1. Φουτουριστικό premium και δυναμικό, μέσα-έξω
Το νέο Peugeot 208 είναι διαφορετικό σε όλα τα επίπεδα ξεκινώντας από τη σχεδίαση. Η Peugeot κατάφερε και πέρασε στο νέο της μικρό «λιονταράκι» την upper class σχεδιαστική της γλώσσα, παρά τις μικρότερες διαστάσεις του, ενώ την ίδια στιγμή κατάφερε να εντείνει τη νεανική και δυναμική του υπόσταση. Αντίστοιχα και στο εσωτερικό του, εμφανίζει στοιχεία από τα μεγαλύτερα μοντέλα της Peugeot και έχει και την premium αύρα εκείνων, εφαρμόζοντάς τα σε ένα φρέσκο όμως και πιο «παιχνιδιάρικο» αισθητικό μοτίβο.
2. Στην CMP πλατφόρµα
Το νέο Peugeot 208 είναι «χτισµένο» στη νεότερη και κατά 30 κιλά ελαφρύτερη πλατφόρµα CMP (Common Modular Platform) του οµίλου µε την ονοµασία EMP2. Πάνω της µπορούν να στηριχθούν όλοι οι συνδυασµοί κινητήρων (βενζίνης, diesel ή και ηλεκτροκινητήρας) και µετάδοσης (χειροκίνητο, αυτόµατο), καθώς και όλα τα σύγχρονα συστήµατα άνεσης και υποβοήθησης της οδήγησης. Σε συνδυασµό µε τα υπόλοιπα στοιχεία του, το νέο 208 και µέσω αυτής επιτυγχάνει καλύτερη αεροδυναµική αντίσταση, µειωµένο θόρυβο, καλύτερη απόδοση, χαµηλότερες καταναλώσεις και εκποµπές ρύπων αλλά και καλύτερα χαρακτηριστικά οδικής συµπεριφοράς.
3. Όχι Rallye, S16 ή GTi… Sport Engineered
H Peugeot έχει γράψει με χρυσά γράμματα την ιστορία της σε μοντέλα με ανήσυχο χαρακτήρα όπως οι εκδόσεις Rallye, τις S16 στο εξωτερικό ή GTi γνωστές σε εμάς. Με το νέο 208 και αυτό αλλάζει αφού όλα τα μελλοντικά σπορ μοντέλα της θα χαρακτηρίζονται από την ονομασία Sport Engineered. Από αυτή εκφράζεται μια νέα φιλοσοφία της φίρμας για πιο αποδοτικές αλλά και καθαρές προτάσεις διατηρώντας ωστόσο τον φημισμένο, έντονο σπορ οδηγικό χαρακτήρα των ιστορικών μοντέλων της. Το νέο ωστόσο είναι πως για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος θα ενσωματώνει και ηλεκτρικό μοτέρ για την κίνησή του, το οποίο μάλιστα ενδέχεται να μεταφέρει την ισχύ του στους πίσω τροχούς, καθιστώντας το έτσι 4κίνητο.
4. Τρισδιάστατος πίνακας οργάνων
Είναι αδύνατο να μην εντυπωσιαστείς από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων του νέου Peugeot 208 ο οποίος αποτελεί έναν από τους καλύτερους του είδους γενικότερα και ταιριάζει τέλεια με την λογική i-Cockpit της Peugeot, με την τρισδιάστατη απεικόνιση των στοιχείων του. Προσδίδει όμορφο βάθος και εντυπωσιάζει με την αναγνωσιμότητά του διαθέτοντας παράλληλα πληθώρα πληροφοριών. Οι βασικές ενδείξεις απεικονίζονται σε πρώτο πλάνο, ενώ στο backround αναγράφονται οι υπόλοιπες μικρότερης σημασίας κατά την οδήγηση πληροφορίες.
5. Με 3 μοτέρ βενζίνης, 1 πετρελαίου αλλά και με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση
Το νέο Peugeot 208 προσφέρεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση και αυτό είναι ένα από τα σημαντικότερα νέα στοιχεία που «φέρνει». Το e-208 που διατηρεί τα κύρια χαρακτηριστικά του μοντέλου, εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων και μπαταρίες χωρητικότητας 50kWh. Για τη φόρτισή του απαιτεί 8 ώρες από wallbox και προσφέρει αυτονομία σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, 340 χλμ..
Η γκάμα των συμβατικών του εκδόσεων απαρτίζεται από τους γνωστούς PureTech βενζινοκινητήρες των 1,2 λίτρων σε ατμοσφαιρική (75 ίππων) και υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις (100 και 130 ίππων), αλλά και τον BlueHDi πετρελαιοκινητήρα με απόδοση 100 ίππων. Την πρώτη του εμφάνιση στο 208 κάνει και το νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8 της Peugeot, που μπορεί να εφοδιάσει προαιρετικά την έκδοση βενζίνης των 100 ίππων, ενώ είναι η μόνη επιλογή σε αυτή των 130 ίππων.
Κάντε μια δοκιμή ρε παιδιά την έκδοση βενζίνης 100 άλογα με αυτόματο 8ρι. Κατα προτίμηση allure και πάνω εκδόσεις.