Ακόμα πιο χαλαρά: Το Hyundai i20 με τον 1.000άρη turbo κινητήρα 100 ίππων αποκτά αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για περισσότερη ευκολία στη χρήση του, διατηρώντας την καλή σχέση αξίας-τιμής που το διακρίνει.
Το Hyundai i20 με τον 1,0 T-GDI κινητήρα των 100 ίππων επεκτείνει τις επιλογές του υποψήφιου αγοραστή με την προσθήκη ενός αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Εξάλλου η συντριπτική πλειοψηφία των μοντέλων στη μικρή κατηγορία διαθέτει αυτόματες εκδόσεις, μια επιλογή που διαρκώς κερδίζει όλο και μεγαλύτερο ποσοστό στην προτίμηση του κοινού.
1.400 ευρώ για το κιβώτιο
Η τιμή του Hyundai i20 1,0 T-GDI των 100 ίππων ξεκινά από τα 13.690 ευρώ μετά από την έκπτωση που προσφέρει η αντιπροσωπεία. Εφόσον φυσικά επιλέξετε την αυτόματη έκδοση, το συνολικό αντίτιμο ανεβαίνει στα 15.090 ευρώ.
Κινητήρας-Οδική συμπεριφορά: Σε πάει παντού
Ο 3κύλινδρος turbo 1,0 T-GDI κινητήρας αποδίδει 100 ίππους με 175 Nm στις 1.500 – 4.000 σ.α.λ.. Στην πράξη διαθέτει εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία και τραβάει θαυμάσια από χαμηλά μέχρι τις μεσαίες στροφές, όπου και μετά εμφανίζει μία πτώση στη διαθέσιμη ροπή, με αποτέλεσμα όσο το πιέζεις να θορυβεί. Σε κάθε περίπτωση ο προσανατολισμός ενός αυτοκινήτου της κατηγορίας του δεν είναι να το οδηγείς στα κόκκινα. Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές, ειδικά οι ρεπρίζ που χάρη στο kickdown του κιβωτίου (με δυνατότητα επιλογής χειροκίνητων αλλαγών) είναι αισθητά μειωμένες σε σχέση με τη χειροκίνητη έκδοση, ενώ η κατανάλωση κυμαίνεται στα 8,0 λτ./100 χλμ..
Πέρα από τις επιδόσεις, το κιβώτιο δρα σαν αγχολυτικό μέσα στην πόλη, όπου το ήδη ευκολόχρηστο i20 (10,2 μ. κύκλος στροφής) γίνεται παιχνιδάκι στα χέρια σας.
Έξω από την πόλη το i20 θα ταξιδέψει άνετα, με την ανάρτηση να απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου και να εξασφαλίζει μία ανώτερη ποιότητα κύλισης, όντας πολύ σταθερό στον αυτοκινητόδρομο.
Εσωτερικό: Μοντέρνο & ποιοτικό
Η σχεδίαση της καμπίνας δείχνει αρκετά μοντέρνα με την οθόνη αφής να κερδίζει τις εντυπώσεις. Από εκεί και πέρα, τα πλαστικά είναι μεν σκληρά, έχουν όμως πολύ καλό φινίρισμα και γερή συναρμογή, με τους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές να είναι αρκετά πιο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας.
Η άποψή μας
Το αυτόματο κιβώτιο κάνει ακόμα πιο δελεαστικό το πακέτο του νέου Hyundai i20, που δεν έχει και πολλά να φοβηθεί από τον ανταγωνισμό. Στα συν η τιμή, ο πλήρης εξοπλισμός και η 5ετής εγγύηση χωρίς όριο χλμ..
+ Λειτουργία κινητήρα, στιβαρότητα-ευρυχωρία-πρακτικότητα καμπίνας, ποιότητα κύλισης, οδική συμπεριφορά - Κατανάλωση στην πράξη, αίσθηση τιμονιού
Νισάφι πια με τη λογική 'ολα καλά', οι αναγνώστες/αγοραστές δεν είναι πρόβατα... μια χαρά αυτοκίνητο είναι, έντιμο και αξιόπιστο και με αρκετά καλή (όμορφη) σχεδίαση εξωτερικά, αλλά 'μοντέρνο΄ το εσωτερικό με ποιά λογική??? ΠΑΝΤΟΤΕ η Huyndai τα i20 τα έφτιαχνε με συγκεκριμένη λογική - μηχανικά μέρη αξιόπιστα με επαρκή ισχύ και καλά αλλά όχι κορυφαία χαρακτηριστικά, πολύ καλοί χώροι για την κατηγορία, απλά αξιοπρεπή αλλά βαρετή οδική συμπεριφορά, εσωτερικό 'προηγούμενης γενιάς' και σε ύφος και σε υλικά για να κρατιέται το κόστος χαμηλά και να απευθύνεται στον πολύ κόσμο (το γιατί δεν εισάγεται στην χώρα μας το Accent , ήτοι η πεντάθυρη ουσιαστικά έκδοση, ρωτήστε την αντιπροσωπεία...)... γιατί δηλαδή πρέπει σώνει και καλά να το πείτε 'μοντέρνο', ένα απλό μονότονο εσωτερικό είναι με μέτρια υλικά (το προηγούμεο i20 στα τρία χρόνια ξέφτιζε μέσα, αλλά οι αρθρογράφοι μάλλον ζουν σε άλλο κόσμο...)... δηλαδή εάν αυτό είναι μοντέρνο, τι είναι τα (τυχαία σειρά) Polo, Fiesta, 208 κλπ...
Νισάφι πια με τη λογική 'ολα καλά', οι αναγνώστες/αγοραστές δεν είναι πρόβατα... μια χαρά αυτοκίνητο είναι, έντιμο και αξιόπιστο και με αρκετά καλή (όμορφη) σχεδίαση εξωτερικά, αλλά 'μοντέρνο΄ το εσωτερικό με ποιά λογική??? ΠΑΝΤΟΤΕ η Huyndai τα i20 τα έφτιαχνε με συγκεκριμένη λογική - μηχανικά μέρη αξιόπιστα με επαρκή ισχύ και καλά αλλά όχι κορυφαία χαρακτηριστικά, πολύ καλοί χώροι για την κατηγορία, απλά αξιοπρεπή αλλά βαρετή οδική συμπεριφορά, εσωτερικό 'προηγούμενης γενιάς' και σε ύφος και σε υλικά για να κρατιέται το κόστος χαμηλά και να απευθύνεται στον πολύ κόσμο (το γιατί δεν εισάγεται στην χώρα μας το Accent , ήτοι η πεντάθυρη ουσιαστικά έκδοση, ρωτήστε την αντιπροσωπεία...)... γιατί δηλαδή πρέπει σώνει και καλά να το πείτε 'μοντέρνο', ένα απλό μονότονο εσωτερικό είναι με μέτρια υλικά (το προηγούμεο i20 στα τρία χρόνια ξέφτιζε μέσα, αλλά οι αρθρογράφοι μάλλον ζουν σε άλλο κόσμο...)... δηλαδή εάν αυτό είναι μοντέρνο, τι είναι τα (τυχαία σειρά) Polo, Fiesta, 208 κλπ...