ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ford Ecosport: Κυνηγώντας το 1 χλμ./ώρα παραπάνω

8.490 Επισκέψεις στο άρθρο (1/5/2018)

Δείτε τις προσπάθειες του Ford Ecosport στο τεστ ταράνδου, στο κυνήγι της καλύτερης επίδοσης, που πραγματοποιήθηκε από την ομάδα του Auto Τρίτη Test Center.

Το ανανεωμένο Ford EcoSport, όπως και το Ford Fiesta, έδειξε πως δεν έχει πρόβλημα να επιτύχει υψηλή επίδοση στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου. Η Ford έχει επενδύσει στην οδική συμπεριφορά των μοντέλων της και αυτό φαίνεται στον εκπρόσωπό της σε κάθε κατηγορία. Πάντως το μοντέλο της δοκιμής ήταν στην έκδοση ST Line η οποία διαθέτει πιο σφιχτή και χαμηλωμένη ανάρτηση, καθώς και ελαστικά με διάσταση 205/50 R17 αντί των 205/60 R16, που «φορά» η Business. Στα ατού το Ecosport είναι και το συγκρατημένο βάρος.

65 χλμ./ώρα: Eπιτυχημένη προσπάθεια
Στην πρώτη προσπάθεια των 65 χλμ./ώρα το Ecosport πέρασε με χαρακτηριστική άνεση τη δοκιμασία, χωρίς την παραμικρή απόκλιση από την πορεία του. Ελάχιστη κλίση, καμία μεταφορά βάρους και απόλυτος έλεγχο από το τιμόνι, που έχει σωστό βάρος και καλή αίσθηση. Παρά την μεγάλη γωνία του τιμονιού, το ESP δεν ενεργοποιήθηκε καν.

77 χλμ./ώρα: Aνεπιτυχής προσπάθεια
Με την πρώτη αίσθηση να είναι απόλυτα κολακευτική για το EcoSport, δοκιμάσαμε να περάσουμε το τεστ με την καλύτερη ταχύτητα, που είχε καταφέρει το Fiesta ήτοι τα 77 χλμ./ώρα. Ε λοιπόν, η προσπάθεια ήταν επιτυχημένη με την πιο σφιχτή ανάρτηση της έκδοσης ST Line να φαίνεται στην πράξη με συγκρατημένη κλίση. Το ESP δεν φάνηκε να επεμβαίνει, αλλά η προσπάθεια ήταν άκρως οριακή για έναν μέσο οδηγό.

76 χλμ./ώρα: Eπιτυχημένη προσπάθεια
Το Ford EcoSport κατάφερε να περάσει το τεστ με 76 χλμ./ώρα εμπνέοντας σιγουριά στον οδηγό χάρη στο τιμόνι, που παρέμεινε ζωντανό στην αλληλουχία των ελιγμών, την εξαιρετική ανάρτηση που ελέγχει άψογα το αμάξωμα  παρά τα 190 χλστ. από το έδαφος και τη σωστή λειτουργία του ESP. Δεν υπήρχε υποψία υποστροφής. Όπως και το Fiesta, έτσι και το EcoSport μας εξέπληξε με την ομοιογενή συμπεριφορά του, ωστόσο λόγω ανάρτησης και τροχών δέχτηκε ποινή 1,5 χλμ./ώρα

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Παρά την ιδιαίτερα ψηλή θέση οδήγησης, το Ford EcoSport εμπνέει ανάλογη με αυτή του Fiesta αίσθηση ασφάλειας. Απόλυτα θετικό το τιμόνι, αλλά όλη τη δουλειά την κάνει η σφιχτούτσικη ανάρτηση. Πολύ καλή λειτουργία του ΕSP.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Μικρές κλίσεις και ελάχιστες «αναταράξεις» στην καμπίνα στην διάρκεια του τεστ. H ανάρτηση δείχνει να διαχειρίζεται σωστά τις κινήσεις του αμαξώματος.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Ford Ecosport στα 76 χιλιόμετρα/ώρα.
 

Δείτε την αποτυχημένη προσπάθεια του Ford Ecosport κυνηγώντας μια υψηλότερη επίδοση.
 


Οι προσπάθειες του Ford EcoSport από τη θέση του οδηγού.
 


 

Autotriti.gr
VW