Σύγκριση: Η BMW Σειρά 3 απέναντι στο νέο Honda Civic
Το νέο Civic μεγάλωσε, άλλαξε κατηγορία (θέλει να λέγεται μεσαίο πλέον) και απέκτησε premium βλέψεις… Του βάζουμε δύσκολα και το φέρνουμε απέναντι σε μια παραδοσιακή πρόταση στην κατηγορία, την BMW Σειρά 3, στην έκδοση 318i.
Πιο premium η 3άρα, παραπάνω άλογα & φθηνότερο το Civic
Το νέο Honda Civic στην 11η γενιά του ήρθε αποφασισμένο να αλλάξει το «awareness» του, μέσω δύο σημαντικών αλλαγών. Η πρώτη πως εφοδιάζεται αποκλειστικά με αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο και η δεύτερη πως μεγάλωσε, φτάνοντας σε µήκος τα 4.551 χλστ. «ανεβαίνοντας» κατηγορία.
Αυτό σημαίνει πως το Civic πλέον δεν έχει να ανταγωνιστεί τις κλασικές επιλογές της μικρομεσαίας κατηγορίας, αλλά θέλει να κοιτάξει πιο «ψηλά», εκεί όπου κατά κύριο λόγο θα συναντήσουμε premium υλοποιήσεις. Μία τέτοια επιλογή λοιπόν είναι η «τριάρα» της BMW που και αυτή φρεσκαρίστηκε πριν λίγους μήνες. Πάμε να συγκρίνουμε τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά στις βασικές εκδόσεις.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Περισσότερο «θόρυβο» η 318i, πιο ισορροπημένο το Civic
Ξεκινώντας από την εμφάνιση των δύο μοντέλων, η Σειρά 3 έχει πιο αιχμηρή σχεδίαση, με έντονες γωνίες και ακμές σε όλο το αμάξωμα των 4,71 μ.. Είναι πιο δυναμική από αυτό που αναζητά ο μέσος αγοραστής της κλάσης και η σχεδίασή της από τη μάσκα μέχρι τα πίσω φώτα έχει μια συνέχεια που δίνει χαρακτήρα στο μοντέλο. Από την πλευρά του το Civic, σχεδιάστηκε σύμφωνα με τα θέλω που ορίζουν οι σύγχρονοι αγοραστές, λειαίνοντας το δυναμισμό που είχε στις προηγούμενες γενιές του, με την εμφάνιση να διατηρεί τη σπορτίφ σιλουέτα της, κυρίως λόγω των αναλογιών και της σχετικά χαμηλής γραμμή οροφής. Συνολικά έχει µία πιο «αθόρυβη» επιφάνεια, µε καθαρές γραµµές και γυάλινες επιφάνειες, ενώ ανάλογα της έκδοσης υπάρχει επιλογή για ακόµα πιο σπορ φινίρισµα µε carbon αεροτοµή και καθρέπτες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »