Το νέο i20 είναι ένα μοντέλο στοίχημα για την Hyundai στην ελληνική αγορά, μιας και ανήκει στην πιο εμπορική της κατηγορία, αυτήν των μικρών, με ποσοστό 44,2%. Στην έκδοση της δοκιμής μάλιστα, δηλαδή με τον 1,1 diesel κινητήρα, οι προβολείς πέφτουν ακόμη πιο έντονα πάνω του και το ενδιαφέρον αυξάνεται, αφού αυτή η έκδοση είναι η πιο οικονομική στην γκάμα του. Συγκεκριμένα, ξεκινάει από τα 12.290 ευρώ, όντας συνολικά μία δελεαστική πρόταση. Ωστόσο, αυτό που πρέπει παράλληλα να εξεταστεί είναι το κατά πόσο οι 75 ίπποι της έκδοσης ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες όπου τα μικρά παίζουν το ρόλο ακόμη και του οικογενειακού αυτοκινήτου.
Η συγκεκριμένη έκδοση δεν είναι η μοναδική έκδοση στη diesel γκάμα του Hyundai i20, καθώς διατίθεται και με τον 1,4 diesel των 90 ίππων του γκρουπ. Ωστόσο, σε αυτήν την περίπτωση, η τιμή δεν είναι τόσο δελεαστική, όσο το περιμένεις καθώς ξεκινά από τα 15.190 ευρώ. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με την σειρά.
To νέο Hyundai i20 ξεκινά από τα 11.990 ευρώ στην έκδοση L Base, η οποία είναι σπαρτιατική καθώς διαθέτει ESP, 6 αερόσακους, A/C, μπροστά ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα χωρίς τηλεχειρισμό και ρυθμιζόμενο τιμόνι μόνο σε ύψος.
Οδήγησα το 1.1 diezel στις 22/05/2015 σε έκθεση της Αττικής και δε συμφωνώ
περί της απόκρισης του δεξιού πεντάλ στο βύθισμα.Απεναντίας το βρήκα πολύ ροπάτο
και με αρκετά ευρωπα'ι'κό πάτημα όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά.
Συχαρητήρια για το site σας, ένα από τα πιο πλήρη στην κατηγορία του.
Αγόρασα τον Ιανουάριο του 2018 το I20 diesel. Το έχω κάνει ως τώρα 25.000 km. Δεν μπαίνουν πάντοτε κανονικαυ οι ταχύτητες, λες και σκαλωνει ή βρίσκει ο λεβιές στις αλλαγές. Πήγα στην αντιπροσωπεία και σχεδόν με έβγαλαν τρελο... Μου έλεγαν ότι δουλεύει μια χαρά και ότι αν μια με δύο φορές στις 10 σκαλωνει είναι στα πλαίσια του επιτρεπτού όπως τους έχει έρθει οδηγία για το συγκεκριμένο μοντέλο. Επίσης το πεντάλ του συμπλέκτη είναι πάρα πολύ σκληρό και νομίζω ότι θα μπορούσα με τα 14000€ που έδωσα να κάνω άλλη πολύ καλύτερη αγορά. Δεν το συνιστώ. Έχω οδηγήσει πάνω από 1 εκατομμύριο km ως τώρα με 3 αλλά διαφορετικά αυτοκίνητα από άλλες εταιρίες και τέτοια θέματα δεν είχα.
Νομίζω οτι μόνο το όνομα Huyndai εγγυάται αξιοπιστία και μακριά απο πονοκέφαλους απρόσμενων και ακριβών Service. Ιδανικό γι αυτούς που καταπίνουν τα χιλιόμετρα. 5 χρόνια εγγύηση χωρίς χλμ είναι κάτι. Θελει ζύγισμα σε σχέση με τα KIA με τα 7 χρόνια εγγύηση (με όριο όμως χλμ) Ενα ακόμη σχόλιο για τις φωτογραφίες του μοντέλου στη παρουσίαση: Τί άθλια ταλαιπωρημένη και βρώμικη τσάντα ήταν αυτή στο πορτμπαγαζ στην φώτο?
Αμιγές ευρωπαικό!! Αν κουβαλάει και την αξιοπιστία του απερχόμενου, τότε η καλύτερη value for money επιλογή για το κοινό.
Υ.Γ: Τα 5 χρόνια εγγύησης νομίζω είναι το κερασάκι στην τούρτα.
Οδήγησα το 1.1 diezel στις 22/05/2015 σε έκθεση της Αττικής και δε συμφωνώ περί της απόκρισης του δεξιού πεντάλ στο βύθισμα.Απεναντίας το βρήκα πολύ ροπάτο και με αρκετά ευρωπα'ι'κό πάτημα όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά. Συχαρητήρια για το site σας, ένα από τα πιο πλήρη στην κατηγορία του.
Ναι, 75 ιππους εχει(57Kw),αλλα και 180Nm ροπη...Η ροπη ''γενναει'' την ισχυ και οχι το αντιστροφο.
loukia δεν;
Αγόρασα τον Ιανουάριο του 2018 το I20 diesel. Το έχω κάνει ως τώρα 25.000 km. Δεν μπαίνουν πάντοτε κανονικαυ οι ταχύτητες, λες και σκαλωνει ή βρίσκει ο λεβιές στις αλλαγές. Πήγα στην αντιπροσωπεία και σχεδόν με έβγαλαν τρελο... Μου έλεγαν ότι δουλεύει μια χαρά και ότι αν μια με δύο φορές στις 10 σκαλωνει είναι στα πλαίσια του επιτρεπτού όπως τους έχει έρθει οδηγία για το συγκεκριμένο μοντέλο. Επίσης το πεντάλ του συμπλέκτη είναι πάρα πολύ σκληρό και νομίζω ότι θα μπορούσα με τα 14000€ που έδωσα να κάνω άλλη πολύ καλύτερη αγορά. Δεν το συνιστώ. Έχω οδηγήσει πάνω από 1 εκατομμύριο km ως τώρα με 3 αλλά διαφορετικά αυτοκίνητα από άλλες εταιρίες και τέτοια θέματα δεν είχα.
Νομίζω οτι μόνο το όνομα Huyndai εγγυάται αξιοπιστία και μακριά απο πονοκέφαλους απρόσμενων και ακριβών Service. Ιδανικό γι αυτούς που καταπίνουν τα χιλιόμετρα. 5 χρόνια εγγύηση χωρίς χλμ είναι κάτι. Θελει ζύγισμα σε σχέση με τα KIA με τα 7 χρόνια εγγύηση (με όριο όμως χλμ) Ενα ακόμη σχόλιο για τις φωτογραφίες του μοντέλου στη παρουσίαση: Τί άθλια ταλαιπωρημένη και βρώμικη τσάντα ήταν αυτή στο πορτμπαγαζ στην φώτο?
Αμιγές ευρωπαικό!! Αν κουβαλάει και την αξιοπιστία του απερχόμενου, τότε η καλύτερη value for money επιλογή για το κοινό. Υ.Γ: Τα 5 χρόνια εγγύησης νομίζω είναι το κερασάκι στην τούρτα.
Εχω το i20 diesel /2014 απολυτα ευχαριστημένος οικονομικο ανετο αξιόπιστο για τα χρηματα του value of money