ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Super Συγκριτικό: Honda Civic e:HEV vs Peugeot 508

Super Συγκριτικό: Honda Civic e:HEV vs Peugeot 508

Τεχνικά χαρακτηριστικά για Honda Civic e:HEV και Peugeot 508

1.509 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2022)

Honda Civic e:HEV vs Peugeot 508. Πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά. Θα βρεις και στοιχεία που δεν σε ενδιαφέρουν, που δεν τα ήξερες.

Η γνώμη μας

Παρότι μένουν στο ίδιο... σπίτι, Honda Civic e:HEV και Peugeot 508 είναι διαφορετικά «μεγάλα» παιδιά. Το πιο σπορτίφ στήσιμο του Civic e:HEV ταιριάζει περισσότερο σε πιο νεανικό κοινό (και λόγω κόστους), με το 508 να προσεγγίζει έναν πιο «ψαγμένο» αγοραστή που αναζητά ένα αυτοκίνητο για τα (συχνά) μακρινά ταξίδια του.
 
Honda Civic e:HEV 184 PS
+ Κινητήρας-επιδόσεις, κατανάλωση, συναρμογή, χώροι επιβατών, οδική συμπεριφορά και fun to drive
- Σκληρά υλικά, χάνει στο «ψηφιακό» σε σχέση με το 508
 
Peugeot 508 1,5 BlueHDi 130 PS
+ Σχεδίαση, ποιότητα κατασκευής, διάκοσμος καμπίνας, οδική συμπεριφορά,  ποιότητα κύλισης, πορτ-μπαγκάζ, hi-tech
- Τιμή, ορατότητα πίσω και στο πλάι

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μάρκα/Μοντέλο HONDA CIVIC PEUGEOT 508
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.)
Μήκος (μέτρα) 4,55 4,75
Πλάτος (μέτρα) 1,80 1,86
Ύψος (μέτρα) 1,41 1,40
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα)
2,73 2,79
Ρεζεβουάρ (λίτρα) 40 55
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) 1592 1495
 
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή)
Κυβικά εκατοστά 1993 1499
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS)
184 130
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) 6000 3750
Ροπή (Nm) 186 300
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) 4500 1750
Όσο μικρότερο το νούμερο αυτό, τόσο καλύτερες οι επιδόσεις του αυτοκινήτουΑναλογία κιλών/ίππο
8,65 11,50
Ειδική Ισχύς PS/λίτρο 92,32 86,72
Κύλινδροι 4 4
Βαλβίδες ανα κύλινδρο 4 4
Διάταξη εκκεντροφόρων 2E 2E
Τροφοδοσία ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ TURBO DIESEL COMMON RAIL
Ανάρτηση
Ανάρτηση εμπρός ΓΟΝΑΤΑ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ ΓΟΝΑΤΑ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ
Ανάρτηση πίσω ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ
 
Φρένα
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 36,6 36,9
 
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ)
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU
EU6 EU6
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) 4,7 5
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ)
108 130
 
 
Ειδικά Χαρακτηριστικά (στοιχεία κατασκευαστή)
Για μια πλήρη περιστροφή του αυτοκινήτου με τέρμα το τιμόνι. Μικρότερο νούμερο για πιο εύκολο παρκάρισμα και ελιγμούςΚύκλος στροφής (μέτρα)
11,00 10,80
Το βάρος τρέιλερ-χωρίς φρένα, που μπορεί να τραβήξει Έλξη τρέιλερ χωρίς φρένα (μέγιστο βάρος τρέιλερ)
750/650 -

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
FILIKOS DIAK