ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
4 φωτογραφίες »

Old Vs New: Η επανάσταση του νέου Opel Mokka

26.519 Επισκέψεις στο άρθρο (26/1/2021)

Ριζική αλλαγή: Η δεύτερη γενιά του Opel Mokka αλλάζει ριζικά. Χάνει το «X» από το όνομά της και γίνεται πιο κουπέ, πιο crossover, πιο μοντέρνα σε σχεδίαση και πολύ προηγμένη τεχνολογικά.


Η πρώτη γενιά του Opel Mokka παρουσιάστηκε το 2012 και αποτέλεσε μία δημοφιλή πρόταση στην κατηγορία των B-SUV στην Ευρώπη. Εννιά χρόνια μετά η γερμανική εταιρεία, που ανήκει πλέον στον όμιλο Stellantis, μας παρουσιάζει τη δεύτερη γενιά, η οποία -τα πρώτα στοιχεία δείχνουν πως- κατεβαίνει με αξιώσεις. Αρχικά το νέο μοντέλο έχει μικρότερη απόσταση από το έδαφος και μεγαλύτερους προβόλους στοιχεία που φανερώνουν έναν πιο crossover, κουπέ προσανατολισμό, ενώ ακόμη σημαντική είναι η νέα σχεδιαστική κατεύθυνση και η τεχνολογική αναβάθμιση. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή, συγκρίνοντας με την απερχόμενη γενιά.

Βασισμένο στο concept GT X Experimental
Από το 2018 και το concept GT X Experimental γνωρίζαμε σε γενικές γραμμές την σχεδιαστική φιλοσοφία που θα ακολουθούσαν τα νέα μοντέλα της Opel, μεταξύ αυτών και το Mokka. Στην πράξη, η σημαντική είδηση έχει να κάνει με τη νέα μάσκα της γερμανικής μάρκας, Opel Vizor, που εκτείνεται από άκρη σε άκρη μεταξύ των φαναριών. Χάρη στο νέο αυτό πρόσωπο (σ.σ. έχει μάλιστα επιρροές απο το Opel Manta), το Mokka αποκτά μία μίνιμαλ πρόσοψη, ενώ εμφανισιακά αυξάνεται το πλάτος του. Το παζλ του σχεδιασμού στο μπροστινό μέρος ολοκληρώνεται αρμονικά με τα high-tech φώτα LED, τους τελευταίας γενιάς προβολείς IntelliLux LED matrix και το επιβλητικό έμβλημα του κεραυνού σε κεντρικό σημείο.

Αντίστοιχα, τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι επίσης ανασχεδιασμένα, πλατιά και μοντέρνα. Σπορτίφ ύφος προσδίδει η αεροτομή που ξεπετάγεται στο τέλος της οροφής, σε ένα συνολικά δυναμικό οπτικό αποτέλεσμα.

Pure panel cockpit με ψηφιακό χαρακτήρα
Σημαντικά αναβαθμισμένο κρίνεται και το εσωτερικό του Opel Mokka. Η προσθήκη, για πρώτη φορά, του Pure Panel cockpit χαρίζει σαφή τεχνολογική βελτίωση. Δεσπόζουν δύο μεγάλες έγχρωμες οθόνες αφής. Η κεντρική για το infotainment (Multimedia Radio και Multimedia Navi) έχει μέγεθος από 7 έως 10 ίντσες για την κορυφαία έκδοση υψηλής ευκρίνειας Multimedia Navi Pro. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων μπροστά από τον οδηγό μπορεί να φτάσει τις 12 ίντσες. Αμφότερες οι οθόνες τοποθετούνται σε οριζόντια μορφή, έχοντας ελάχιστο αριθμό μπουτόν. Διαθέσιμες είναι state of the art τεχνολογίες, συστήματα υποβοήθησης (ACC, Active Lane Positioning μεταξύ άλλων), νέα εργονομικά προσαρμοζόμενα καθίσματα, ενώ πολυτελή χαρακτήρα χαρίζει η δυνατότητα επένδυσης της καμπίνας με Alcantara ή απλό δέρμα.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Autotriti.gr
DOBLO VS COURIER