ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αρκετά οικονομικό εντός και εκτός πόλης είναι το Renault Captur, θα θέλαμε στο trip computer να υπάρχει ένδειξη κατανάλωσης και όχι μόνο αυτονομίας.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αρκετά οικονομικό εντός και εκτός πόλης είναι το Renault Captur, θα θέλαμε στο trip computer να υπάρχει ένδειξη κατανάλωσης και όχι μόνο αυτονομίας.

Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Peugeot 2008 και Renault Captur

43.806 Επισκέψεις στο άρθρο (3/2/2023)

Peugeot 2008 Vs Renault Captur: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.

Κατανάλωση: Οικονομικό ως LPG και με συνδυαστική αυτονομία 1.600 χλμ. το Captur

Το Renault Captur συνδυάζει τον 1.000άρη TCe τούρμπο κινητήρα με εργοστασιακό κιτ υγραερίου. Καταναλώνει είτε βενζίνη είτε υγραέριο, με την εναλλαγή σε κάθε καύσιμο να γίνεται αβίαστα μέσω ειδικού διακόπτη. Υπολογίζοντας ότι κάθε οδηγός προτιμά το LPG για οικονομία (κόστος υγραερίου 0,99€/λτ.), τότε θα πληρώνει στα πρώτα 100 χλμ. σκάρτα 8 ευρώ. Στα θετικά του Renault Captur και η μεγάλη συνδυαστική αυτονομία στο ταξίδι που φτάνει τα 1.600 χλμ. χάρη στις δύο δεξαμενές του (48 λτ. βενζίνης, 40 λτ. LPG). Αρκετά οικονομικό, βέβαια, είναι και το diesel Peugeot 2008 το οποίο επίσης έχει μεγάλη αυτονομία ταξιδιού (1.000 χλμ.). Έχει μικτή κατανάλωση 6,5 λτ./100 χλμ., κοστίζει δηλαδή στην ίδια χιλιομετρική απόσταση γύρω στα 12 ευρώ (1,9€/χλμ. κόστος πετρελαίου).

Επιδόσεις: Αρκετά πιο γρήγορο το 2008

Η μεγαλύτερη ιπποδύναμη και η αμεσότητα του αυτόματου κιβωτίου EAT8 χαρίζει αρκετά καλύτερες επιδόσεις στο πετρελαιοκίνητο Peugeot 2008. Πολύ γρήγορο στις ενδιάμεσες ταχύτητες (5,6 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα), το μοντέλο της Peugeot επιταχύνει από στάση σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα. Όσον αφορά το Renault Captur, ως LPG έχει 100 άλογα και ως βενζινοκίνητο 91 PS. EΕίναι  πιο αργό στις επιταχύνσεις του, τα καταφέρνει καλά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές που είναι και το ζητούμενο ή πιο σωστά ο τρόπος που θα οδηγηθεί από τον χρήστη.


Πολιτισμένος και με εμφατικό τράβηγμα από χαμηλά, ο 1.500άρης BlueHDi των 130 ίππων δένει εξαιρετικά με το αυτόματο κιβώτιο, που ανεβοκατεβάζει σωστά και ομαλά τις 8 σχέσεις του.

Πολιτισμένος και με εμφατικό τράβηγμα από χαμηλά, ο 1.500άρης BlueHDi των 130 ίππων δένει εξαιρετικά με το αυτόματο κιβώτιο, που ανεβοκατεβάζει σωστά και ομαλά τις 8 σχέσεις του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL