Audi Q2 Vs Ford Puma: Αξιολόγηση σε 10 τομείς
60.258 Επισκέψεις στο άρθρο (15/2/2023)
2 Φωτογραφίες »
Δεν θεωρείται τυχαία το πιο fun to drive B-SUV της αγοράς, με τις sport ανάρτηση της ST-Line έκδοσης να διαχειρίζεται εντυπωσιακά κάθε απότομη αλλαγή κατεύθυνσης.
Audi Q2 Vs Ford Puma: Αξιολόγηση σε ποιότητα, άνεση, τεχνολογία, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά, value for money και πολλά άλλα.
Οδική συμπεριφορά: Ford Puma για στροφιλίκια, καλή άνεση στο Audi Q2
Αντίθετη είναι η οδηγική προσέγγιση των δύο μοντέλων. Το Ford Puma είναι ένα SUVάκι που βάζει προτεραιότητα στο fun to drive. Η χαμηλωμένη ανάρτηση της έκδοσης ST-Line ελαχιστοποιεί τις κλίσεις, ακόμη και σε καθεστώς πίεσης, ενώ επιλέγοντας το Sport πρόγραμμα έχεις καλύτερη απόκριση στο γκάζι και ανεπαίσθητα αναβαθμισμένη πληροφόρηση και στο τιμόνι. Στα πλεονεκτήματα του Ford Puma θα βάλουμε τις 5 ρυθμίσεις drive mode (Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail), με τις 2 τελευταίες να διευρύνουν, σχετικά, τα off-road όρια κίνησης.
Το τίμημα (σε εισαγωγικά) της πιο σπορτίφ κατασκευής του Ford Puma είναι η άνεση, παράμετρος στην οποία η ανάρτηση του Audi Q2 ήταν αρκετά αποτελεσματική. Εξάλλου, η αίσθηση στιβαρότητας αποτελεί σήμα κατατεθέν, με την ποιότητα κύλισης να κινείται σε πολύ καλά επίπεδα. Καλή αίσθηση είναι επίσης από το τιμόνι (στάνταρ τεχνολογία progressive steering που το κάνει όλο και πιο άμεσο όσο ο οδηγός περιστρέφει το τιμόνι), δυνατά αποδείχθηκαν τα φρένα (100-0 σε 36,6 δλ.), θα θέλαμε λιγότερο θόρυβο από τον τραχύ κινητήρα και μεγαλύτερη ευελιξία (11,1 μ. ο κύκλος στροφής).
Το τίμημα (σε εισαγωγικά) της πιο σπορτίφ κατασκευής του Ford Puma είναι η άνεση, παράμετρος στην οποία η ανάρτηση του Audi Q2 ήταν αρκετά αποτελεσματική. Εξάλλου, η αίσθηση στιβαρότητας αποτελεί σήμα κατατεθέν, με την ποιότητα κύλισης να κινείται σε πολύ καλά επίπεδα. Καλή αίσθηση είναι επίσης από το τιμόνι (στάνταρ τεχνολογία progressive steering που το κάνει όλο και πιο άμεσο όσο ο οδηγός περιστρέφει το τιμόνι), δυνατά αποδείχθηκαν τα φρένα (100-0 σε 36,6 δλ.), θα θέλαμε λιγότερο θόρυβο από τον τραχύ κινητήρα και μεγαλύτερη ευελιξία (11,1 μ. ο κύκλος στροφής).
Μάρκα/Μοντέλο | Audi Q2 | Ford Puma | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 2 | 5 | ||||
Έκδοση εξοπλισμού | COMFORT | ST-LINE | ||||
Τιμή | ||||||
Αξιολογήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Κατανάλωση-ρύποι | 8 | 9 | ||||
Ενεργητική Ασφάλεια-Φρένα | 10 | 10 | ||||
Παθητική Ασφάλεια | 10 | 10 | ||||
Value For Money | 6 | 8 | ||||
Αξιοπιστία- Συχνότητα βλαβών | 8 | 9 | ||||
Κινητήρας-επιδόσεις | 8 | 9 | ||||
Εικόνα-Ποιότητα-Τεχνολογία | 10 | 9 | ||||
Ανεση-Χώροι-Πρακτικότητα | 8 | 9 | ||||
Μεταπωλητική Αξία | 9 | 8 | ||||
Τελική Βαθμολογία | 169 | 182 | ||||
Οδική Συμπεριφορά | 9 | 10 | ||||
Αισθηση πολυτέλειας | 84% | 78% |
Σελίδα 2 | Super Συγκριτικό: Audi Q2 Vs Ford Puma |
Σελίδα 3 | Audi Q2 Vs Ford Puma: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 4 | Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Audi Q2 και Ford Puma |
Σελίδα 5 | Συγκριτικό Audi Q2 Vs Ford Puma: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |