ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ήσυχος και χωρίς ξεσπάσματα ο 1.500άρης TSI ACT του VW Golf, στην καμπίνα του οποίου μετρήσαμε μόλις  66,5 dB θορύβου με 5η στα 100 χλμ./ώρα.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ήσυχος και χωρίς ξεσπάσματα ο 1.500άρης TSI ACT του VW Golf, στην καμπίνα του οποίου μετρήσαμε μόλις 66,5 dB θορύβου με 5η στα 100 χλμ./ώρα.

Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Opel Astra και Volkswagen Golf

2.354 Επισκέψεις στο άρθρο (7/12/2022)

Opel Astra vs Volkswagen Golf. Ποιο καίει, ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει… Απαντήσεις για κάθε

Κινητήρας: Κατανάλωση ήπια υβριδικού στο Golf, πιο εύκολες προσπεράσεις με το Astra

Με κοινά χαρακτηριστικά την ιπποδύναμη (130 PS) και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, πρέπει να ψάξουμε πιο προσεκτικά, στις λεπτομέρειες, για να βρούμε διαφορές σε κατανάλωση, επιδόσεις και όχι μόνο. Εντέλει, η τετρακύλινδρη φύση του 1,5 TSI του Golf φαίνεται πως δίνει κάποια πλεονεκτήματα, αρχικά στην «ησυχία» της καμπίνας στα 100 χλμ./ώρα. Πολύ συγκρατημένη, λες και έχει ήπια υβριδική τεχνολογία, είναι και η κατανάλωση (6,4 λτ./100 χλμ.) χάρη και στην τεχνολογία απενεργοποίησης δύο κυλίνδρων (σύστημα ACT). Πιο «τσιμπημένο» στο πόσα «καίει» είναι το Opel Astra (7,7 λτ./100 χλμ.) με τον 3κύλινδρο 1.200άρη PureTech. Μπόλικη είναι η ροπή από τα χαμηλά (230 Nm στις 1.750 σ.α.λ.), με το δυνατό τράβηγμα να δίνει καλύτερες ενδιάμεσες ρεπρίζ για πιο εύκολες προσπεράσεις. Θα προτιμήσουμε πάντως τον τρόπο λειτουργίας του Astra γιατί είναι πιο γεμάτος σε όλο το φάσμα των στροφών, αντίθετα με το Golf που έχει μια ραθυμία στις χαμηλές στροφές και σε καθημερινή χρήση θα κουράσει ίσως γιατί θα κάνεις περισσότερες αλλαγές.
 

Χώροι: Astra για μπαγκάζια, Golf για τους ψηλούς επιβάτες

Με πορτ-μπαγκάζ στα 422 λτ. το Opel Astra φημίζεται για τον αριθμό αποσκευών που βάζεις στο πίσω μέρος του. Αυτό μάλλον το «πληρώνει» στην συνέχεια, βέβαια, καθώς μειονεκτεί στους εσωτερικούς χώρους, ειδικά στον «αέρα» για τα πόδια όπου το Golf υπερτερεί σημαντικά. Στα ίδια πάνω-κάτω το πλάτος καμπίνας, με το Astra πιο βολικό να φιλοξενήσει με άνεση τρεις ενήλικους επιβάτες (όριο τα 1.355 χλστ.).


Ακόμη κι αν έχεις μεγάλη σχέση στο κιβώτιο, το Astra τραβάει εμφατικά και δίχως ζόρι.

Ακόμη κι αν έχεις μεγάλη σχέση στο κιβώτιο, το Astra τραβάει εμφατικά και δίχως ζόρι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μάρκα/Μοντέλο OPEL ASTRA VOLKSWAGEN GOLF
Μετρήσεις AutoΤρίτη
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα MICHELIN GOODYEAR
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,64 9,27
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 37,5 36,9
0-400 μέτρα (δλ.) 17,57 16,76
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) 130,40 138,80
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 6,9 7,79
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 9,8 10,8
Θόρυβος στα 100 (db) 67,1 66,7
Θόρυβος στα 120 (db) 68,5 68,4
Μάρκα/Μοντέλο OPEL ASTRA VOLKSWAGEN GOLF
Μετρήσεις AutoΤρίτη
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 9,5 8,8
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα)
5,5 5,1
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 7,7 6,4
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
945 882
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) 1,36 1,36
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) 1,44 1,42
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) 8,8 15,5
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) 3,2 5,5
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
422 381
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
2,0 6,7
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
72,0 62,0
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
185,0 200,0
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
105,0 110,0

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL