Το νέο Hyundai i20 βελτίωσε θεαματικά την επίδοσή του στο Elk Test σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, όντας ουσιαστικά ένα άλλο αυτοκίνητο σε σχέση με τα δυναμικά του χαρακτηριστικά.
Εντελώς άλλο αυτοκίνητο το Hyundai i20 στη νέα του γενιά
Επιτέλους, μετά από αρκετό καιρό, ήρθε η ώρα για τη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (Elk Test) στο νέο Hyundai i20. Από τη δοκιμή κιόλας του μοντέλου η συνολική οδηγική αίσθηση ήταν αισθητά αναβαθμισμένη σε σχέση με αυτή του προηγούμενου και η επιβεβαίωση ήρθε στο Elk Test που μόνο το AutoΤρίτη επιχειρεί στην ελληνική αγορά.
Στην διάθεσή μας είχαμε την ήπια υβριδική έκδοση των 100 ίππων από τον 1.000άρη turbo κινητήρα. Το μικρό της Hyundai κατάφερε μια πολύ καλή επίδοση, ωστόσο ήταν εφοδιασμένο με τροχούς 17 ιντσών που δεν συνοδεύουν την μεσαία έκδοση εξοπλισμού, που το βοήθησαν να διαχειριστεί σωστά τις υψηλές ταχύτητες στο τεστ. Kαι αυτή η δοκιμή έγινε στον πιστοποιημένο χώρο της σχολής ασφαλούς οδήγησης «Driving Academy», δίπλα από τον Ιππόδρομο στο Μαρκόπουλο Αττικής.
Το Test Center του AutoΤρίτη διεξάγει τις δοκιμασίες αποφυγής κινδύνου στον πιστοποιημένο χώρο της σχολής ασφαλούς οδήγησης «Driving Academy» στις εγκαταστάσεις του Ιπποδρόμου στο Μαρκόπουλο Αττικής.
Αρχίζοντας από τα 68 χλμ./ώρα, το όριο του προηγούμενου Hyundai i20, το νέο «έβγαλε» τη δοκιμασία χωρίς κανένα πρόβλημα, με το πλαίσιο να αντιδρά άμεσα στις εντολές απότομης αλλαγής πορείας και την ανάρτηση να διαχειρίζεται άψογα τα σχετικά φορτία. Το ESP δεν ενεργοποιήθηκε καν, αφού η πρόσφυση δεν χάθηκε στο ελάχιστο και η κλίση ήταν ελάχιστη. Βέβαια όσο αυξανόταν η ταχύτητα μέχρι και τα 74 χλμ./ώρα, τόσο η κλίση γινόταν πιο έντονη, χωρίς όμως να επηρεάζει την ποσότητα της υποστροφής που και αυτή σταδιακά αυξανόταν.