Κατευθείαν από το μοτέρ: Δοκιμάζουμε την ισχυρότερη συμβατική έκδοση του VW Golf των 150 ίππων, με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, δίχως κάποιο ηλεκτρικό βοήθημα και πιο ελκυστική τιμή.
Το VW Golf έχει αρκετά μεγάλη γκάμα κινητήρων, η οποία περιλαμβάνει επιλογές σε βενζίνη, diesel, υβριδικές, ακόμα και με κινητήρα φυσικού αερίου. Με αυτό τον τρόπο καλύπτει μεγαλύτερο εύρος υποψήφιων αγοραστών, καθώς απαριθμεί συνολικά 14 διαφορετικά σύνολα, ανάμεσα τους βέβαια και πολλές εξηλεκτρισμένες επιλογές, αλλά και μοντέλα επιδόσεων.
Εμείς θα εστιάσουμε στην βενζινοκίνητη έκδοση των 150 ίππων. Παλιότερα είχαμε δοκιμάσει την ήπια υβριδική εκδοχή της, συνεπώς ήρθε η στιγμή να δούμε το ίδιο σύνολο, αλλά αυτή τη φορά χωρίς το ήπιο υβριδικό σύστημα.
Το μαλακό και ποιοτικό πλαστικό είναι το κυρίαρχο υλικό στην καμπίνα, με την συναρμογή και το φινίρισμα να είναι σε υψηλό επίπεδο και την hi-tech αύρα να είναι διάχυτη χάρη στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, την οθόνη αφής και την έλλειψη φυσικών διακοπτών.
Με χειροκίνητο κιβώτιο και πιο προσιτό Θα αναρωτηθείτε, για ποιο λόγο να επιλέξει κανείς την μη υβριδική επιλογή; Πρώτον είναι διαθέσιμη με χειροκίνητο κιβώτιο και δεύτερον είναι πιο προσιτή από την ήπια υβριδική έκδοση κατά 2.240 ευρώ. Η τελική τιμή ανέρχεται στα 22.850 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Life, που πρόκειται για μια υπερπλήρη έκδοση με όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, μεγάλη οθόνη αφής, ζάντες αλουμινίου, πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10``, αλλά και 1 χρόνο δωρεάν Mobile Online Υπηρεσίες We Connect Plus για να είστε διασυνδεδεμένοι με το αυτοκίνητο σας μέσω κινητού όλη την ώρα και να λαμβάνετε ενημερώσεις για την κατάστασή του και άλλα χρηστικά θέματα.
Μέχρι και πέντε ενήλικους μπορεί να φιλοξενήσει το Golf, χωρίς να χρειαστεί να κάνουν παραχωρήσεις.