Όπως κάθε γενιά της Mercedes S-Class, έτσι και η τρέχουσα έφερε εντυπωσιακά πράγματα. Ένα από αυτά είναι και η EQS, η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική λιμουζίνα, την οποία ήδη έχουμε δοκιμάσει. Η BMW δε μπορούσε να μείνει χωρίς απάντηση και έτσι παρουσίασε τη νέα σειρά 7, η οποία -μάντεψε- προσφέρεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με την ονομασία i7, που ήρθε με σχεδόν ένα χρόνο καθυστέρηση από την EQS.
Και τα δύο μοντέλα είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα, φυσικά με τιμές που αφορούν executive στελέχη ή προέδρους κρατών: Η ΒΜW i7 είναι διαθέσιμη προς το παρόν στην έκδοση xDrive60 των 544 ίππων από 162.150 ευρώ. Από την άλλη, η Mercedes EQS είναι διαθέσιμη με μεγαλύτερη γκάμα με τιμές από 142.000 (EQS 450+) έως 182.250 ευρώ (Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC) . Ακριβώς απέναντι από την i7 στέκεται η EQS 580 4MATIC των 523 ίππων και τιμή από 167.750 ευρώ.
Eμφάνιση: Το πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο στον κόσμο η EQS
Πρώτος σταθμός στα highlights της EQS είναι το ντιζάιν της. Και δεν είναι μόνο εντυπωσιακή στο μάτι, αλλά και στην ουσία, αφού ο αεροδυναμικός συντελεστής της φτάνει στο Cd 0,20 που καθιστά, την 5,216 μέτρων ηλεκτρική limo, το πιο αεροδυναμικό μοντέλο παραγωγής (σ.σ. το αναφέρουμε γιατί παίζει ρόλο στην αυτονομία στον αυτοκινητόδρομο). Από την άλλη, με τη σχεδίασή της η BMW i7 των 5,391 μέτρων θέλει περισσότερο να προκαλέσει, παρά να γοητεύσει. Ξεχωρίζει για την αμφισβητούμενης αισθητικής kidney γρίλια, τον πολύ επιθετικό διαχύτη, τα λεπτά φώτα στο πάνω μέρος και κάποιες γαλάζιες λεπτομέρειες στον πρόβολο. Ο αεροδυναμικός συντελεστής είναι εδώ στο 0,24.