ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Όπως τονίζει η Honda, σε ταχύτητες έως και τα 40 χλμ./ώρα, το 91% των χιλιομέτρων πραγματοποιούνται με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, για αυτό και είδαμε 3,5 λτ./100 χλμ. εντός πόλης
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Όπως τονίζει η Honda, σε ταχύτητες έως και τα 40 χλμ./ώρα, το 91% των χιλιομέτρων πραγματοποιούνται με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, για αυτό και είδαμε 3,5 λτ./100 χλμ. εντός πόλης.

Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Honda HR-V e:HEV και Kia Niro HEV

1.954 Επισκέψεις στο άρθρο (23/12/2022)

Honda HR-V e:HEV vs Kia Niro HEV: Ποιο καίει, ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει… Απαντήσεις για κάθε απορία.

Κινητήρας: Κορυφαίο υβριδικό C-SUV σε κατανάλωση το Kia Niro, «καίει» 3,5 λίτρα και έχει καλύτερες επιδόσεις το Honda HR-V

Το είπαμε στην αρχή του συγκριτικού μας, τα δύο υβριδικά μικρομεσαία SUV έχουν κατανάλωση που θυμίζει diesel, γύρω στα 5 λίτρα/100 χλμ.. Και στα δύο υπάρχει ένας βασικός ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας, ηλεκτρικό/ά μοτέρ και μία μπαταρία ιόντων λιθίου, όμως ο τρόπος λειτουργίας του καθενός είναι διαφορετικός. Το Honda HR-V e:HEV, για παράδειγμα, είναι τύποις... ηλεκτρικό. Ο βασικός ηλεκτροκινητήρας του συνδέεται απευθείας με τους μπροστινούς τροχούς και του τροφοδοτεί με ενέργεια που του δίνει 1.500άρης βενζινοκινητήρας του. Το AutoΤρίτη Test Center μέτρησε 5,5 λτ./100 χλμ. σε μέσες πραγματικές συνθήκες, ενώ στην πόλη το νούμερο «πέφτει» εντυπωσιακά χαμηλά. Χάρη στο αποδοτικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας και την ECO λειτουργία το Honda HR-V e:HEV «καίει» εντός πόλης ακόμη και 3,5 λτ./100 χλμ..
 
Πολύ καλή η κατανάλωση του HR-V e:HEV; «Hold my beer», απαντάει το Kia Niro Hybrid. Στις μετρήσεις μας είδαμε κατανάλωση γύρω στα 5,0 λτ./100 σε πόλη και ταξίδι, με τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα των 43,5 ίππων να κάνει τη διαφορά. Σε πολύ χαμηλές ταχύτητες υποβοηθά το θερμικό μοτέρ, έχοντας την ικανότητα να κινείται ηλεκτρικά μέχρι και την ταχύτητα των 120 χλμ./ώρα. Σε ECO πρόγραμμα τα paddles στο τιμόνι ρυθμίζουν την ανάκτηση ενέργειας, ενώ σε άλλο drive mode κάνεις χειροκίνητα τις αλλαγές σχέσεων.
 
Και από επιδόσεις; Παρότι με 10 λιγότερα άλογα (131 PS έναντι 141 PS), το Honda HR-V e:HEV έχει καλύτερη επιτάχυνση από στάση αλλά και ενδιάμεσες ρεπρίζ για προσπεράσεις. Στον αντίποδα, περισσότερο βολικό και ευχάριστο είναι το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων του Kia Niro Hybrid, παρότι και το κιβώτιο της Honda είναι πιο αθόρυβο σε σχέση με ένα eCVT. Τι δεν μας άρεσε; Αμφότερα έχουν μικρό ρεζερβουάρ και σε ένα μεγάλο ταξίδι όταν η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη, μειώνεται αντίστοιχα και η αυτονομία τους.
 

Χώροι: Αρκετά πιο ευρύχωρο το Kia Niro, καλύτερο μόνο στα γόνατα το Honda HR-V

Και πάμε στους χώρους, εκεί όπου το Kia Niro υπερέχει σχεδόν σε κάθε μέτρηση που πραγματοποιεί το AutoΤρίτη Test Center. Το οικογενειακό SUV της Kia έχει περισσότερο «αέρα» για το κεφάλι των πίσω επιβατών (6,5 εκ.), ενώ η καμπίνα του είναι αρκετά φαρδιά στα 140,5 εκατοστά. Ικανοποιητικός για το segment είναι ο χώρος αποσκευών στα 451 λτ.. Όσον αφορά το Honda HR-V e:HEV, τα 335 λτ. στο πορτ-μπαγκάζ είναι λίγα για τα δεδομένα της κατηγορίας των C-SUV. Μπόλικος είναι ο χώρος για τα πόδια (18,5 εκ.), αρκετά πρακτικά τα αναδιπλούμενα Magic Seats καθίσματα.


Σε συνθήκες cruising ο ηλεκτροκινητήρας των 43,5 ίππων καθυστερεί την εµπλοκή του θερµικού µοτέρ προς όφελος της κατανάλωσης του Kia Niro hybrid.

Σε συνθήκες cruising ο ηλεκτροκινητήρας των 43,5 ίππων καθυστερεί την εµπλοκή του θερµικού µοτέρ προς όφελος της κατανάλωσης του Kia Niro hybrid.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μάρκα/Μοντέλο HONDA HR-V KIA NIRO
Μετρήσεις AutoΤρίτη
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα MICHELIN CONTINENTAL
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,7 10,67
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 36,4 37,2
0-400 μέτρα (δλ.) 17,2 17,59
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 5,4 6,1
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 7,5 8,5
Θόρυβος στα 100 (db) 68 67,8
Θόρυβος στα 120 (db) 71,2 70,6
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 3,5 4,2
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα)
6,3 6
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,5 5,1
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
635 700
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) 1,36 1,4
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) 1,44 1,42
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) 18,5 16,5
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) 2,5 6,5
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
335 451
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
5 17,5
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
65 69,5
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
765 945
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
500 540
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
199,5 195
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
98,5 108

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
DOBLO VS COURIER