ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Toyota Yaris Cross: Θα το πάρεις υβριδικό ή ατμοσφαιρικό;
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Toyota Yaris Cross: Θα το πάρεις υβριδικό ή ατμοσφαιρικό;

22.790 Επισκέψεις στο άρθρο (5/2/2022)

Το υβριδικό Toyota Yaris Cross μπαίνει απέναντι από το ατμοσφαιρικό στην βασική έκδοση Active. Ποια θα είναι η έκβαση της μάχης;

Yβριδικό ή ατμοσφαιρικό Toyota Yaris Cross;

H Toyota μπήκε δυναμικά στην κατηγορία των μικρών SUV προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό το Yaris Cross. Το ιαπωνικό B-SUV έχει ως αιχμή του δόρατος την υβριδική του έκδοση, ωστόσο δεν είναι η μόνη, καθώς η μάρκα διαθέτει στη «φαρέτρα» της και το βενζινοκίνητο μοντέλο, για τους πιο... παραδοσιακούς τύπους! Οι δύο εκδόσεις έχουν πολλά κοινά αλλά και κάποιες διαφορές, με αποτέλεσμα αυτομάτως να γεννούν το ερώτημα ποια από τις δύο πρέπει να είναι η τελική επιλογή. Yaris Cross Hybrid ή ατμοσφαιρικό; Πάμε να δούμε...

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Value for money: Φθηνότερη τιμή εκκίνησης για το ατμοσφαιρικό

Έχουμε αναφέρει πολλές φορές πως το κόστος απόκτησης παίζει ίσως το σημαντικότερο λόγο για την αγορά αυτοκινήτου. Από αυτή την άποψη το ατμοσφαιρικό Yaris Cross έχει προβάδισμα έναντι του υβριδικού. Μιλώντας με αριθμούς έχουμε και λέμε. Από 18.270 ευρώ ξεκινά το μοντέλο με τον 1,5 ατμοσφαιρικό κινητήρα στην βασική εξοπλιστική έκδοση Active, την ώρα που για το Hybrid απαιτείται το ποσό να ανέβει στις 21.120 ευρώ.

Κινητήρας: Ισχυρότερο το ατμοσφαιρικό, πιο οικονομικό το υβριδικό

Τόσο στην ατμοσφαιρική, όσο και στην υβριδική έκδοση το Yaris Cross είναι εφοδιασμένο με έναν κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων. Ωστόσο στο Hybrid μοντέλο συνεργάζεται με ένα compact ηλεκτρικό μοτέρ 80 ίππων με εξελιγμένο σύστημα ψύξης και θέρμανσης, μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου και αυτόματο σύστημα μετάδοσης e-CVT με πλανητικά γρανάζια, που λειτουργεί σαν συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης. Η διαφορά στην ιπποδύναμη είναι υπαρκτή αλλά όχι μεγάλη. Στο ατμοσφαιρικό μοντέλο το μοτέρ που συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο αλλά και CVT,  είναι ρυθμισμένο να προφέρει 125 ίππους, ενώ το υβριδικό σύστημα κίνησης πέφτει ελαφρά στα 116 άλογα. Από κει και πέρα μία ακόμη σημαντική διαφορά είναι η κατανάλωση, όπου το υβριδικό κυριαρχεί με 4.4 λτ./100χλμ. έναντι 5.9 λτ./100χλμ. του ατμοσφαιρικού, σύμφωνα με τις μετρήσεις της εταιρείας.

Συνέχεια του άρθρου >>>
FORD
DIAGONISMOS N FERA SPORT NEXEN