Δοκιμή: Ήπια υβριδικό VW Golf με 150 ίππους
Σάββατο, 16 Νοεμβρίου 2024
- Είναι το καλύτερο μικρομεσαίο μοντέλο σε προσπέρασμα στην εθνική οδό
- Έχει TOP φρένα, κάνει το 100-0 χλμ./ώρα σε 35,5 μ., 5 μ. λιγότερο από το χειρότερο Suzuki Swace
- Είναι το καλύτερο μικρομεσαίο μοντέλο σε προσπέρασμα στην εθνική οδό
- Έχει TOP φρένα, κάνει το 100-0 χλμ./ώρα σε 35,5 μ., 5 μ. λιγότερο από το χειρότερο Suzuki Swace
- Είναι το καλύτερο στην κατηγορία του σε προσπέραση στην Εθνική (80-120 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ.)
- Έχει πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση (πολλαπλοί σύνδεσμοι) που ελέγχει ξεχωριστά κάθε τροχό για περισσότερη άνεση & ακρίβεια
Δεν παρουσιάζουν προβλήματα οι κινητήρες του Golf 8ης γενιάς.
Χωρίς φθορές στο εσωτερικό, όμως οι διακόπτες αφής μειώνουν την εργονομία.
Έχουν μέσο όρο τιμών γύρω στα 7.000 ευρώ.
Auris: Αξιόπιστοι οι κινητήρες, μπορεί να χαλαρώνει το χειρόφρενο.
Το VW Golf MK6 είναι ευρύχωρο, ποιοτικό και στιβαρό στο δρόμο.
Προβλήματα: Καδένα χρονισμού στα TSI, κατανάλωση λαδιού στα GTI.
Παρουσιάζονται δυσλειτουργίες στο σύστημα infotainment.
Δημιουργούνται γρατζουνιές στα μαύρα γυαλιστερά πλαστικά στην καμπίνα.
Το VW Golf MK7 έχει συμπληρώσει 10 χρόνια στους δρόμους, και πλέον είναι διαθέσιμο ως μεταχειρισμένο με τιμές από 9.000 ευρώ. Τι ζημιές βγάζει το προηγούμενο VW Golf; Αξίζει να το αγοράσει κανείς; Αναλύουμε το μοντέλο και σας έχουμε τις απαντήσεις!
Δοκιμάζουμε το Golf GTE των 1.400 κ.εκ., που όπως το 2λιτρο GTI βγάζει 245 άλογα και έχει εκρηκτικές επιδόσεις, αλλά καίει τα μισά. Ή και τίποτα!
Η VW με τον κινητήρα διπλού καυσίμου 1,5 TGI απόδοσης 130 ίππων προσφέρει μια εναλλακτική και άκρως οικονομική σε κατανάλωση επιλογή, γι αυτούς που έχουν το προνόμιο να βρίσκονται κοντά σε πρατήριο CNG.
To VW Golf είναι ένα από τα πιο hot μοντέλα και στα μεταχειρισμένα. Ας δούμε ποια ήταν τα δυνατά του όπλα στην έκδοση με τον 1,4 TSI των 140 ίππων με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και το άνετο DSG κιβώτιο.
Κατευθείαν από το μοτέρ: Δοκιμάζουμε την ισχυρότερη συμβατική έκδοση του VW Golf των 150 ίππων, με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, δίχως κάποιο ηλεκτρικό βοήθημα και πιο ελκυστική τιμή.
Για μια φορά ακόμη το Golf GTI δίνει δικαίως το όνομά του σε μια special υποκατηγορία, αυτήν των GTi. Από το GTI 5ης γενιάς είχαμε να δούμε ένα τόσο σοβαρό και μετρημένα σπορ Golf.
Η κορυφαία έκδοση GTD του νέου Golf αποδίδει 200 ίππους, έχει σπορ ταυτότητα και εντυπωσιάζει, συνδυάζοντας τον GTi χαρακτήρα του με την οικονομία του diesel κινητήρα του.
Η βασική έκδοση του VW Golf με τον 1.000άρη TSI κινητήρα των 110 ίππων, βάζει στην εξίσωση την ήπια υβριδική τεχνολογία, με σκοπό το οικονομικό όφελος του χρήστη με άμεσο - κατανάλωση - και έμμεσο - δεν πληρώνει τέλη - τρόπο.
Το 130άρι Golf έχει όλα τα απαραίτητα για να ηγηθεί της γκάμας του. «Σωστό» κινητήρα, εξαιρετική ποιότητα και αξιοθαύμαστο τεχνολογικό προφίλ, διατηρώντας παράλληλα την τιμή του σε νορμάλ επίπεδα.
Mε το εκάστοτε νέο Golf, η VW δείχνει προς τα έξω σε πoιο σημείο της ιστορίας της βρίσκεται, τι μπορεί να πετύχει και πώς βλέπει το μέλλον. Η όγδοη γενιά του μοντέλου αποτελεί ακριβώς αυτό: μια ξεκάθαρη, συνολική και ευκρινή περιγραφή της VW τη δεδομένη στιγμή.
5 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το νέο VW Golf: Το νέο Golf πάτησε στην ελληνική αγορά. Σημαντική στιγμή η αντικατάσταση του μικρομεσαίου VW σε κάθε χρονική περίοδο της ιστορίας του. Ας δούμε 5 πράγματα που πρέπει να ξέρουμε για το θέμα αυτό.
Απέναντι στις νέες προκλήσεις της αυτοκίνησης, το νέο Volkswagen Golf παρουσιάζεται πιο σοβαρό, πιο ώριμο και πιο σύγχρονο από ποτέ, έχοντας στις πλάτες του το φορτίο του πρωταγωνιστή.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr