο i20 υποστηρίζει το Νο1 λόγο επιλογής ενός Hyundai σήμερα.
Οδηγούμε: Νέο Hyundai i20
50.155 Επισκέψεις στο άρθρο (10/3/2015)
Το νέο Hyundai i20 είναι εξελιγμένο στην Ευρώπη και σκοπεύει να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις της μάρκας, προσφέροντας μια αναβαθμισμένη εμπειρία οδήγησης. Οδηγώντας το, δε βλέπουμε το λόγο να μην τα καταφέρει.
• Με έμφαση στην άνεση, την ποιότητα και το design
• Με 1.000άρη turbo κινητήρα 120 ίππων μέσα στο 2015
• Στην Ελλάδα τον Απρίλη
Από το 2002 που η Hyundai δραστηριοποιείται στην κατηγορία των μικρών με το Getz έχει πουλήσει πάνω από 1 εκ. αυτοκίνητα. Και τοi20 πρώτης γενιάς που εμφανίστηκε το 2008 και ανανεώθηκε το 2012 (στη μορφή που το ξέραμε μέχρι σήμερα) είναι υπεύθυνο για ένα μεγάλο μέρος αυτής της επιτυχίας. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι σε ευρωπαϊκό επίπεδο το i20 1ης γενιάς υπερδιπλασίασε το μερίδιο της Hyundai από το 2008 (1,3%) στο 2,9% (το 2013) στην κατηγορία των μικρών, ενώ ευθύνεται και για το 80% των νέων αγοραστών Hyundai (όταν ο μέσος όρος των μοντέλων της κατηγορίας σε αυτό τον τομέα δεν ξεπερνά το 55%).
Για το νέο μοντέλο της η Hyundai έχει θέσει στόχο τις 100.000 μονάδες πωλήσεων το έτος, βάζοντας ψηλά τον πήχη στους τομείς της εσωτερικής ευρυχωρίας, της υψηλής προσφερόμενης τεχνολογίας και της άνεσης, αλλά και του design. Μάλιστα η Hyundai δηλώνει ότι το design αποτελεί, αυτή τη στιγμή, ο Νο1 λόγος αγοράς των μοντέλων της, με το value for money να έρχεται αμέσως μετά.
Το νέο μοντέλο έχει εξελιχθεί εξ ολοκλήρου στην Ευρώπη, αποτελώντας το τρίτο κατά σειρά μοντέλο της Hyundai που εντάσσεται στο σχέδιο «Product Momentum 2017», σύμφωνα με το οποίο θα δούμε συνολικά 22 νέα μοντέλα και εκδόσεις ειδικά για την Ευρώπη μέσα στην επόμενη τριετία.
Λεπτομέρειες όπως τα εμπρός και πίσω φωτιστικά δίνουν ταυτότητα και ευρωπαϊκό αέρα στο νέο i20.
Για να σχολιάσω και εγώ ,εφόσον το group vw κανει τα καλύτερα αυτοκίνητα και είναι πρώτο σε πωλήσεις γιατί δεν δίνει και εγγύηση 5 και 7 χρόνων που δίνει η hyundai και η ΚΙΑ,Δυστυχώς to group έιναι υπερτιμημένο και με το καλύτερο marketing με διαφορά,αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη.
Τι να σχολιάσουμε; Ένα απλό εισαγωγικό άρθρο για ένα καινούριο αυτοκίνητο. Εκτός αν θέλετε να τονίσετε το ότι το καινούριο αυτοκίνητο είναι 64% πιο άκαμπτο, δηλ αυτό που κυκλοφορεί τώρα είναι εύκαμπτο;
Προς Μαρίνο..... λοιπόν φίλε μου συμφωνώ με την ημιμάθεια και την αμάθεια, όμως πρέπει και εσύ να συμφωνήσεις με την αντικειμενικότητα και την αλήθεια. όταν ήμουν κάτοχος 3 οχημάτων 1polo και 2golf ανακάλυψα ότι δεν αγόρασα αυτοκίνητα αλλά κινητά συνεργία και ο λόγος? γνωστός η μια βλάβη πίσω από την άλλη και γελούσα με φίλους που έπαιρναν Hyundai.....
Προς ΚΕΡΑΥΝΟ: Ποια ηττα εχει φαει το VW Group ακριβως?Γιατι εγω βλεπω οτι ειναι στην κορυφη των πωλησεων.Επειδη η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια το i20 ειναι στην κατηγορια του POLO και οχι του GOLF. Προφανως αναγνωριζεις την αξια που εχει το GOLF και τρεχεις να το συγκρινεις αμεσως μαζι του,γιατι αραγε?.Η γη να γυρισει αναποδα η Hyundai θα μεινει Hyundai και η VW Volkswagen, δεν συγκινονται αυτες οι μαρκες σε κανεναν τομεa,απευθηνονται σε διαφορετικες τσεπες kai παιζουν σε αλλο target group.Οσο αφορα το i20 φαινεται αξιολογο και πολλα υποσχομενο μοντελο.
Για να σχολιάσω και εγώ ,εφόσον το group vw κανει τα καλύτερα αυτοκίνητα και είναι πρώτο σε πωλήσεις γιατί δεν δίνει και εγγύηση 5 και 7 χρόνων που δίνει η hyundai και η ΚΙΑ,Δυστυχώς to group έιναι υπερτιμημένο και με το καλύτερο marketing με διαφορά,αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη.
Τι να σχολιάσουμε; Ένα απλό εισαγωγικό άρθρο για ένα καινούριο αυτοκίνητο. Εκτός αν θέλετε να τονίσετε το ότι το καινούριο αυτοκίνητο είναι 64% πιο άκαμπτο, δηλ αυτό που κυκλοφορεί τώρα είναι εύκαμπτο;
Προς Μαρίνο..... λοιπόν φίλε μου συμφωνώ με την ημιμάθεια και την αμάθεια, όμως πρέπει και εσύ να συμφωνήσεις με την αντικειμενικότητα και την αλήθεια. όταν ήμουν κάτοχος 3 οχημάτων 1polo και 2golf ανακάλυψα ότι δεν αγόρασα αυτοκίνητα αλλά κινητά συνεργία και ο λόγος? γνωστός η μια βλάβη πίσω από την άλλη και γελούσα με φίλους που έπαιρναν Hyundai.....
ΤΡΕΜΕ GOLF ΤΡΕΜΕ !! ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΗΤΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΚΡΟΥΠ WV . . ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ !! ΚΑΙ Η ΣΝΟΜΠΑΡΙΑ ΣΤΗ ΑΚΡΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.
Προς ΚΕΡΑΥΝΟ: Ποια ηττα εχει φαει το VW Group ακριβως?Γιατι εγω βλεπω οτι ειναι στην κορυφη των πωλησεων.Επειδη η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια το i20 ειναι στην κατηγορια του POLO και οχι του GOLF. Προφανως αναγνωριζεις την αξια που εχει το GOLF και τρεχεις να το συγκρινεις αμεσως μαζι του,γιατι αραγε?.Η γη να γυρισει αναποδα η Hyundai θα μεινει Hyundai και η VW Volkswagen, δεν συγκινονται αυτες οι μαρκες σε κανεναν τομεa,απευθηνονται σε διαφορετικες τσεπες kai παιζουν σε αλλο target group.Οσο αφορα το i20 φαινεται αξιολογο και πολλα υποσχομενο μοντελο.
Πραγματικα ενα καλο μικρομεσαιο αυτοκινητο. Σιγουρα πιο ποιοτικο απο αλλα του ειδους, βλεπε toyota...