To Honda HR-V έφτασε στην Ελλάδα και θέλει να διεκδικήσει σημαντικό μερίδιο αγοράς στα μικρομεσαία SUV. Θα το αφήσουν οι τρεις πρώτοι (Toyota C-HR, Peugeot 3008 και Nissan Qashqai) να καταφέρει να μπει σφήνα και να πάρει μια θέση στο πόντιουμ;
Honda HR-V απέναντι στα best-seller οικογενειακά SUV της Ελλάδας
Στις αρχές του τελευταίου μήνα του 2021, η ελληνική αντιπροσωπεία της Honda ανακοίνωσε τις τιμές του νέας γενιάς HR-V και αποκάλυψε πως το μικρομεσαίο της θα ξεκινήσει να πωλείται στην Ελλάδα στα τέλη του Ιανουαρίου του 2022 σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις: Elegance, Advance και Advance Style με τις τιμές να ξεκινούν από 32.500 ευρώ, 35.300 και 38.500 ευρώ, αντίστοιχα. Απέναντι στο HR-V όμως στέκονται σύσσωμοι τρεις σκληροί ανταγωνιστές της κλάσης των οικογενειακών SUV, που έχουν ξεχωρίσει με την εμπορική τους πορεία στην χώρα μας το 2021 καταλαμβάνοντας τις τρεις πρώτες θέσεις των συνολικών πωλήσεων. Ο λόγος για τα Toyota C-HR, Peugeot 3008 και Nissan Qashqai, που παίρνουν χρυσό, ασημένιο και χάλκινο μετάλλιο, αντίστοιχα, έως τώρα. Πάμε να δούμε τα «όπλα» του Ηοnda HR-V και να μάθουμε λίγα πράγματα για τους ανταγωνιστές του...
Η επόμενη γενιά HR-V e:HEV ενσαρκώνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, όπως την είδαμε στα νεότερα μοντέλα της Honda. Η σχεδίαση περιλαμβάνει μία νέα, τολμηρή μάσκα, ενώ στο σχήμα του αμαξώματος ενσωματώνεται ένα μακρύ καπό και πιο αιχμηρά, κάθετα πλαϊνά τμήματα. Από το πλαϊνό μέρος, γίνεται εύκολα διακριτή η coupe οροφή που έχει το αυτοκίνητο ενώ, εάν υπάρχει κάτι που συνδέει τη νέα γενιά με την προηγούμενη είναι τα «κρυμμένα» χερούλια στις πίσω θύρες. Στο πίσω μέρος, το μάτι πέφτει πάνω στην λεπτή γραμμή που ενώνει τα δύο φωτιστικά σώματα, τα οποία έχουν πλέον νέο σχήμα.
Στο εσωτερικό αποπνέει μια μινιμαλιστική αισθητική, που ξεκινά από την οριζόντια διάταξη του πίνακα οργάνων. Νέο είναι το σύστημα διάχυσης του αέρα που καθοδηγεί τη ροή φρέσκου αέρα δίπλα και πάνω από τους επιβάτες, μέσω μοναδικών αεραγωγών σχήματος L στις πάνω γωνίες του ταμπλό. Ακόμα, χάρη στην άριστη ενσωμάτωση του συστήματος κίνησης της Honda σε συνδυασμό με την κεντρική διάταξη του ρεζερβουάρ, το νέο HR-V διατηρεί τα ευέλικτα καθίσματα Magic Seats που προσφέρουν δύο δυνατότητες αναδίπλωσης.
Το Honda ΗR-V e:HEV κινείται χάρη σε ένα νέο υβριδικό κινητήριο σύνολο που αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων που παίζει τον ρόλο του range extender. Σε συνεργασία με το μοτέρ, υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες, με την συνδυαστική απόδοση του συνόλου ορίζεται στους 131 ίππους με 253 Nm ροπής. Σε επίπεδο κατανάλωσης, το ιαπωνικό στρατόπεδο υπόσχεται 5,4 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP με τις εκπομπές ρύπων να βρίσκονται στα 122 γρ./χλμ., ενώ όσον αφορά στις επιδόσεις, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,6 δλ..Υπεύθυνο για την μετάδοση της κίνησης στον εμπρόσθιο άξονα είναι ένα εξελιγμένο κιβώτιο μονής σχέσης σε συνδυασμό με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος.
Toyota C-HR: To best-seller στα μικρομεσαία στην Ελλάδα
Το C-HR είναι το μικρομεσαίο που έχει σημειώσει τις περισσότερες πωλήσεις στην Ελλάδα στην κατηγορία του, χάρη στον μοντέρνο του σχεδιασμό που το κάνει αμέσως να ξεχωρίζει, τον hi-tech χαρακτήρα της καμπίνας του, το εξαιρετικό πάτημα στον δρόμο και τα υβριδικά κινητήρια σύνολα που του προσφέρουν στον οδηγό οικονομικές μετακινήσεις. Tο C-HR διατίθεται αποκλειστικά σε δύο υβριδικές εκδόσεις, μια με τον 1,8 λτ. κινητήρα και συνδυαστική απόδοση 122 ίππων από 24.270 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο C-ENTER και μια 2,0 λίτρων με συνδυαστική απόδοση 184 ίππων με τιμή από 29.650 ευρώ στην έκδοση C-LUB.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Peugeot 3008: Σε βενζίνη, diesel και Plug-in και με μπόλικη φινέτσα
To 3008 συνεχίζει να βρίσκεται ψηλά στις πωλήσεις στην κατηγορία του χάρη στην δυναμική του σχεδίαση με τις μακριές «νυχιές» που πλαισιώνουν την μεγάλη μάσκα, όπως και τους LED προβολείς που συμβάλουν στη σύνθεση του αγριεμένου «προσώπου» του. Το εσωτερικό του είναι ποιοτικό και με πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο (π.χ. 3D ψηφιακός πίνακας οργάνων) ενώ μπορεί να «κερδίσει» και τον πιο απαιτητικό με την σχεδίασή του. Η γκάμα κινητήρων του 3008 περιλαμβάνει επιλογές σε βενζίνη, diesel αλλά και ρεύμα. Ειδικότερα, από 31.900 ευρώ ξεκινά η τιμή για την βενζινοκίνητη επιλογή με τον PureTech των 130 ίππων και από 32.900 ευρώ ο diesel ΒlueHDi των 130 ίππων. Το γαλλικό μικρομεσαίο προσφέρεται και σε Plug-in υβριδική έκδοση με τις τιμές να ξεκινούν από 46.000 ευρώ με απόδοση 225 ίππων στην έκδοση Allure και από 50.500 στην 4κίνητη Plug-in υβριδική έκδοση με 300 άλογα ιπποδύναμη. Αυτό είναι και το μοναδικό μοντέλο που μπορούν να επωφεληθούν της κρατικής επιδότησης οι εταιρικοί χρήστες, με παράλληλη απαλλαγή από τον εταιρικό φόρο, κάτι που του δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την συγκεκριμένη κατηγορία αγοραστών.
Nissan Qashqai: Ήπια υβριδικό με 140 και 158 άλογα
O ιδρυτής της κατηγορίας των μικρομεσαίων SUV (C-SUV) στην ελληνική αγορά, το Nissan Qashqai, πέρασε πλέον στην τρίτη του γενιά που υιοθετεί πιο εντυπωσιακή και macho εμφάνιση, αναβαθμίσεις στην ποιότητα και την τεχνολογία και νέους υβριδικούς κινητήρες. Οι τιμές για το νέο Nissan Qashqai ξεκινούν από τις 24.490 ευρώ για τον ήπια υβριδικό βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων των 140 ίππων στο εξοπλιστικό επίπεδο Elite και από 29.790 ευρώ ξεκινά ο 1.300άρης των 158 ίππων με το X-Tronic αυτόματο κιβώτιο στο εξοπλιστικό επίπεδο Premium. Όσοι θέλουν ωστόσο σύστημα τετρακίνησης στο νέο Qashqai θα πρέπει να δώσουν τουλάχιστον 33.990 ευρώ στην έκδοση με τον 1.300άρη των 158 ίππων και το X-Tronic κιβώτιο.
Έρχεται να ταράξει τα νερά το νέο Honda ΗR-V
- Tο νέο HR-V είναι μοντέρνο μέσα-έξω, hi-tech & υβριδικό με 131 άλογα
- Υβριδικό και το best-seller της κατηγορίας Toyota C-HR
- Σε βενζίνη, diesel και Plug-in εκδόσεις το φινετσάτο Peugeot 3008
- Ήπια υβριδικό με 130 και 158 άλογα το νέο Nissan Qashqai
Θα καταφέρει το Honda HR-V να σταθεί απέναντι στo Toyota C-HR, το Peugeot 3008 και το Nissan Qashqai; Eσύ ποιο θα έπαιρνες;