ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
4 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Αυτόματο Nissan Juke

79.363 Επισκέψεις στο άρθρο (28/12/2020)

Νέος, ωραίος και… βολικός: Η αυτόματη έκδοση του νέου Nissan Juke προσφέρει περισσότερη ευκολία στην καθημερινότητα, δεχόμενο για πρώτη φορά κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έναντι του Xtronic της προηγούμενης γενιάς.


Οι αυτόματες εκδόσεις διαρκώς κερδίζουν έδαφος έναντι των χειροκίνητων επιλογών, κάτι που βλέπουμε πλέον και σε μικρότερες κατηγορίες. Το νέο Juke λοιπόν δεν θα μπορούσε να πράξει διαφορετικά από το να προσφέρει στους αγοραστές αυτή την επιλογή. Έτσι λοιπόν μετά την χειροκίνητη έκδοση του, στο γκαράζ του AutoΤρίτη ήρθε το αυτόματο Juke, το οποίο συγκριτικά με το παρελθόν, πλέον διαθέτει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) έναντι του CVT της προηγούμενης γενιάς.

2.000 ευρώ το έξτρα κόστος 
Φυσικά το κόστος κτήσης είναι αυξημένο συγκριτικά με τη χειροκίνητη έκδοση, με το ποσό της τάξεως των 2.000 ευρώ. Για να μιλήσουμε με νούμερα το πρώτο εξοπλιστικό επίπεδο που θα το συναντήσουμε, είναι αυτό της έκδοσης Αcenta, με το κόστος να είναι 20.900 ευρώ (18.900 το χειροκίνητο). Ο εξοπλισμός αυτής της έκδοσης είναι πληρέστατος, καθώς διαθέτει όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, πλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας με αυτόνομο φρένο και έξτρα στοιχεία, όπως ζάντες αλουμινίου, οθόνη αφής 8 ιντσών και φώτα LED προς-πίσω.

Διαφέρει από τα συνηθισμένα
Το είπαμε και στην προηγούμενη δοκιμή, ωστόσο είναι από τα στοιχεία που ξεχωρίζουν στο Juke, οπότε θα το αναφέρουμε εκ νέου. Το Juke των 4.210 χλστ. διαφέρει σχεδιαστικά από την πλειοψηφία της κατηγορίας του, καθώς έχει το δικό του σχεδιαστικό, ξεχωριστό χαρακτήρα. Το ιαπωνικό μοντέλο συνδυάζει τις ιδιαίτερα έντονες ακμές με τις καμπύλες με τη σιλουέτα και τις αναλογίες του να εκπέμπουν δυναμισμό. Ειδικά στο μπροστά μέρος, με το μυώδες καπό και τα στενά LED σώματα, αλλά και στη κουπέ αισθητική του πλαϊνού μέρους. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στη καμπίνα του, όπου ακολουθεί το εξωτερικό design με στοιχεία πιο τολμηρά, όπως την κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα που και πάλι «μοιάζει» με ρεζερβουάρ μοτοσυκλέτας, διαμορφώνοντας συνολικά ένα στιβαρό εσωτερικό, με μοντέρνο διάκοσμο. 

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL