ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ford Puma αλλά σε ποια έκδοση; Titanium, ST-Line ή Vivid Ruby;

55.334 Επισκέψεις στο άρθρο (18/3/2023)
Ford Puma αλλά σε ποια έκδοση; Titanium, ST-Line ή Vivid Ruby;
3 Φωτογραφίες »

To μικρό SUV με το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ στην κατηγορία του διατίθεται στην Ελλάδα σε 5 εξοπλιστικές εκδόσεις και με δύο επιλογές στα μοτέρ.

Πέντε οι διαθέσιμες εκδόσεις εξοπλισμού

Το Ford Puma, το μικρό SUV της μάρκας, είχε μια εξαιρετική εμπορική πορεία στην ελληνική αγορά το 2022, καταφέρνοντας να πάρει την τρίτη θέση στην κατηγορία του πίσω μόνο από τα Toyota Yaris Cross και Volkswagen T-Roc, σημειώνοντας, σύμφωνα με πρωτογενή στοιχεία που έχουμε στην διάθεσή μας, σχεδόν 2.000 νέες ταξινομήσεις.

Το Puma δεν βρίσκεται τυχαία σε αυτή την θέση, αφού διαθέτει ίσως τον πιο μυώδη και σπορτίφ σχεδιασμό στην κατηγορία του χάρη στους τονισμένους του θόλους, την ίδια στιγμή συνδυάζεται με τον πολυβραβευμένο 1.000άρη EcoBoost με ήπια υβριδική τεχνολογία στα 125 και τα 155 άλογα, ξεχωρίζει για τον οδηγοκεντρικό του ταπεραμέντο και διαθέτει χώρους γηπέδου με πορτ-μπαγκάζ 456 λίτρων, ο οποίος διαθέτει διπλό πάτωμα (με 3 διαφορετικές θέσεις ανάλογα τις μεταφορικές ανάγκες) και έξτρα αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων (MegaBox). Στα παραπάνω, θα ήταν κρίμα να μην προσθέσουμε το νεανικό διάκοσμο της καμπίνας του Puma που περιλαμβάνει ακόμη flat-bottom τιμόνι, στάνταρ οθόνη αφής 8 ιντσών, αλλά και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών με hi-tech εικόνα και δυνατότητες διαμόρφωσης.

Ήπια υβριδικό με 125 και 155 άλογα

Με το Puma να ξεχωρίζει στην κατηγορία του σε τόσους τομείς, αξίζει να ρίξουμε μια ματιά στις εκδόσεις και τις τιμές με τις οποίες προσφέρεται το B-SUV της Ford στην Ελλάδα, αφού πρώτα σημειώσουμε πως η φαρέτρα κινητήριων συνόλων αποτελείται πλέον από τον πολυβραβευμένο 1.000άρης 3κύλινδρος Ecoboost σε δύο εκδόσεις ισχύος, μία με 125 και μία με 155 άλογα. Αμφότερες χρησιμοποιούν σύστημα απενεργοποίησης του ενός από τους τρεις κυλίνδρους και ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt και συνδυάζονται με 6άρι μηχανικό ή 7άρι αυτόματο κιβώτιο Powershift.
 

Φουλ σε εξοπλισμό στη νέα βασική έκδοση Titanium

Η έκδοση Titanium επιστρέφει στην γκάμα του Puma και αποτελεί πλέον την πιο προσιτή έκδοση του δημοφιλούς μικρού SUV. Το Puma στη νέα βασική του έκδοση μπορεί να συνδυαστεί αποκλειστικά με τον ήπια υβριδικό 1.000άρη EcoBoost των 125 ίππων και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο της μάρκας με το κόστος να ξεκινάει από 24.995 ευρώ. Η Τitanium θα διαθέτει πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό (αν κρίνουμε από τα καλούδια με τα οποία προσφερόταν στο παρελθόν) που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αυτόματο κλιματισμό, εμπρός καθίσματα με λειτουργία μασάζ (κάτι πρωτόγνωρο για την κατηγορία), πρωτοποριακή τεχνολογία διασυνδεδεμένου αυτοκινήτου με ενσωματωμένο modem που επιτρέπει στο Puma να είναι μόνιμα συνδεδεμένο στο internet, οθόνη αφής 8 ιντσών (συμβατή με AppleCarPlay και AndroidAuto), ασύρματη φόρτιση, φώτα ημέρας LED και πίσω φώτα LED, αυτόματους προβολείς», πλήρη σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας με αυτόματο φρενάρισμα και «έξυπνο» cruise control, σύστημα παραμετροποίησης με 5 προγράμματα λειτουργίας,  πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. 

ST-Line: Πλήρης με πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών

Το επόμενο βήμα στην γκάμα του Ford Puma είναι το εξοπλιστικό επίπεδο ST-Line που στους 125 ίππους και με το 6άρι μηχανικό κοστίζει 26.313 ευρώ (28.817 με το αυτόματο) και 28.200 ευρώ με τα 155 άλογα. Η ST-Line ξεχωρίζει από το γενναιόδωρο εξοπλισμό της που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει: 17άρες ζάντες, ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών, το σύστημα Ford SYNC 3 με οθόνη αφής 8 ιντσών, δερμάτινο σπορ τιμόνι 3 ακτίνων, 2 υποδοχές USB για τη σύνδεση εξωτερικών συσκευών, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, σένσορές παρκαρίσματος πίσω, σύστημα κλιματισμού, δυνατότητα ανοικτής συνομιλίας κινητού τηλεφώνου, GPS και modem FordPass Connect.

ST-Line X: 18άρες ζάντες, ημιδερμάτινες επενδύσεις και αισθητήρες μπροστά και πίσω

To επόμενο βήμα γίνεται με την ST-Line Χ, η οποία διατίθεται με όλα τα προαναφερόμενα μοτέρ, αλλά με την διαφορά πως η έκδοση των 155 ίππων μπορεί να συνδυαστεί και με το 7-τάχυτο αυτόματο Powershift κιβώτιο. Το κόστος απόκτησης ξεκινά από τις 28.724 ευρώ με τα 125 PS και 6άρι μηχανικό κιβώτιο (από 31.228 ευρώ το αυτόματο) και από 30.461 ευρώ με τα 155 άλογα (από 32.965 ευρώ με το αυτόματο). Η ST-Line X κουβαλάει όλα τα χαρακτηριστικά της προηγούμενης έκδοσης έχοντας όμως μεταξύ άλλων 18άρες ζάντες, ημιδερμάτινες επενδύσεις καθισμάτων, ηχοσύστημα B&O με 10 ηχεία, ασύρματη φόρτιση φορητών συσκευών και το σύστημα Driver Assistance Pack (Σύστημα  επιτήρησης τυφλών σημείων, σύστημα σταθερής ταχύτητας Adaptive Cruise Control, αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος, πίσω κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών με προειδοποίηση για διερχόμενο όχημα, αισθητήρες απόστασης στάθμευσης εμπρός και πίσω).

To μοναδικό Ford Puma Vivid Ruby των 33.214 ευρώ

Ανάμεσα στην ST-Line X και την ST-Line V, η Ford τοποθετεί την περιορισμένης παραγωγής και μοναδική έκδοση Vivid Ruby με κόστος 33.214 ευρώ, η οποία διατηρεί είναι σε θέση να προσφέρει ακόμη μεγαλύτερο εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας και μοναδικές αισθητικές επεμβάσεις, όπως το μοναδικό εξωτερικό χρώμα Beautiful Berry που συνδυάζεται με μαύρα διακοσμητικά, μαύρη οροφή αλλά και μαύρη πίσω αεροτομή. Ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει επίσης ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, η οθόνη αφής 8 ιντσών για το infotainment, premium ηχοσύστημα B&O, θερμαινόμενο τιμόνι, ηλεκτρική πίσω πόρτα, Ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών με διαστάσεις ελαστικών 215/50 R18, προβολείς Full-LED, προβολείς ομίχλης με στατικούς λαµπτήρες στροφής, πίσω φώτα LED, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί (Ford KeyFree), φωτιζόμενα μαρσπιέ αλουμινίου, σπορ πεντάλ αλουμινίου, θερμαινόμενο τιμόνι & πλήρως θερμαινόμενο παρμπρίζ, σπορ δερμάτινο τιμόνι flat bottom, δερμάτινη λαβή χειροφρένου και μοχλού ταχυτήτων με κόκκινη ραφή, ημιδερμάτινη επένδυση καθισμάτων με κόκκινη ραφή & σκούρα εσωτερική επένδυση οροφής, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες.

Στην ελληνική αγορά, το Puma Vivid Ruby διατίθεται αποκλειστικά στην έκδοση των 155 ίππων του ήπια υβριδικού υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα EcoBoost 1,0 λίτρου και συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
EGYHSH ELASTIKON