Το 130άρι Golf έχει όλα τα απαραίτητα για να ηγηθεί της γκάμας του. «Σωστό» κινητήρα, εξαιρετική ποιότητα και αξιοθαύμαστο τεχνολογικό προφίλ, διατηρώντας παράλληλα την τιμή του σε νορμάλ επίπεδα.
Η 8η γενιά του VW Golf αποτελεί ένα από τα κορυφαία χάτσμπακ της αγοράς και ένα μοντέλο που κρύβει μέσα του μεγάλη βελτίωση συγκριτικά με το παρελθόν του. Και λέμε μέσα του, διότι εξωτερικά, όπως έχουμε συνηθίσει άλλωστε, διατηρεί τη ίδια φιλοσοφία με τις κλασσικές γραμμές και το διαχρονικό design, ενώ η μοντέρνα πλευρά της σχεδίασής του είναι εμφανής, σε στοιχεία όπως τα φωτιστικά σώματα, όπως είδαμε και από την ήπια υβριδική έκδοση των 150 ίππων που δοκιμάσαμε στο παρελθόν.
Μετά λοιπόν την ισχυρότερη έκδοση, στο γκαράζ μας αυτές τις μέρες βρέθηκε για δοκιμή η μεσαίας ισχύος έκδοση του Golf, με τον 1.500άρη TSI ACT κινητήρα των 130 ίππων.
Από 21.700 ευρώ και πολύ πλούσιο εξοπλισμό
To Golf στην Ελλάδα ξεκινά από 20.200 ευρώ για την έκδοση του 1,0 λίτρου με 110 ίππους, ενώ το 150άρι ανεβαίνει στα 22.500 ευρώ στην συμβατική έκδοση, ενώ η mild hybrid έκδοση με τον e-TSI συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG και ξεκινά από 24.750 ευρώ. Η έκδοση της δοκιμής μας «κάθεται» στη μέση, με τιμή από 21.700 ευρώ, στο ίδιο εξοπλιστικό επίπεδο Life, που πρόκειται για μια υπερπλήρη έκδοση με όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, μεγάλη οθόνη αφής, ζάντες αλουμινίου, πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10΄΄, αλλά και 1 χρόνο δωρεάν Mobile Online Υπηρεσίες We Connect Plus για να είστε διασυνδεδεμένοι με το αυτοκίνητο σας μέσω κινητού όλη την ώρα και να λαμβάνετε ενημερώσεις για την κατάστασή του και άλλα χρηστικά θέματα.
Ελάτε τώρα βρε παιδιά, ούτε κουβέντα για την αξιοπιστία και τις ελάχιστες εγγυήσεις που προσφέρει η εταιρεία. Για το 6,4λ/100 επιτρέψτε μου να διατηρώ αμφιβολίες. Τόσο καίνε τα 1000άρια τρικύλινδρα.
Μπράβο πολύ καλή κατανάλωση,τόσο ακριβώς καίει και το kia picanto 1000,67 hp,(trip computer)πού αγόρασα καινούργιο τον Σεπτέμβριο,μπράβο,μπράβο στο γκολφακι.
Ελάτε τώρα βρε παιδιά, ούτε κουβέντα για την αξιοπιστία και τις ελάχιστες εγγυήσεις που προσφέρει η εταιρεία. Για το 6,4λ/100 επιτρέψτε μου να διατηρώ αμφιβολίες. Τόσο καίνε τα 1000άρια τρικύλινδρα.
Μπράβο πολύ καλή κατανάλωση,τόσο ακριβώς καίει και το kia picanto 1000,67 hp,(trip computer)πού αγόρασα καινούργιο τον Σεπτέμβριο,μπράβο,μπράβο στο γκολφακι.
71.6 db στα 120 χιλιόμετρα είναι μεγάλο νούμερο. Είναι λάθος η μέτρηση ή δεν είναι τελικά όσο αθόρυβο λέτε στο κείμενο?