Με τεράστιους χώρους, οικονομικά και ισχυρά σύνολα και τετρακίνηση, τα Honda CR-V και SEAT Tarraco αποδεικνύονται δύο ικανότατα SUV για όλες τις περιστάσεις
Για αυτούς που πιστεύουν ότι τα «γνήσια» SUV θα πρέπει να επιβάλλονται με το μέγεθός τους, να έχουν τεράστιους χώρους και φυσικά να είναι πάντα έτοιμα για λάσπες και κροκάλες, τα Honda CR-V και SEAT Tarraco είναι εδώ προσφέροντας επιπλέον όλες τις σύγχρονες ανέσεις και ευκολίες, αλλά το κυριότερο με κινητήρες, που έχουν και ισχυρή απόδοση και οικονομία καυσίμου.
Τα Honda CR-V και SEAT Tarraco στις τετρακίνητες εκδόσεις τους έχουν και παραπλήσιες τιμές.
Παρακάτω, λοιπόν βάζουμε αντιμέτωπα, τα Honda CR-V και SEAT Tarraco τα οποία στις τετρακίνητες εκδόσεις τους έχουν και παραπλήσιες τιμές. Το πρώτο με το υβριδικό σύνολο 184 ίππων στην πλούσια έκδοση Elegance (π.χ. έχει μέχρι και θερμαινόμενα καθίσματα) κοστίζει 44.800 ευρώ στα πλαίσια προσφοράς, ενώ οι τιμές του SEAT Tarraco με τον ισχυρό diesel TDI των 190 ίππων έχει καθοριστεί στα 42.900 ευρώ, επίσης στο πολύ πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Xcellence.
Το οριζόντιας διάταξης ταμπλό του CR-V κερδίζει τις εντυπώσεις με την ποιότητα και τη στιβαρότητά του.
Σχεδίαση: Όμορφο το CR-V, επιβλητικό το Tarraco Τα 4,73 μ. μήκους που έχει το Tarraco δεν κρύβονται στο μάτι και διαμορφώνουν μια παρουσία που επιβάλλεται για το ισπανικό μοντέλο και μάλιστα χωρίς να είναι άχαρη λόγω διαστάσεων. Το μπροστά μέρος εκφράζει μια δυναμικότητα, ενώ αντίθετα το πίσω μέρος προβάλλει και ένα νέο πιο εκλεπτυσμένο προφίλ. Πάντως στο σύνολο το CR-V δείχνει πιο κομψό. Το στρογγυλεμένο του αμάξωμα, η κομψή γρίλια που ενώνεται με τα φώτα και οι φουσκωμένοι θόλοι δίνουν ένα πιο «macho» τόνο, παρά το γεγονός ότι υστερεί σε μέγεθος (μήκος 4,60 μ.). Στα συν του ιαπωνικού μοντέλου και τα όμορφα «L» πίσω φώτα.
Όμορφο και ποιοτικό είναι το εσωτερικό του Tarraco ξεχωρίζοντας επίσης για την εργονομία του και την πρακτικότητά του.
Εσωτερικό: Κορυφαία ποιότητα και χώροι σαν γήπεδο Οι καμπίνες και των δύο μοντέλων διακρίνονται για τη στιβαρή και ποιοτική κατασκευή τους, με τα επίπεδα της συναρμογής να βρίσκονται σε υψηλά στάνταρ και το φινίρισμά τους να μην διαθέτει κάποια ατέλεια.
Τα μαλακά στην αφή υλικά θα σε κερδίσουν στο γεροδεμένο εσωτερικό του CR-V, το οποίο ακολουθεί μια οριζόντια λογική σχεδίασης στη διάταξη του ταμπλό και κερδίζει τις εντυπώσεις με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τα μπουτόν αντί του παραδοσιακού λεβιέ για τις ταχύτητες. Θα θέλαμε ωστόσο λίγο πιο απλό το σύστημα infotainment.
Το SEAT Tarraco διαθέτει πιο λιτό διάκοσμο, επίσης με μαλακά και ποιοτικά υλικά, ο οποίος προβάλλει ένα εργονομικό προφίλ. Η οθόνη 10,25 ιντσών αποτελεί το σχεδιαστικό κέντρο, η οποία, μάλιστα στην πράξη αποδεικνύεται ιδιαίτερα πρακτική τόσο στον χειρισμό της όσο και τη «θέασή» της.
Το να συγκρίνουμε χώρους ανάμεσα στα δύο μοντέλα δεν έχει νόημα, καθώς και στα δύο ακόμα και 5 ενήλικοι θα κάτσουν αυτοκρατορικά και χωρίς παραχωρήσεις. Αξιοπρόσεκτο το νούμερο των 760 λτ. που είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ για το Tarrco, με αυτή του CR-V να είναι 561 λτ..