Mε το εκάστοτε νέο Golf, η VW δείχνει προς τα έξω σε πoιο σημείο της ιστορίας της βρίσκεται, τι μπορεί να πετύχει και πώς βλέπει το μέλλον. Η όγδοη γενιά του μοντέλου αποτελεί ακριβώς αυτό: μια ξεκάθαρη, συνολική και ευκρινή περιγραφή της VW τη δεδομένη στιγμή.
Και να λοιπόν που ήρθε! Η όγδοη γενιά του Golf μπήκε στην ελληνική αγορά κλείνοντας έτσι μια διαδικασία διαδοχής μοντέλου αρκετά ταραγμένη. Η εξέλιξη του νέου Golf υλοποιήθηκε εν μέσω κρίσης για τη VW, με το γνωστό πια Dieselgate να θέτει νέα δεδομένα και να υποχρεώνει ουσιαστικά αυτό το μεγάλο καράβι, όπως είναι ο όμιλος της VW, να στρίψει προς νέες κατευθύνσεις. Είναι μια περίεργη σύμπτωση, διότι ακόμα και η πρώτη γενιά του μοντέλου, πίσω στο μακρινό 1974, ερχόταν πάλι εν μέσω μια κρίσης γύρω από το πετρέλαιο. Συνεπώς το Golf μοιάζει όχι απλώς να μη φοβάται τις εποχές της κρίσης, αλλά να είναι συχνά γεννημένο μέσα σε αυτές. Με την αναστάτωση της περιόδου από το 2015 κι έπειτα, επόμενο ήταν να αργήσει λίγο το όγδοο κεφάλαιο, επηρεάζοντας έτσι τον προγραμματισμό όλων του μικρομεσαίων του group. Εξάλλου, εντός VW, όλα από το Golf ξεκινούν και όχι άδικα. Για ακόμα μία φορά, όγδοη στην ιστορία του, το μοντέλο «απαθανατίζει» και μετουσιώνει σε αυτοκίνητο όλα όσα μπορεί και θέλει να κάνει η VW τη δεδομένη στιγμή.
Θα ήταν έκπληξη να γράφαμε ότι το ντιζάιν του (οποιουδήποτε) νέου Golf κρύβει εκπλήξεις. Για να είμαστε ακριβείς, πιστεύουμε ότι όταν στο Βόλφσμπουργκ οι σχεδιαστές διαβάζουν τέτοια σχόλια από εμάς, νιώθουν ικανοποιημένοι και ξέρουν ότι έκαναν ακριβώς όσα έλεγε το μπλοκάκι με τις οδηγίες της διοίκησης. Το look φωνάζει «Golf» από μακριά, έχει σχεδόν τα φώτα του Tiguan στο πίσω μέρος και φυσικά έχει την τρίτη κολώνα του πλαισίου να λειτουργεί ως πυλώνας όλης της αισθητικής, όπως ισχύει για όλα τα Golf ειδικά από την τέταρτη γενιά (1997-2003) και μετά. Δεν είναι όλα όμως τόσο προβλέψιμα. Το μοτίβο των νέων φώτων εμπρός είναι φρέσκο και ωραίο, όπως και το νέο εμπρός καπό με την καμπύλη στην εμπρός άκρη του και τα δυο έντονα νεύρα κατά μήκος του. Συνολικά το νέο μοντέλο, δείχνει πιο μακρύ και χαμηλό κάτι που επιβεβαιώνεται και από τις μεταβολές στις διαστάσεις του (+26 χλστ. σε μήκος, -36 σε ύψος).
Σε τεχνικό επίπεδο, έχουμε την είσοδο της Mild υβριδικής τεχνολογίας (αρχικά) αλλά και της Plug-in (αργότερα), μαζί με εκδόσεις φυσικού αερίου. Α, θα υπάρχει και ντίζελ Golf με δίλιτρο μοτέρ και 150 ίππους. Αυτή είναι η εποχή και αυτά «φωτογραφίζει» το Golf, το οποίο στην ελλάδα ξεκινά από 20.500 ευρώ για την έκδοση του 1,0 λίτρου με 110 ίππους. Το 1,5 των 130 ίππων κοστίζει 21.800 ευρώ, το 150άρι ανεβαίνει στα 23.850 ευρώ ενώ το mild υβριδικό 150άρι με DSG, το οποίο δοκιμάζουμε εδώ, κοστίζει 25.050 ευρώ.
Συνταξιδεψαμε επί της Αθηνών Κορίνθου για αρκετή ώρα, και το είχα στους καθρέφτες μου, μάλιστα κάποια στιγμή επιβράδυνα ώστε να δω κ το πίσω μέρος.
Διαφορετικό στο μάτι (κυρίως λόγω led), ανανεωμένο, και ....γκολφ!
Μια διόρθωση, στα μικρομεσαία ο όμιλος πατάει πρώτα στη skoda και μετά ακολουθούν τα υπόλοιπα μοντέλα. Πρόσφατα παραδείγματα, ο νέος λεβιές του αυτόματου κιβωτίου καθώς και η πλατφόρμα που τα βλέπουμε στο μοντέλο της παρουσίασης. Το ίδιο ακολουθείται και σε άλλες κατηγορίες, πρώτα κυκλοφορεί η fabia, μετά ακολουθούν polo, ibiza και a2.
Το ίδιο ισχύει και για τα Α3, Α4, Polo, passat, και όσον ούπω και για το Tiguan.
Αποτελεί μέρος της πολύ πετυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ και "παράδοση" του group.
Όσον αφορά την Audi, στο ράφι των σ.μαρκετ υπάρχει γάλα κατσικίσιο βιολογικό, γάλα αγελάδας επώνυμο, γάλα ιδιωτικής ετικέτας, γάλα σε προσφορά, κτλ., κτλ.
Πάνω απ'όλα, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Αν μου δείξεις τα 3 τουλάχιστον τελευταία γκολφ δεν θα καταλάβω ποιο είναι το τελευταίο. Αυτό που δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό.Απο το γκρουπ μόνο audi.
Συνταξιδεψαμε επί της Αθηνών Κορίνθου για αρκετή ώρα, και το είχα στους καθρέφτες μου, μάλιστα κάποια στιγμή επιβράδυνα ώστε να δω κ το πίσω μέρος. Διαφορετικό στο μάτι (κυρίως λόγω led), ανανεωμένο, και ....γκολφ!
Μια διόρθωση, στα μικρομεσαία ο όμιλος πατάει πρώτα στη skoda και μετά ακολουθούν τα υπόλοιπα μοντέλα. Πρόσφατα παραδείγματα, ο νέος λεβιές του αυτόματου κιβωτίου καθώς και η πλατφόρμα που τα βλέπουμε στο μοντέλο της παρουσίασης. Το ίδιο ακολουθείται και σε άλλες κατηγορίες, πρώτα κυκλοφορεί η fabia, μετά ακολουθούν polo, ibiza και a2.
Το ίδιο ισχύει και για τα Α3, Α4, Polo, passat, και όσον ούπω και για το Tiguan. Αποτελεί μέρος της πολύ πετυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ και "παράδοση" του group. Όσον αφορά την Audi, στο ράφι των σ.μαρκετ υπάρχει γάλα κατσικίσιο βιολογικό, γάλα αγελάδας επώνυμο, γάλα ιδιωτικής ετικέτας, γάλα σε προσφορά, κτλ., κτλ. Πάνω απ'όλα, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Αν μου δείξεις τα 3 τουλάχιστον τελευταία γκολφ δεν θα καταλάβω ποιο είναι το τελευταίο. Αυτό που δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό.Απο το γκρουπ μόνο audi.