Η νέα γενιά της Skoda Octavia μπαίνει στην εποχή του εξηλεκτρισμού με την plug-in υβριδική της έκδοση, προσφέροντας καθαρότερες και οικονομικότερες μετακινήσεις, διατηρώντας παράλληλα το άνετο προφίλ της.
Η Octavia δε χρειάζεται συστάσεις, είναι το σημαντικότερο μοντέλο της Skoda στη σύγχρονη εποχή της, αλλά και το πιο επιτυχημένο εμπορικά στη χώρα μας. Πλέον, μετά από 25 χρόνια παρουσίας, βρίσκεται στην τέταρτη γενιά της, η οποία ακολουθώντας το πνεύμα της εποχής περνάει σε μια εξηλεκτρισμένη εποχή. Συγκεκριμένα στο σεντάν της φίρμας ενσωματώθηκε το plug-in υβριδικό σύστημα του ομίλου VW απόδοσης 204 ίππων.
Πιο φιλική προς το περιβάλλον, αλλά λιγότερο vfm
Ο σκοπός, προφανής: η μείωση των ρύπων και της κατανάλωσης, με την Octavia να αποδεικνύεται φιλικότατη προς το περιβάλλον, καθώς εκπέμπει μόλις 22 γρ. CO2/ χλμ., αριθμός ρεκόρ για plug-in μοντέλο. Και φυσικά διατηρώντας αναλλοίωτο τον άνετο και πρακτικό της χαρακτήρα που έχουμε γνωρίσει όλα αυτά τα χρόνια. Βεβαίως αυτό έχει και το τίμημά του, καθώς το κόστος αγοράς της ξεκινάει από τα 35.900 ευρώ. Δεν είναι ακριβό για plug-in, ενώ παράλληλα, απαλλάσσει από τη φορολογία τους εταιρικούς χρήστες, ωστόσο δεν έχει και το πολύ καλό value for money των συμβατικών εκδόσεων. Πάντως εξακολουθεί από τη βασική της έκδοση να είναι πλούσια εξοπλισμένη, με 10άρα οθόνη αφής, cruise control, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας, ηχοσύστημα με 8 ηχεία και μια πλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού.
Πιστεύω οτι η ηλεκτροκίνηση θα εξελιχθεί ραγδαία τεχνολογικά και σε λίγα χρόνια τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αποβάλλουν κάποια σημερινά μειονεκτήματα , όπως βάρος αυτονομια, φόρτιση, φθανοντας τα συμβατικά στην πρακτικότητα.
Πιστεύω οτι η ηλεκτροκίνηση θα εξελιχθεί ραγδαία τεχνολογικά και σε λίγα χρόνια τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αποβάλλουν κάποια σημερινά μειονεκτήματα , όπως βάρος αυτονομια, φόρτιση, φθανοντας τα συμβατικά στην πρακτικότητα.