To Ford Focus ανανεώθηκε πρόσφατα και έχει πλέον στην φαρέτρα του νέα όπλα, όπως LED φώτα σε όλες τις εκδόσεις, ήπια υβριδικούς κινητήρες και 13,2 ιντσών οθόνη στο εσωτερικό.
Τα μικρομεσαία αποτελούν ακόμη μια λογική και ασφαλής επιλογή για τους οικογενειάρχες που δεν θέλουν να ακολουθήσουν τη μόδα και να επενδύσουν σε κάποιο SUV. Για να κρατήσει το Focus ανταγωνιστικό στην σημαντική αυτή κατηγορία, η Ford προχώρησε πρόσφατα στην παρουσίαση της ανανεωμένης έκδοσης του μοντέλου, προχωρώντας σε σημαντικές αναβαθμίσεις σε κάθε τομέα. Πάμε να δούμε πού και πόσο άλλαξε το αυτοκίνητο μετά το φρεσκάρισμά του:
Το ανανεωμένο Focus είναι πλέον πιο κομψό καθώς το καπό του αυξάνει το ύψος του ρύγχους και εξοπλίζεται με νέα φωτιστικά σώματα LED με ενσωματωμένα φώτα ομίχλης σε όλες τις εκδόσεις. Πίσω,οι 5θυρες εκδόσεις και τα wagon μοντέλα έχουν πλέον σκουρόχρωμα φώτα LED με νέο μοτίβο που δίνουν premium αίσθηση. Τέλος, το έμβλημα της φίρμας είναι πλέον πάνω στην γρίλια και όχι στο χείλος του καπό.
Οι εκδόσεις Connected και Titanium έχουν φαρδιά άνω μάσκα με γυαλιστερό χρωμιωμένο πλαίσιο, που διαφοροποιείται με τις έντονες οριζόντιες μπάρες και συνδυάζεται με στραμμένους προς τα κάτω πλαϊνούς αεραγωγούς που αναδύονται από την κάτω μάσκα, η Active έχει περισσότερα crossover χαρακτηριστικά που κάνουν πιο περιπετειώδη την σχεδίαση του Focus, ενώ η ST-Line εξοπλίζεται με τραπεζοειδή άνω μάσκα με μοναδικές αναλογίες και γυαλιστερή, μαύρη κυψελοειδή σχεδίαση, σε συνδυασμό με φαρδύτερους πλαϊνούς αεραγωγούς και πιο βαθιά κάτω μάσκα. Η έκδοση ST-Line προσφέρει επίσης πλαϊνές ποδιές, πίσω διαχύτη και διακριτική πίσω αεροτομή. Τέλος, η Vignale περιλαμβάνει σατινέ φινίρισμα για την άνω μάσκα και τους πλαϊνούς αεραγωγούς, αντί του χρώματος του αμαξώματος, καθώς και αποκλειστικά σχέδια σε ζάντες.
Εσωτερικό: H oθόνη των 13,2 ιντσών κλέβει την παράσταση
Τo Focus εξοπλίζεται με το νέο σύστημα infotainment SYNC 4 που μπορεί και μαθαίνει την συμπεριφορά και τις προτιμήσεις του οδηγού, το οποίο και υποστηρίζεται πλέον από μια ολοκαίνουρια 13,2 ιντσών οθόνη αφής. Η νέα οθόνη αφής περιλαμβάνει επίσης χειριστήρια για λειτουργίες όπως η θέρμανση και ο εξαερισμός που μέχρι πρότινος ενεργοποιούνταν με φυσικά κουμπιά, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας πιο απέριττης και μινιμαλιστικής κεντρικής κονσόλας. To Focus εξοπλίζεται επίσης για πρώτη φορά με σύστημα Blind Sport Assist που προειδοποιεί τον οδηγό, εάν έρχονται πίσω του αυτοκίνητα και διορθώνει την πορεία του οχήματος, σε περίπτωση που ο οδηγός πρόκειται να συγκρουστεί με άλλο όχημα, όταν προσπαθεί να αλλάξει λωρίδα.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Κινητήρες: Πλέον και ήπια υβριδικό!
Το Focus από την πρώτη του παρουσίαση μέχρι και πριν την ανανέωσή του προσφερόταν αποκλειστικά με κινητήρες βενζίνης και diesel. Στην βενζίνη ο 1.000άρης EcoBoost απέδιδε 125, ενώ πιο ψηλά υπήρχε ο 1.500άρης EcoBoost σε δύο εκδόσεις, με 150 και 182 άλογα. Στο diesel, στα 1.500 κ.εκ ο οδηγός μπορούσε να πάρει το Focus με 95 ή 120 άλογα.
To ανανεωμένο Ford Focus πλέον, διαθέτει στην γκάμα του τον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα σε δύο εκδόσεις 100 και 125 ίππων που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Το ίδιο μοτέρ διατίθεται και με ήπια υβριδική τεχνολογία σε εκδόσεις 125 και 155 άλογα σε συνδυασμό με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ή με 7άρι Powershift αυτόματο. Για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα, η Ford προσφέρει επίσης τον EcoBlue 1.500άρη με ισχύ 95 και 120 άλογα που συνδυάζονται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή 8τάχυτο αυτόματο στην επιλογή των 120 ίππων.
Τι γίνεται με το Focus ST;
To Focus ST ξεχωρίζει σε σχέση με το pre-facelift μοντέλο χάρη στις νέες γρίλιες, τους μεγαλύτερους αεραγωγούς, τις πλαϊνές ποδιές και την μικρή αεροτομή στο τέλος της οροφής. Οι 18άρες ζάντες έχουν πλέον νέα σχεδίαση, ενώ διατίθενται προαιρετικά σετ των 19 ιντσών. Ακόμα, το Focus ST λαμβάνει επίσης το Mean Green χρώμα που είδαμε επίσης Fiesta ST. Όσον αφορά στο εσωτερικό, το Focus ST εξοπλίζεται με νέα Performance καθίσματα που έχουν κατασκευαστεί από την ίδια την Ford.
To ανανεωμένο Focus ST έχει κάτω από το καπό του τον 2,3 λίτρων EcoBoost κινητήρα με ισχύ 280 άλογα και 420 Nm ροπής με twin-scroll turbo και anti-lag τεχνολογία που συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ή 7άρι αυτόματη μετάδοση. To Focus ST εξοπλίζεται επίσης με ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που βελτιώνει τα περάσματα του αυτοκίνητου στις στροφές και την πρόσφυση των τροχών κατά την επιτάχυνση. Η έκδοση ST προσφέρεται τόσο στο Focus hatchback όσο και στο wagon, ωστόσο δεν υπάρχει πλέον diesel επιλογή, αφού ο 2λιτρος EcoBlue των 190 ίππων δεν δίνει το παρών στην φαρέτρα της Ford.