Συνδυάζοντας τις δυναμικές επιδόσεις με την οικονομία, οι εκδόσεις Plug-In Hybrid και TDI του νέου SEAT Leon είναι οι κορυφαίες της γκάμας του και αυτές που έχουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως…Ποια συμφέρει όμως και γιατί;
Με τα Plug-In Hybrid να μπαίνουν δυναμικά στη ζωή μας μετά την ήδη ισχυρή παρουσία των ήπια υβριδικών, ο καταναλωτής ψάχνει την πραγματική οικονομία στα cents. Τα «επαναφορτιζόμενα» είναι σε θέση να εκμηδενίσουν την αστική κατανάλωση και παρά το γεγονός πως στον υπεραστικό κύκλο καταναλώνουν περισσότερο από ένα συμβατικό αυτοκίνητο ίδιας απόδοσης και κυβισμού, η μέση μεικτή τους κατανάλωση είναι ιδιαίτερα χαμηλή. Αντίστοιχα χαμηλή είναι και η μέση κατανάλωση των diesel βεβαίως. Με βάση τα παραπάνω εξετάζουμε για άλλη μια φορά την σύγκριση των δύο διαφορετικών αυτών τεχνολογιών μέσα από την εφαρμογή τους σε ίδιο μοντέλο. Συγκρίνουμε λοιπόν το νέο SEAT Leon e-Hybrid (PHEV) με το ισχυρότερο Leon TDI. Ποιο από τα δύο Leon σας συμφέρει και γιατί;
Εμφάνιση: Έντονα δυναμικά και τα δύο, χωρίς αισθητικές διαφορές
To νέο SEAT Leon σε όλες τις εκδόσεις του προβάλλει αισθητικά τον έντονο δυναμισμό του. Κύρια χαρακτηριστικά του αποτελούν τα νέα τραβηγμένα στις άκρες LED φώτα σε συνδυασμό με τη νέα εξάγωνη μάσκα και τον αιχμηρό προφυλακτήρα, η χαμηλή γραμμή της οροφής και το χαρακτηριστικό πλαϊνό νεύρο που το συνοδεύει σε όλες τις γενιές του με κάποιες διαφοροποιήσεις φυσικά. Αντίστοιχα δυναμικό είναι και το πίσω μέρος του, με τα LED φώτα να ενώνονται με μια όμορφη φάσα που του χαρίζει και πιο εκλεπτυσμένο χαρακτήρα. Η έκδοση e-Hybrid μπορεί να επιλεχθεί και με το αισθητικό πακέτο της έκδοσης FR που του χαρίζει ακόμα πιο σπορτίφ χαρακτήρα (σ.σ στην ίδια τιμή των 30.990 ευρώ με τη βασική αλλά πλούσια εξοπλιστικά έκδοση Xcellence), με τις συμβατικές εκδόσεις να μην παρουσιάζουν αισθητικές διαφορές και στα δύο μοντέλα.
Εσωτερικό-Χώροι: Πλούσια σε εξοπλισμό, high-tech και ικανά σε χώρους
To εσωτερικό και των δύο εκδόσεων του Leon που σας παρουσιάζουμε δεν διαφέρει σε τίποτα, ενώ ίδιο είναι και το επίπεδο εξοπλισμού τους στις εκδόσεις Xcellence το οποίο είναι πλούσιο σε συστήματα άνεσης αλλά και ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης. Ο εσωτερικός διάκοσμος είναι ευχάριστος σε κάθε περίπτωση με έντονα hi-tech αέρα μέσω των ψηφιακών οθονών που διαθέτουν για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment (8,25 ιντσών στο Leon TDI και 10 ιντσών στο Leon e-Hybrid). Παράλληλα την σύγχρονη εικόνα τους ενισχύουν και οι διακόπτες αφής στα περισσότερα σημεία με τον παραδοσιακό επιλογέα να έχει αντικατασταθεί από έναν shift-by-wire, ενώ αυτό που ξεχωρίζει στη διάταξη του ταμπλό είναι η χρήση του ίδιου εξαγωνικού μοτίβου με τη μάσκα του νέου Leon. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή με μαλακό πλαστικό να ντύνει το πάνω μέρος του ταμπλό, ωστόσο αυτό που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι το προσεγμένο φινίρισμα και η καλή συναρμολόγησή του. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι καλοί και επωφελούνται της μεγάλης αύξησης του μεταξονίου στα 2.686 χλστ. προσφέροντας πολύ μεγάλο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, ενώ καλός είναι ο χώρος για τα κεφάλια τους αλλά και το εσωτερικό πλάτος του πίσω καθίσματος. Η μοναδική διαφορά ανάμεσα στα δύο μοντέλα, εντοπίζεται στον διαθέσιμο χώρο για τις αποσκευές όπου στο μεν TDI είναι χωρητικότητας 380 λίτρων, ενώ στο e-Hybrid έχει μειωθεί κατά 110 λίτρα στο βωμό της εξηλεκτρισμένης του λειτουργίας.
Φυσικά σε DIESEL που ζει και βασιλεύει. Ήδη έρχονται νέα μοντέλα υβριδικης Τεχνολογίας diesel που αυτονόητα σημαίνει πως όταν σβήσουν τα βενζίνης θα πάψουν και τα ντίζελ
Προφανώς πρόκειται περί ρητορικού ερωτήματος.. Το diesel αργοπεθαίνει και δεν πρόκειται να επανακάμψει ποτέ. Ίσως στη ναυσιπλοΐα πάρει παράταση ζωής μερικά χρόνια ακόμα.. Αλλά μέχρι εκεί. Σχεδόν δεν υπάρχει diesel πια..
Να μην πάρεις κανένα ισπανικό, ιταλικό, γερμανικό αυτοκίνητο αδερφέ πατριώτη, όλοι τους με τους Τούρκους κάνουν business πάντα σε βάρος μας. Μην ενισχύσεις τις οικονομίες τους...
Φυσικά σε DIESEL που ζει και βασιλεύει. Ήδη έρχονται νέα μοντέλα υβριδικης Τεχνολογίας diesel που αυτονόητα σημαίνει πως όταν σβήσουν τα βενζίνης θα πάψουν και τα ντίζελ
Προφανώς πρόκειται περί ρητορικού ερωτήματος.. Το diesel αργοπεθαίνει και δεν πρόκειται να επανακάμψει ποτέ. Ίσως στη ναυσιπλοΐα πάρει παράταση ζωής μερικά χρόνια ακόμα.. Αλλά μέχρι εκεί. Σχεδόν δεν υπάρχει diesel πια..
Να μην πάρεις κανένα ισπανικό, ιταλικό, γερμανικό αυτοκίνητο αδερφέ πατριώτη, όλοι τους με τους Τούρκους κάνουν business πάντα σε βάρος μας. Μην ενισχύσεις τις οικονομίες τους...