ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Best Car 2023 - Το Καλύτερο σε κατανάλωση (βενζίνη-Hybrid): Toyota Yaris Hybrid
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Best Car 2023 - Το Καλύτερο σε κατανάλωση (βενζίνη-Hybrid): Toyota Yaris Hybrid

221.318 Επισκέψεις στο άρθρο (17/2/2023)

Νέα καιροί, νέα ήθη. Κάποτε πρώτο μέλημα ήταν το 0-100, τώρα με τις τιμές των καυσίμων στα ύψη το φλέγων ζήτημα είναι το πόσο «καίει». Και η μέτρηση της πραγματικής κατανάλωσης είναι μια από τις κύριες δοκιμασίες στην οποία υποβάλουμε κάθε μοντέλο. Γιατί άλλα λένε οι κατασκευαστές και άλλα καίνε στην πραγματικότητα τα αυτοκίνητα, στην οδηγική μας καθημερινότητα.


Το Yaris φέρει το νέο υβριδικό σύστημα 4ης γενιάς της Toyota, που συνδυάζει ένα νέο 1.500άρη 3κύλινδρο θερμικό κινητήρα 91 ίππων, με θερμική απόδοση της τάξης του 40%, με ένα ηλεκτροκινητήρα, μια μπαταρία και μια νέα κεντρική ηλεκτρονική μονάδα, με αυξημένη ικανότητα ψύξης των τρανζίστορ και δυνατότητα πραγματοποίησης άνω των 10.000 υπολογισμών ανά δευτερόλεπτο.

Το Yaris φέρει το νέο υβριδικό σύστημα 4ης γενιάς της Toyota, που συνδυάζει ένα νέο 1.500άρη 3κύλινδρο θερμικό κινητήρα 91 ίππων, με θερμική απόδοση της τάξης του 40%, με ένα ηλεκτροκινητήρα, μια μπαταρία και μια νέα κεντρική ηλεκτρονική μονάδα, με αυξημένη ικανότητα ψύξης των τρανζίστορ και δυνατότητα πραγματοποίησης άνω των 10.000 υπολογισμών ανά δευτερόλεπτο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Η επίδοση κάθε αυτοκινήτου μετριέται σε λίτρα/100 χλμ. και επειδή η τιμή του λίτρου σε όλα τα καύσιμα είναι πλέον στα ύψη (αν και πλέον υπάρχει μια πτωτική τάση σε σχέση με τα 2 ευρώ/λτ βενζίνης του 2022), όσο λιγότερα λίτρα, τόσο λιγότερο είναι το κόστος κίνησης. Σε ό,τι αφορά στους βενζινοκινητήρες είναι λογικό η full υβριδική τεχνολογία να προσφέρει μια λύση. Και επειδή η Toyota  εδώ και 25 χρόνια είναι η μαστόρισσα των υβριδικών λογικό είναι το βενζινοκίνητο μοντέλο με την καλύτερη μέση κατανάλωση να είναι δικό της.

Από όλα τα mainstream μοντέλα βενζίνης και hybrid (όχι τα plug-in που αφορούν κυρίως την εταιρική χρήση) που έχουμε δοκιμάσει στο Test Center του AutoΤρίτη, τη χαμηλότερη πραγματική μέση κατανάλωση έχει σημειώσει το υβριδικό Toyota Yaris των 116 ίππων. 

Με μέση κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ. και στην πόλη ακόμα λιγότερα

Κύρια πηγή ενέργειας στο υβριδικό Yaris είναι ο 3κύλινδρος 1,5 λτ. βενζινο-κινητήρας, που συνεργάζεται με έναν μικρό ηλεκτρο-κινητήρα. Έτσι το όχημα για την κίνηση του μπορεί να χρησιμοποιεί είτε την μία είτε την άλλη μορφή ενέργειας, αλλά και τις δύο μαζί, σε περιπτώσεις αυξημένης ανάγκης.

Το νέο Toyota Yaris φέρει το νέο υβριδικό σύστημα 4ης γενιάς της Toyota, που είναι πιο αποδοτικό από ποτέ, αφού προσφέρει περισσότερη δύναμη με ακόμα μικρότερη κατανάλωση (διαβάστε εδώ την τεχνική ανάλυση και το πως λειτουργεί).

Έτσι στην πράξη το υβριδικό Toyota Yaris εμφανίζει πραγματική μέση κατανάλωση που είναι γύρω στα 4,2 λτ./100 χλμ. Στην Τoyota υπόσχονται πως το 80% της μετακίνησης μπορεί να γίνει με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Έτσι  μέσα στην πόλη η κατανάλωση πέφτει εύκολα στα 3,5 λτ./100 χλμ, που σημαίνει κορυφαία οικονομία στο κόστος μετακίνησης.  Με χρήση της ECO λειτουργίας και τηρώντας τα όρια ταχύτητας, αυτήν την κατανάλωση την είδαμε και σε περιαστικές διαδρομές (στο νέο Yaris η δυνατότητα ηλεκτροκίνησης υπάρχει μέχρι τα 130 χλμ./ώρα)

Αναλυτικά βέβαια για την super χαμηλή κατανάλωση, αλλά και για ό,τι αφορά το Toyota Yaris Hybrid θα διαβάσετε στην αναλυτική δοκιμή τoυ.
 
Διαβάστε εδώ με 1 κλικ όλα τα άρθρα για τo Toyota Yaris, βρείτε τιμές, εξοπλισμό και τις τελευταίες ειδήσεις για το best seller αυτοκίνητο της τελευταίας δεκαετίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL