Δοκιμή μεταχειρισμένου: Skoda Octavia diesel 2020-
Τετάρτη, 12 Ιουνίου 2024
Η τελευταία Skoda Octavia έχει μεγάλους χώρους και πλούσιο εξοπλισμό.
Ζημιές στα diesel: Μπεκ και βαλβίδα EGR αν έχουν διανύσει πολλά χιλιόμετρα.
Η τελευταία Skoda Octavia έχει μεγάλους χώρους και πλούσιο εξοπλισμό.
Ζημιές στα diesel: Μπεκ και βαλβίδα EGR αν έχουν διανύσει πολλά χιλιόμετρα.
- Έχει ηλεκτροκινητήρα που «βοηθά» τον 1,5 TSI
- Αφήνεις το γκάζι και «ρολάρει» ελεύθερα με σβηστό μοτέρ για οικονομία
RS: Δύο γράμματα συνώνυμα με το «Rally Sport» και τις υψηλές επιδόσεις για τα μοντέλα της Skoda. Βρεθήκαμε στην Τσεχία πίσω από το τιμόνι τους, αλλά και στα μπάκετ των αγωνιστικών Fabia RS Rally2 και 200 RS του ΄74.
Η Skoda Octavia τρίτης γενιάς με τον 1.600άρη TDI των 105 ίππων προσέφερε τρία βασικά πράγματα σε κάθε οικογενειάρχη: άπλετους χώρους, μικρή για τα δεδομένα της κατηγορίας, κατανάλωση και στιβαρό πάτημα στον δρόμο.
Από τη μία έχει στέισον βάγκον αμάξωμα που δεν αρέσει στον κόσμο. Από την άλλη είναι 4κίνητη και έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, σχεδόν σαν SUV, που αρέσει στον κόσμο. Η Skoda Octavia της δοκιμής συνδυάζει δύο αντίθετα πράγματα σε ένα. Εσείς τι λέτε; Ποιο είναι πιο δυνατό; Το Γιν ή το Γιανγκ;
Ετοιμάζω ταξίδι μοναχά για πάρτη σου... Η κορυφαία diesel έκδοση της νέας Skoda Octavia Gran Coupe κολακεύει τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα της τσέχικης μπερλίνας προσφέροντας παράλληλα και μια λύση οικονομίας για τους… χιλιομετροφάγους.
Η νέα γενιά της Skoda Octavia μπαίνει στην εποχή του εξηλεκτρισμού με την plug-in υβριδική της έκδοση, προσφέροντας καθαρότερες και οικονομικότερες μετακινήσεις, διατηρώντας παράλληλα το άνετο προφίλ της.
Αν στο τέλος μείνει μόνο ένα σεντάν, αυτό θα είναι σίγουρα η Octavia. Η νέα γενιά ήρθε, ακόμα πιο «δυνατή» και έτοιμη να τα βάλει με τη SUV «λαίλαπα» της εποχής, κρατώντας ζωντανή την κατηγορία.
Η έκδοση RS της Skoda Octavia συνδυάζει τα οικογενειακά χαρίσματα που χαρακτηρίζουν όλη τη σειρά του μοντέλου πασπαλισμένα με πολύ σπορ DNA.
Aνεση, οικονομία και Value for Money ταίριαξαν απόλυτα κάνοντας την νέα Octavia, μια επιλογή που κάθε οικογενειάρχης θα πρέπει να εξετάσει πολύ προσεκτικά.
Δοκιμάζουμε τη νέα Skoda Octavia G-Tec που καίει φυσικό αέριο και συνδυάζει τον οικογενειακό χαρακτήρα με την κορυφαία οικονομία κίνησης, των μόλις 3,8 ευρώ για κάθε 100 χλμ. Με αυτονομία 1.330 χλμ. θα ξεχάσετε πως είναι τα βενζινάδικα.
(R)acing (S)koda! Η κορυφαία από όλες τις απόψεις έκδοση της Octavia, διατίθεται και με το δίλιτρο μοτέρ πετρελαίου με 184 ίππους που ανταγωνίζεται ισάξια αυτό της βενζίνης. Δείτε τώρα που ξεχωρίζει, πως είναι στο δρόμο και πόσο καίει.
Η κορυφαία RS και η off-road Scout έκδοση της Skoda Octavia αποτελούν δύο ξεχωριστές περιπτώσεις που έχουν νόημα και ουσία. Δοκιμάζουμε την κάθε μία στο δικό της περιβάλλον και μεταφέρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις.
Πολυεργαλείο! Η έκδοση Scout της υπάρχουσας Octavia συνεχίζει την παράδοση του μοντέλου, που ακροβατεί ανάμεσα στην πρακτικότητα και τα crossover χαρακτηριστικά λύνοντας τα χέρια του δραστήριου οικογενειάρχη
Mια Octav(i)a κάτω! Στη μουσική ορολογία, η οκτάβα είναι το διάστημα που ξεκινά με τον πρώτο φθόγγο μιας κλίμακας. Στην αυτοκινητική, η Skoda Octavia ξεκινά πλέον από τα 1.000 κ.εκ. με 116 ίππους και συνδυάζει την οικονομία με τις επιδόσεις σε ένα οικογενειακό πακέτο.
Αρκετά ήταν τα νέα μοντέλα που δοκιμάσαμε μέσα στο 2014. Στο συγκεκριμένο θέμα σας παρουσιάζουμε τις δοκιμές των μοντέλων που ξεχώρισαν.
Η νέα Skoda Octavia G-Tec έρχεται να συνδυάσει τον οικογενειακό χαρακτήρα με αυτονομία 1.330 χλμ. και την κορυφαία οικονομία κίνησης, των μόλις 3,1 ευρώ για κάθε 100 χλμ!
Με τη νέα γενιά του 1,2 TSI κινητήρα κάτω από το καπό της, η ολοκαίνουργια Skoda Octavia κερδίζει ακόμη περισσότερο σε Value for Money, χωρίς να στερείται επιδόσεων, οικονομίας κίνησης και οδηγικής άνεσης.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr