Τα 10 καλύτερα -για εμάς- αυτοκίνητα του 2024 μέχρι στιγμής
Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2024
- 100 μοντέλα έχουμε δοκιμάσει από την αρχή του 2024
- Κυριαρχούν τα υβριδικά (mild & full hybrid), ενώ μόνο ένα ήταν αμιγώς βενζινοκίνητο
- 100 μοντέλα έχουμε δοκιμάσει από την αρχή του 2024
- Κυριαρχούν τα υβριδικά (mild & full hybrid), ενώ μόνο ένα ήταν αμιγώς βενζινοκίνητο
- Διαθέτει στάνταρ συστήματα υποβοήθησης οδήγησης που ενισχύουν την ασφάλεια και ευκολία όταν οδηγάς
- Έχει τη μεγαλύτερη (στάνταρ) οθόνη στην κατηγορία του με 12,3 ίντσες
- Με στάνταρ οθόνη 12,3 ιντσών (είχε 8άρα πριν) και ψηφιακό πίνακα οργάνων
- Ανανεώθηκε και «κόπηκε» η βασική έκδοση εξοπλισμού Energy
- Από 19.990 ευρώ.
- Με 114 ίππους από τον 1.000άρη κινητήρα.
- Full υβριδικό, καίει ακόμα και 4 λτ. στην πόλη
- Κινείται ηλεκτρικά μέχρι τα 55 χλμ./ώρα
Ο 1.000άρης DIG-T κινητήρας του Nissan Juke αποδίδει πλέον 114 ίππους και είναι πιο «καθαρός» και πολιτισμένος, ενώ σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, συνθέτει ένα μοντέλο ευχάριστο στο δρόμο και ακόμα πιο εύκολο στην καθημερινότητα.
143 άλογα και κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ.. Το νέο, υβριδικό Nissan Juke φαίνεται να αντιστέκεται στο ράλι ανόδου της βενζίνης. Επιπλέον, η νέα αυτή έκδοση κινητήρα συνοδεύεται με πολύ μικρές αισθητικές αλλαγές.
To Νissan Juke πρώτης γενιάς έκανε εντύπωση στο ελληνικό κοινό λόγω της εκκεντρικής σχεδίασής του, ωστόσο είχε στην φαρέτρα του μια σειρά από όπλα που το έκαναν ιδιαίτερα θελκτικό σε κάθε αγοραστή. Πόσο καλό ήταν τελικά;
Νέος, ωραίος και… βολικός: Η αυτόματη έκδοση του νέου Nissan Juke προσφέρει περισσότερη ευκολία στην καθημερινότητα, δεχόμενο για πρώτη φορά κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έναντι του Xtronic της προηγούμενης γενιάς.
Tόλμη και… γοητεία: Η δεύτερη γενιά του Nissan Juke συνεχίζει να είναι τολμηρή αισθητικά όμως απέκτησε πιο γοητευτικό χαρακτήρα γενικότερα, ικανό να διεκδικήσει μια επιτυχία ανάλογη του Qashqai.
Και το Fun συνεχίζεται! Η νέα γενιά του Nissan Juke είναι εδώ. Λίγες μόλις μέρες πριν την επίσημη παρουσίασή του είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε μια πρώτη βόλτα μαζί του. Τί μας άρεσε και τί όχι;
Το Nissan Juke των 1,2 λίτρων με τα 115 άλογα, μπορεί εύκολα και φθηνά να «δυναμώσει» κατά 20 άλογα διατηρώντας την εγγύηση της αντιπροσωπείας. Δείτε τώρα πως γίνεται αυτό το «δυνάμωμα», πόσο κοστίζει και πόσο βελτιώνεται στο δρόμο.
Juke Box! Ρίχνεις 500 ευρώ και το βελτιωμένο με εγγύηση από την ελληνική αντιπροσωπεία Nissan Juke 1,2 DIG-T αρχίζει να παίζει σε δυναμικούς ρυθμούς +20 αλόγων.
Η Nismo έβαλε το χεράκι της στο Juke και το αποτέλεσμα είναι το τετρακίνητο με 214 ίππους Nissan Juke Nismo RS, του οποίου η εκκεντρική σχεδίαση συμπληρώνεται από τη βελτιωμένη και πιο επιθετική εμφάνιση. Πως τα πηγαίνει στο δρόμο; Δείτε την αναλυτική δοκιμή.
To Nissan Juke NISMO RS με τα 218 άλογα προσπαθεί να ενώσει «εις σάρκα μίαν» την πρακτικότητα ενός μικρού crossover με τον καυτό χαρακτήρα ενός GTi. Τι λέτε, τα καταφέρνει;
Το Nissan Juke ανανεώθηκε πρόσφατα σε κομβικά σημεία του, ενώ συνεχίζει και διατίθεται με τον γνωστό 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρα, ο οποίος προσφέρει επιδόσεις και σημαντική οικονομία κίνησης.
Το ανανεωμένο Nissan Juke έρχεται με σημαντικές βελτιώσεις που ενισχύουν την παρουσία του στην κατηγορία των compact crossover, όπως ο νέος 1.200άρης τούρμπο βενζινοκινητήρας, η αύξηση του πορτ-μπαγκάζ κατά 40% και οι προηγμένες τεχνολογίες, ενώ παραμένει ακέραια η δυναμική και εκκεντρική σχεδίαση του.
Το ξεχωριστό Nissan Juke λαμβάνει τη νεότερη γενιά του 1,5 dCi κινητήρα
diesel με σύστημα Stop/Start, με πολλά οφέλη στο κομμάτι της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, αλλά και σε αυτό της άνεσης κατά το ταξίδι.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr