Best Car 2023 - Το πιο αθόρυβο στον αυτοκινητόδρομο: Mercedes EQS
Ο θόρυβος στο ταξίδι εξαρτάται από 2 βασικούς παράγοντες, την ηχομόνωση και την αεροδυναμική αντίσταση Η κορυφαία επίδοση σε μια τέτοια μέτρηση, σίγουρα θα άνηκε σε κάποιο premium μοντέλο, ενώ στην περίπτωσή μας μιλάμε και για ηλεκτρικό μοντέλο που εκτός από το πιο ήσυχο, είναι και αυτό με την κορυφαία αεροδυναμική στον κόσμο. Και έτσι έχουμε τον ιδανικό συνδυασμό που ακούει στο όνομα Mercedes EQS, την ηλεκτροκίνητη ναυαρχίδα της Mercedes.
Μόλις 61,1 db στα 120χλμ./ώρα
Το μοντέλο που δοκιμάσαμε ήταν η EQS 580 4MATIC, με 523 ίππους και μπαταρία 107,8 kWh, με την μέγιστη αυτονομία της να ξεπερνά τα 500 χλμ.! Η ηλεκτροκίνητη λιμουζίνα από τη Στουτγάρδη, μας εντυπωσίασε και με άλλες μετρήσεις, καθώς χρειάστηκε μόλις 4,2 δλ. για το 0-100, ενώ έφτασε τα 160 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 10 δλ. (9,4)!Όμως η πραγματικά εντυπωσιακή μέτρηση βγήκε από το ντεσιμπελόμετρο του AutoΤρίτη Test Center, καθώς με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα ο θόρυβος ήταν 58,9 db, στα 120 χλμ./ώρα 61,1 db ενώ στα 140 ο θόρυβος στην καμπίνα ήταν μόλις 62 db, κοινώς… δεν ακούς τίποτα!
Το πιο ήσυχο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης σύμφωνα με τις μετρήσεις μας είναι diesel!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Το πιο αθόρυβο με κινητήρα εσωτερικής καύσης; Επίσης Mercedes
Και οκ θα πει κανείς, λογικό να είναι τόσο… ήσυχο μιας και είναι ηλεκτρικό. Και όμως, υπάρχει ένα μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης (και μάλιστα diesel) που μας εντυπωσίασε εξίσου με το πόσο αθόρυβο ήταν στον αυτοκινητόδρομο.Πρόκειται για την Mercedes GLE στην έκδοση 300d 4MATIC, με το νέο 2λιτρο turbodiesel μοτερ της Mercedes συνδυασμένο με το ήπια υβριδικό σύστημα EQ Boost της φίρμας. Η εξαιρετική ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης του μοντέλου μεταφράστηκε και στην μέτρηση θορύβου, καθώς στα 100 χλμ./ώρα το ντεσιμπελόμετρο έδειξε 63 db, ενώ στα 120 ο θόρυβος έφτασε τα 65,6 db!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »