ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πατώντας τον διακόπτη ECO στο mHEV Captur ρίχνεις την κατανάλωση ακόμη και στα 6,0 λτ./100 χλμ., στερείς όμως την αμεσότητα στην απόκριση του 7-τάχυτο αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (EDC).
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πατώντας τον διακόπτη ECO στο mHEV Captur ρίχνεις την κατανάλωση ακόμη και στα 6,0 λτ./100 χλμ., στερείς όμως την αμεσότητα στην απόκριση του 7-τάχυτο αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (EDC).

Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Renault Captur και Skoda Kamiq

65.438 Επισκέψεις στο άρθρο (18/1/2023)

Renault Captur Vs Skoda Kamiq: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.

Κινητήρας: Στα ίδια η κατανάλωση, πιο γρήγορο το Kamiq με τα +10 άλογα

Τα δύο B-SUV έχουν διαφορετική τεχνολογία κίνησης και απόδοση συστήματος, με το Skoda Kamiq να βγαίνει νικητής στις επιμέρους μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center. Παρότι δεν έχει ήπια υβριδική τεχνολογία όπως το Renault Captur, «καίει» το ίδιο, 7,2-7,3 λτ./100 χλμ.. Στην συγκρατημένη κατανάλωση του 1.500άρη TSI ACT συμβάλλει το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων το οποίο δουλεύει άριστα γιατί (δεν καταλαβαίνεις πότε απ-ενεργοποιείται). Το Captur, από την πλευρά του, ευνοείται στις εντός πόλης μετακινήσεις, όπου το 12-βολτο κύκλωμα και η μικρή μπαταρία των 0,13 kWh συνεπικουρούν τον 1,33 λτ. turbo βενζινοκινητήρα των 140 ίππων τον οποίο χρησιμοποιεί και η Mercedes. Όσον αφορά τις επιδόσεις, τα +10 άλογα του Skoda Kamiq κάνουν και πάλι τη διαφορά. Εκτός των 150 PS το SUVάκι των Τσέχων αξιοποιεί όπως πρέπει το DSG αυτόματο κιβώτιο των 7 σχέσεων, έχοντας αρκετά καλές ενδιάμεσες τιμές (60-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ.).
 

Χώροι: Με συρόμενα καθίσματα και super πορτ-μπαγκάζ το Captur, νο1 σε πόδια το Kamiq

Πρωτιές σε συγκεκριμένες παραμέτρους χωρητικότητας διαπιστώσαμε μετρώντας τα δύο μοντέλα. Για παράδειγμα, το Renault Captur με τα στάνταρ συρόμενα πίσω καθίσματα μπορεί να φτάσει χώρο αποσκευών στα 536 λτ. (422 λτ. η minimum χωρητικότητα). Αντίστοιχα, κορυφαία τιμή της κατηγορίας είναι τα 18,8 εκ. στον «αέρα» για τα πόδια των πίσω επιβατών του Skoda Kamiq.


Συγκριτικά με το mHEV Captur, το καθαρά βενζινοκίνητο Skoda Kamiq του 1.500άρη TSI είναι κατά τι πιο θορυβώδες (70 dB στα 100 χλμ./ώρα).

Συγκριτικά με το mHEV Captur, το καθαρά βενζινοκίνητο Skoda Kamiq του 1.500άρη TSI είναι κατά τι πιο θορυβώδες (70 dB στα 100 χλμ./ώρα).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
DOBLO VS COURIER