Σύγκριση στα 130 άλογα: Αυτόματο DS 3 Crossback ή ήπια υβριδικό Ford Puma;
Είναι αυτόματα, ξεχωρίζουν εμφανισιακά και έχουν πληρέστατο εξοπλισμό από την βασική. Συγκρίνουμε δύο B-SUV, το μοντέρνο DS 3 Crossback των 130 ίππων με κιβώτιο EAT8 και το ήπια υβριδικό Ford Puma με τα 125 άλογα και το 7-τάχυτο κιβώτιο Powershift.
Μοντέρνο ή σπορ B-SUV στα 125+ άλογα με αυτόματο κιβώτιο;
Στην κατηγορία με τη μεγαλύτερη δυναμική της αγοράς, εκείνη των μικρών crossover, υπάρχει ευρεία γκάμα επιλογών για να βρεις αυτό που σου ταιριάζει. Μοντέλα διαφορετικής φιλοσοφίας σε όλους τους τομείς, από το design μέσα-έξω, ως το «πάτημά» τους πάνω στο δρόμο. Χαρακτηριστικές περιπτώσεις διαφορετικότητας είναι τα DS 3 Crossback και Ford Puma τα οποία και αντιπαραβάλουμε. Στην μία πλευρά έχουμε το avant garde DS 3 Crossback των 130 ίππων με EAT8, στην απέναντι το σπορτίφ και niche σε design Ford Puma με τα 125 άλογα, την ήπια υβριδική τεχνολογία και το 7άρι αυτόματο Powershift.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Value for money - Εξοπλισμός: Φθηνότερο το Puma, καλύτερη εγγύηση το DS 3 Crossback
Έχουν πάνω-κάτω τα ίδια άλογα και αυτόματο κιβώτιο, ποιο είναι καλύτερο στη σχέση κόστος-εξοπλισμός; Πιο ακριβό, στα 30.350 ευρώ στην έκδοση So Chic, είναι το DS 3, το οποίο προτάσσει ξεκάθαρα και τις πιο premium βλέψεις του. Στα 27.720 ευρώ βρίσκουμε το Ford Puma στην σπορτίφ επιλογή ST-Line. Αμφότερα είναι «γεμάτα» ως προς την ευκολία, άνεση και ασφάλεια του βασικού εξοπλιστικού πακέτου τους. Μεταξύ άλλων βλέπουμε στάνταρ οθόνη αφής και ψηφιακό πίνακα οργάνων, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω που ανεβαίνουν/κατεβαίνουν με μία κίνηση, LED φωτισμό, φιμέ τζάμια 17άρες ζάντες αλουμινίου, cruise control, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος κ.ά.. Μεγαλύτερη διάρκεια έχει η εγγύηση του DS 3 Crossback (5 χρόνια), στα 2 με δυνατότητα επέκτασης στα 8 (+700 €) στο Ford Puma.
Σχεδίαση: Σικάτο το DS 3 Crossback, σπορτίφ το Ford Puma
Το design των δύο B-SUV δύσκολα... τέμνεται γιατί καθένα βαδίζει σε άλλο σχεδιαστικό μονοπάτι. Πιο εκλεπτυσμένη λογική ακολουθεί το γαλλικό SUV πόλης που συνδυάζει την κομψότητα με την τεχνολογία. Το «πτερύγιο του καρχαρία» της μεσαίας κολώνας είναι χαρακτηριστική λεπτομέρεια, με τις «pop-up» χειρολαβές των θυρών και τους ιδιαίτερης σχεδίασης τροχούς να συνθέτουν ένα avant garde σχεδιαστικό παζλ. Στον αντίποδα, στο Ford Puma υιοθετείται μία πιο αιχμηρή φιλοσοφία, απόρροια και της σπορτίφ εξοπλιστικής έκδοσης ST-Line με τα πλαϊνά μαρσπιέ και τη μειωμένη απόσταση από το έδαφος, λόγω της πιο σπορ ανάρτησης. Άκρως δυναμική η παρουσία της μεγάλης γρίλιας, σε σημείο να θυμίζει (με λίγη φαντασία) μία μικρή Porsche Macan.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »