Δοκιμή: Nissan Juke Hybrid με 143 PS
- Full υβριδικό, καίει ακόμα και 4 λτ. στην πόλη
- Κινείται ηλεκτρικά μέχρι τα 55 χλμ./ώρα
- Με κιβώτιο που «κρατάει» από την F1 της Renault
Το Juke που καίει από 4 λίτρα & δεν γουστάρει ο βενζινάς!
Τον full υβριδικό δρόμο που χάραξε η Toyota ακολουθούν όλο και πιο πολλές εταιρείες. Η νέα προσθήκη και μάλιστα στη hot κατηγορία των B-SUV είναι το υβριδικό Nissan Juke, το οποίο υποβάλαμε σε πλήρη δοκιμή με full μετρήσεις, επιδόσεων, κατανάλωσης και χώρων. Το υβριδικό σύστημα του Juke αποτελεί προϊόν συνεργασίας μεταξύ των Nissan-Renault, το έχουμε γνωρίσει ήδη στο υβριδικό Renault Clio E-TECH και θα το ξαναδούμε σύντομα στο αδερφό του Juke μοντέλο, το Renault Captur Ε-TECH. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε πως ο βενζινοκινητήρας του συστήματος είναι της Nissan, το αυτόματο κιβώτιο της Renault, ο κύριος ηλεκτροκινητήρας της Nissan και η γεννήτρια/μίζα (2ος ηλεκτροκινητήρας) της Renault.
Ξεχωρίζει στο μάτι; Πόσο έχει το υβριδικό Nissan Juke;
Ναι. Οι διαφορές στην εξωτερική σχεδίαση του υβριδικού Nissan Juke είναι μικρές, αλλά χαρακτηριστικές: Πίσω και πλάι υπάρχει το σήμα «Hybrid», στη μάσκα έχει προστεθεί ένα μαύρο φιλέτο για καλύτερη αεροδυναμική, η γρίλια είναι διχτυωτή, ενώ οι ζάντες και η πίσω αεροτομή έχουν νέα πιο αεροδυναμική σχεδίαση. Εκεί βέβαια που ξεχωρίζει το υβριδικό Nissan Juke απέναντι στην έκδοση με τον 1.000άρη turbo κινητήρα των 114 ίππων είναι στην τιμή. Διαθέσιμο από την «καλή» έκδοση N-Connecta με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, το υβριδικό Nissan Juke κοστίζει 31.900 ευρώ. Η αντίστοιχη εξοπλιστική έκδοση του «κανονικού» Juke είναι 6 χιλιάρικα κάτω. Για να δούμε όμως τι έδειξαν οι μετρήσεις μας σε επιδόσεις και κατανάλωση.
Εσωτερικό: Με μικρές αλλαγές το υβριδικό Nissan Juke σε σχέση με την turbo έκδοση βενζίνης.
Σελίδα 2 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Έχει «νεύρο» με μόλις 5,5 λτ./100 χλμ. |
Σελίδα 3 | Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας |
Σελίδα 4 | O full hybrid ανταγωνισμός του υβριδικού Juke |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |