Όταν και το 1 χλμ./ώρα έχει σημασία, το νέο Qashqai κατάφερε +4 σε σχέση με το προηγούμενο
Έκανε ρεκόρ στην κατηγορία των C-SUV
Απόλυτα πειστικό «πάτημα» και αυτοκυριαρχία ακόμα και στο όριο
«Σωστή» ανάρτηση και εξαιρετική συνεργασία με το ESP
Εσείς τι λέτε; Νissan Qashqai με επίδοση ρεκόρ 77 χλμ./ώρα στο Elk Test ή Volvo XC40 που δεν ξεπέρασε τα 72 χλμ./ωρα στην ίδια δοκιμασία;
Η 3η γενιά του Nissan Qashqai ήρθε με πιο premium χαρακτηριστικά και υβριδική τεχνολογία για να επικρατήσει στην κατηγορία, που το ίδιο δημιούργησε. Και από ότι έδειξε η επίδοση ρεκόρ στη δοκιμασία του Elk Test, την κορυφαία δοκιμή ενεργητικής ασφάλειας που μόνο το Auto Tρίτη Test Center πραγματοποιεί στην Ελλάδα, το νέο Nissan Qashqai έχει μόνο ηγετικές βλέψεις. Το νέο Qashqai μάλιστα συνδύασε την αποτελεσματικότητα και τις ασφαλείς αντιδράσεις σε μια οριακή κατάσταση, όπως το Elk Test, με άνεση και περισσή ευκολία χρήσης. Να πούμε πως στη δοκιμή χρησιμοποιήσαμε την ήπια υβριδική έκδοση με τον 1.300άρη turbo κινητήρα των 140 ίππων.
Elk test με 73 χλμ./ώρα
H πρώτη προσπάθεια του νέου Nissan Qashqai έγινε στα 73 χλμ./ώρα εκεί που ήταν το όριο της προηγούμενης γενιάς του μικρομεσαίου οικογενειακού SUV της Nissan. Και το νέο μοντέλο «πέρασε» χωρίς καν να… ιδρώσει. Αν και η αμεσότητα στις εντολές από το τιμόνι δεν ήταν ανάλογη με εκείνη του προηγούμενου μοντέλου, το «πάτημα» του νέου Qashqai ήταν σαφώς πιο πειστικό με ουδέτερο κράτημα και σωστή λειτουργία του ESP.
Χωρίς καν να… ιδρώσει πέρασε το νέο Nissan Qashqai στην πρώτη προσπάθεια-βάση με 73 χλμ./ώρα, που ήταν το όριο της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου. Αποτέλεσμα, να δοκιμάσουμε απευθείας για ρεκόρ στα 78 χλμ./ώρα.
Η σταθερότητα και η αυτοκυριαρχία του Nissan Qashqai σε όλες τις προσπάθειες που κάναμε μας ώθησε να δοκιμάσουμε για ρεκόρ στα 78 χλμ./ώρα. Η πρόθεσή μας ήταν όμως μάλλον αισιόδοξη μιας και το Qashqai δεν κατάφερε να περάσει το τεστ. Υπήρξε αισθητή κλίση, αλλά και αρκετή υποστροφή, που όμως δεν πήρε ανεξέλεγκτες διαστάσεις χάρη και στο ESP. Ο πίσω αποφορτισμένος τροχός στην πρώτη δεξιά αλλαγή πορείας σηκώθηκε ελαφρά, χωρίς όμως στη συνέχεια να υπάρχουν αναπηδήσεις. Ακόμη και στην οριακή αυτή κατάσταση κανείς από τους επιβάτες δεν ένιωσε ανασφάλεια. Το τιμόνι χωρίς να ενθουσιάζει με την απόκρισή βοηθά στον έλεγχο του Qashqai.
Απόλυτα επιτυχημένη ήταν η προσπάθεια στα 77χλμ./ώρα για το Nissan Qashqai. Αυτή η επίδοση είναι το νέο ρεκόρ για την κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV.
Απόλυτα επιτυχημένη ήταν η προσπάθεια του Nissan Qashqai στα 77χλμ./ώρα, που είναι το νέο ρεκόρ για την κατηγορία των οικογενειακών SUV. Το Nissan Qashqai, κατάφερε να παραμείνει εντός πορείας και να εκτελέσει την δοκιμή αποφυγής κινδύνου χωρίς «δράμα» και χωρίς να αγχώσει οδηγό και επιβάτες. Αρκετά καλό το αρχικό turn in στην πρώτη αλλαγή πορείας, διακριτική επέμβαση του ESP για να διορθώσει την υποστροφική τάση στη μεταφορά βάρους. Απόλυτα ελέγξιμο και σταθερό μέσα στο μήκος της όλης διαδικασίας.
Το τιμόνι έχει ικανοποιητική απόκριση, αλλά βοηθά στον έλεγχο του.
Γενική αίσθηση οδηγού: Το νέο Qashqai κατάφερε μια επίδοση-ρεκόρ και μάλιστα με χαρακτηριστική αποτελεσματικότητα και χωρίς να χρειάζεται να πάρεις χάπια για να συνέλθεις από την προσπάθεια.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Σε καμία περίπτωση δεν νιώσαμε άγχος ή ανασφάλεια ακόμη και στις προσπάθειες πάνω από το όριο του αυτοκινήτου..