ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
13 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Νέο VW Golf στην βασική του

180.256 Επισκέψεις στο άρθρο (7/2/2021)

Η βασική έκδοση του VW Golf με τον 1.000άρη TSI κινητήρα των 110 ίππων, βάζει στην εξίσωση την ήπια υβριδική τεχνολογία, με σκοπό το οικονομικό όφελος του χρήστη με άμεσο - κατανάλωση - και έμμεσο - δεν πληρώνει τέλη - τρόπο.


Ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα και αναμφίβολα σημαντικά χάτσμπακ μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας είναι το VW Golf. Το γερμανικό μοντέλο εδώ και 50 σχεδόν χρόνια (από το 1974), αποτελεί το σημαντικότερο -βάσει πωλήσεων και ιστορίας- κεφάλαιο της φίρμας έχοντας φτάσει αισίως στην όγδοη γενιά.

Η όγδοη και τελευταία γενιά λοιπόν, μπορεί σχεδιαστικά να ακολουθεί, όπως και οι «πρόγονοί» του, το γνωστό design με τις κλασικές γραμμές και την τρίτη κολώνα ως αισθητικό «κέντρο» (φυσικά πάντα με την προσθήκη μοντέρνων στοιχείων), ωστόσο τεχνολογικά έχει να επιδείξει τεράστια εξέλιξη σε κάθε τομέα, αρχής γενομένης από την προσθήκη υβριδικής τεχνολογίας.

Οι εμπορικότεροι κινητήρες του μοντέλου, ο 1,0 TSI και ο 1,5 TSI πλέον διαθέτουν υποστηρικτικά ένα 48βολτο κύκλωμα μίζας γεννήτριας, με προφανή σκοπό τον περιορισμό των ρύπων. Παλαιότερα είχατε διαβάσει την δοκιμή του δεύτερου, συνεπώς ήρθε η στιγμή να δοκιμάσουμε και το ήπια υβριδικό σύνολο του βασικού 1.000άρη κινητήρα.

Full digital με top ποιότητα
Αντίστοιχα της εξωτερικής σχεδίασης, δεν υπάρχει η παραμικρή αλλαγή και στο εσωτερικό, ανάμεσα στις εκδόσεις. Η top ποιότητα, τόσο σε επίπεδο υλικών, όσο και σε επίπεδο κατασκευής είναι εμφανής, με εκτεταμένη χρήση μαλακού υλικού και συναρμογή που δεν αφήνει τον παραμικρό τριγμό να ακουστεί. Το ίδιο εμφανές είναι και το τεχνολογικό υπόβαθρο του μοντέλου, με τις δύο οθόνες, μία 10άρα αντί πίνακα οργάνων και μία 8,25 ιντσών για τα πολυμέσα με την παράλληλη κατάργηση όλων των φυσικών διακοπτών. Όλες οι λειτουργείς επιτελούνται μέσω αφής ή εναλλακτικά φωνητικών εντολών.

Από 21.700 ευρώ και πλούσιο εξοπλισμό
Η βασική έκδοση του Golf με τον 1,0 λίτρου κινητήρα των 110 ίππων ξεκινά από 20.152 ευρώ, ενώ με την προσθήκη του ήπια υβριδικού συστήματος και του αυτόματου DSG κιβωτίου, το κόστος ανεβαίνει στα 21.700 ευρώ. 1.548 ευρώ δηλαδή, not bad at all.

Από εκεί και πέρα, το βασικό εξοπλιστικό επίπεδο Life διαθέτει μαζί όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, μεγάλη οθόνη αφής, ζάντες αλουμινίου, πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10΄΄, αλλά και 1 χρόνο δωρεάν Mobile Online Υπηρεσίες We Connect Plus για να είστε διασυνδεδεμένοι με το αυτοκίνητο σας μέσω κινητού όλη την ώρα και να λαμβάνετε ενημερώσεις για την κατάστασή του και άλλα χρηστικά θέματα. 

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

FORD
AVON VS LINGLONG