1. Με βάρος κάτω από 1.000 κιλά
Η ελαφρύτερη έκδοση της νέας γενιάς του Corsa, πέφτει ακόμα και κάτω από το ορόσημο των 1.000 κ., με το πεντάθυρο μοντέλο να ζυγίζει μόνο 980 κ.. Συγκριτικά με τον προκάτοχό του είναι 108 κ. ελαφρύτερο. Πρόκειται για μία εξοικονόμηση βάρους της τάξεως του 10% περίπου, με παρόμοιο μήκος 4,06 μ..
Πάνω στην CMP πλατφόρμα
Η μείωση επιτεύχθηκε χάρη στη συστηματική χρήση κραμάτων υψηλής και υπερυψηλής αντοχής. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, το σασί είναι 40 κ. ελαφρύτερο, και οι τρικύλινδροι βενζινοκινητήρες ζυγίζουν περίπου 15 κ. λιγότερο από τις προηγούμενες τετρακύλινδρες μονάδες παρόμοιας ιπποδύναμης. Μείωση 2,4 κ. συνεισφέρει το νέο αλουμινένιο καπό, καθώς και η δομή των καθισμάτων (συνολικά 10 κ.).
Full στην τεχνολογία
2. Πάνω στην CMP πλατφόρμα
Προηγμένο σύστημα φωτισμού matrix
Το νέο Opel Corsa είναι «χτισμένο» στη νεότερη και ελαφρύτερη αρθρωτή πλατφόρμα (CMP), του ομίλου PSA. Πάνω της μπορούν να στηριχθούν όλοι οι συνδυασμοί κινητήρων (βενζίνης, diesel ή και ηλεκτροκινητήρας) και μετάδοσης (χειροκίνητο, αυτόματο), καθώς και όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και υποβοήθησης της οδήγησης. Με βασικό άξονα τη νέα πλατφόρμα λοιπόν οι μηχανικοί-σχεδιαστές της Opel επιτυγχάνoυν καλύτερη αεροδυναμική αντίσταση, μειωμένο θόρυβο, καλύτερη απόδοση, χαμηλότερες καταναλώσεις και εκπομπές ρύπων, αλλά και βελτιωμένα οδικά χαρακτηριστικά.
Κορυφαία αεροδυναμική
3. Full στην τεχνολογία
Το νέο Corsa διαθέτει άρτιο τεχνολογικό προφίλ στην νέα του γενιά, με τους σχεδιαστές να δίνουν σημαντικό βάρος στο συγκεκριμένο τομέα. Για πρώτη φορά σε Corsa θα συναντήσουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων καθώς και τη νέα σειρά συστημάτων infotainment.
Σε αυτή περιλαμβάνονται τα Multimedia Radio, Multimedia Navi με έγχρωμη οθόνη αφής 7,0" και το κορυφαίο σύστημα Multimedia Navi Pro με έγχρωμη οθόνη αφής 10,0", που υποστηρίζουν τα Android Auto και Apple Car Play. Επιπλέον, το Corsa προσφέρει προαιρετικά τη νέα υπηρεσία τηλεματικής «Opel Connect», με χρήσιμες λειτουργίες, όπως Live Navigation με ενημέρωση για την κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο και τρέχουσες τιμές καυσίμου, άμεση σύνδεση με υπηρεσίες οδικής βοήθειας και κλήση έκτακτης ανάγκης.
4. Προηγμένο σύστημα φωτισμού matrix
Το νέο Opel Corsa διαθέτει ένα νέο σύστημα φωτισμού με ειδική τεχνολογία κατόπτρων των προβολέων, σε σχήμα φτυαριού, οι οποίοι επιτρέπουν τη μεγαλύτερη δυνατή ποσότητα φωτός που προβάλλεται στο δρόμο. Επιπλέον για πρώτη φορά στο Corsa παρέχεται η τεχνολογία φωτισμού IntelliLux LED® matrix με το προσαρμοζόμενο «glare-free» full-LED σύστημα προβολέων, που συναντάμε στα Astra και Insignia όπου το σύστημα ελέγχει τα 8 στοιχεία LED, διασφαλίζοντας τον καλύτερο δυνατό φωτισμό για εσάς και τα διερχόμενα οχήματα.
5. Κορυφαία αεροδυναμική
Η Opel βελτιστοποίησε την αεροδυναμική του Corsa στο «Research Institute of Automotive Engineering & Vehicle Engines» στην αεροδυναμική σήραγγα του Πανεπιστημίου της Στουτγάρδης.
Το αποτέλεσμα είναι ένας συντελεστής οπισθέλκουσας μόλις 0,29 – εξαιρετική τιμή για αυτοκίνητο του μεγέθους του. Για την επίτευξή του έλαβαν χώρα πολλές βελτιώσεις, όπως η επένδυση από τον κινητήρα μέχρι τον πίσω άξονα, η εφαρμογή αεροτομής στο πίσω τμήμα της οροφής, καθώς και ένα ενεργό κλείστρο που κλείνει αυτόματα το εμπρός άνοιγμα όταν δεν χρειάζεται αέρας ψύξης.
Αυτη η full τεχνολογια που αναφερετε για να την βάλεις στο οχημα ως προσθετο εξοπλισμο, σου βγαινει ο κουκος αηδονι, εξτρα τα οποια άλλα αυτοκινητα τα προσφερουν στανταρ και με χαμηλοτερη τιμη και μην ξεχναμε πλεον αγοραζεις peugeot γιατι πολύ απλά όπως διαπιστώνω το dna της opel χαθηκε πια. Σας το αναφέρω ως πρωην πλεον opelακιας, λόγω πειρας μιας και τα οχηματα της, τα οδηγουσα για 20 χρονια.
Το νέο Corsa μαζί με το Astra facelift και το Insignia facelift αρχίζουν να χάνουν σε πωλήσεις στην Ελλάδα όταν η Opel πουλήθηκε στον όμιλο PSA. Ειδικά το Opel Insignia περπάτησε ελάχιστα εδώ στην Ελλάδα. Είμαι κάτοχος ενός Opel Vectra B για πάνω από πάνω 20 χρόνια με τον γνήσιο και αξιόπιστο κινητήρα Ecotec, που φημιζόταν για τις χαμηλές εκπομπές ρύπων. Για μένα κακώς καταργήθηκε το Vectra που ήταν ένα από τα πιο καλοσχεδιασμένα αυτοκίνητα για την εποχή του. Ο κινητήρας 1.3 diesel που φορούσαν το Corsa και το Astra δεν έπρεπε να καταργηθεί για τις χαμηλές εκπομπές ρύπων. Τώρα η Opel έχασε το γερμανικό DNA και μπήκε το περίεργο και απαράδεκτο γαλλικό DNA
Αυτη η full τεχνολογια που αναφερετε για να την βάλεις στο οχημα ως προσθετο εξοπλισμο, σου βγαινει ο κουκος αηδονι, εξτρα τα οποια άλλα αυτοκινητα τα προσφερουν στανταρ και με χαμηλοτερη τιμη και μην ξεχναμε πλεον αγοραζεις peugeot γιατι πολύ απλά όπως διαπιστώνω το dna της opel χαθηκε πια. Σας το αναφέρω ως πρωην πλεον opelακιας, λόγω πειρας μιας και τα οχηματα της, τα οδηγουσα για 20 χρονια.
...το έκτο πράμα που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι, αν το αγοράσετε, θα κάνετε πολύ χαρούμενο τον μηχανικό σας!
Το νέο Corsa μαζί με το Astra facelift και το Insignia facelift αρχίζουν να χάνουν σε πωλήσεις στην Ελλάδα όταν η Opel πουλήθηκε στον όμιλο PSA. Ειδικά το Opel Insignia περπάτησε ελάχιστα εδώ στην Ελλάδα. Είμαι κάτοχος ενός Opel Vectra B για πάνω από πάνω 20 χρόνια με τον γνήσιο και αξιόπιστο κινητήρα Ecotec, που φημιζόταν για τις χαμηλές εκπομπές ρύπων. Για μένα κακώς καταργήθηκε το Vectra που ήταν ένα από τα πιο καλοσχεδιασμένα αυτοκίνητα για την εποχή του. Ο κινητήρας 1.3 diesel που φορούσαν το Corsa και το Astra δεν έπρεπε να καταργηθεί για τις χαμηλές εκπομπές ρύπων. Τώρα η Opel έχασε το γερμανικό DNA και μπήκε το περίεργο και απαράδεκτο γαλλικό DNA