Η Μ3 Competition με τους 450 ίππους τίθεται αντιμέτωπη από στάση μέχρι τα 270 χλμ./ώρα με το Audi RS3 που εξοπλίζεται με τον 2,5 λίτρων TFSI κινητήρα απόδοσης 400 αλόγων. Πού ποντάρετε;
Σε τέτοιες συγκρίσεις, "κόντρες", κ.τ.λ. είναι ατυχές οι συγκρίσεις και αυτό γιατί βλέπετε ΑΠΤΑ το ένα όχημα να έχει την κίνηση εμπρος ή πίσω ενώ το άλλο και στους δύο άξονες, έστω και αν δεν έχει μεσαίο διαφορικό και 'τρώει' το κιβώτιο ταχυτήτων το ζόρι, κ.τ.λ. έστω και αν πλεον δεν είναι torsen τα διαφορικά=ΠΑΛΙΑ ΑΙΓΛΗ, Κ.Τ.Λ. έστω και αν υπάρχει πλεον η ηλεκτρονική στα διαφορικά, κ.τ.λ. Λοιπόν για ποιά σύγκριση να λέμε; Υποκειμενικό είναι στα της αγοράς βάση προσωπικών αναγκών, κ.τ.λ.
Ας είναι και τα δύο με κίνηση στον ένα άξονα είτε εμπρος, είτε πίσω ή και τα δύο στους δύο άξονες, είτε 2 διαφορικά, είτε 3.-
Η mercedes e63 amg με τετρακίνηση και drift mode για ποιό λόγο βγήκε πρώτη... σε σχέση με τα υπόλοιπα που δοκιμάστηκε; Υπήρχε και εκτενές άρθρο εδώ στο autotriti...
Σε τέτοιες συγκρίσεις, "κόντρες", κ.τ.λ. είναι ατυχές οι συγκρίσεις και αυτό γιατί βλέπετε ΑΠΤΑ το ένα όχημα να έχει την κίνηση εμπρος ή πίσω ενώ το άλλο και στους δύο άξονες, έστω και αν δεν έχει μεσαίο διαφορικό και 'τρώει' το κιβώτιο ταχυτήτων το ζόρι, κ.τ.λ. έστω και αν πλεον δεν είναι torsen τα διαφορικά=ΠΑΛΙΑ ΑΙΓΛΗ, Κ.Τ.Λ. έστω και αν υπάρχει πλεον η ηλεκτρονική στα διαφορικά, κ.τ.λ. Λοιπόν για ποιά σύγκριση να λέμε; Υποκειμενικό είναι στα της αγοράς βάση προσωπικών αναγκών, κ.τ.λ. Ας είναι και τα δύο με κίνηση στον ένα άξονα είτε εμπρος, είτε πίσω ή και τα δύο στους δύο άξονες, είτε 2 διαφορικά, είτε 3.- Η mercedes e63 amg με τετρακίνηση και drift mode για ποιό λόγο βγήκε πρώτη... σε σχέση με τα υπόλοιπα που δοκιμάστηκε; Υπήρχε και εκτενές άρθρο εδώ στο autotriti...