ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πόσο καλά στρίβει το προηγούμενο Qashqai στο Elk Test;
7 Φωτογραφίες »

Πόσο καλά στρίβει το προηγούμενο Qashqai στο Elk Test;

15.478 Επισκέψεις στο άρθρο (24/2/2024)

- Δοκιμάσαμε την προηγούμενη γενιά του best seller ιδρυτή των SUV
- Αισθητά βελτιωμένη οδική συμπεριφορά στο ανανεωμένο μοντέλο
- Πέρασε τη δοκιμασία με ασφάλεια στα 74 χλμ./ώρα
- Το ESP επενέβη δυναμικά & η ανάρτηση λειτούργησε σωστά, χωρίς κλίσεις

Ο ιδρυτής των SUV που έγινε best seller

Το Nissan Qashqai είναι ο ιδρυτής ουσιαστικά της κατηγορίας των μικρομεσαίων SUV, από μια κίνηση «ματ» της ιαπωνικής φίρμας το 2006, καθώς αναγνώρισε τις ανάγκες του κοινού και αποφάσισε να επενδύσει σε ένα υπερυψωμένο αμάξωμα με παρόμοιους ή και μεγαλύτερους χώρους από το κλασικό μικρομεσαίο hatchback της. Αυτή η κίνηση έμελλε να δημιουργήσει μια ολόκληρη κλάση, η οποία μάλιστα γνώρισε και συνεχίζει να γνωρίζει μεγάλη άνθιση. Αποτέλεσμα ήταν οι δύο γενιές του Qashqai (1η γενιά 2006 έως 2013 με ένα facelift το 2010 και 2η γενιά στα τέλη του 2013, την οποία ακολούθησε μια ανανέωση το 2016) να πλασάρονται -διαδοχικά- στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων της κατηγορίας και να κατακτά τον τίλο του best seller στην ελληνική αγορά στα C-SUV.

Το 2018, ανάμεσα στα 13 μικρομεσαία SUV του Mega Elk Test του autotriti, δοκιμάστηκε και αξιολογήθηκε και το best seller της εποχής. Το Nissan Qashqai, απέδειξε στην πράξη την βελτίωση που είχε δεχθεί η πρόσφατα -τότε- ανανεωμένη έκδοση του δημοφιλέστερου crossover μοντέλου της αγοράς σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς. Το Qashqai παρουσίασε ένα απόλυτα ασφαλές και ικανό προφίλ σε όλη τη διαδικασία, αποδεικνύοντας και εμπράκτως έναν από τους λόγους που προτιμήθηκε πολύ από τους καταναλωτές.

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια

Πολύ χαμηλή η ταχύτητα των 68 χλμ./ώρα για το Qashqai. Έδειξε ότι μπορούσε να τα καταφέρει άνετα σε αρκετά περισσότερα χιλιόμετρα, με το ESP να μην επεμβαίνει καθόλου, το αμάξωμα να μην έχει κλίσεις και το τιμόνι να «ακούει» πιστά στις εντολές του οδηγού χωρίς να παρεκκλίνει χιλιοστό από την πορεία του.

74 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια

Δοκιμάσαμε με 74 χλμ./ώρα και παρότι η προσπάθεια απέτυχε, η αίσθηση ήταν καλή. Το ESP είχε έντονη και απότομη εμπλοκή προσπαθώντας να μειώσει την ταχύτητα, ωστόσο οδήγησε σε ελαφρύ άνοιγμα της πορείας του και είχαμε υποστροφή. Το τιμόνι σε αυτά τα χιλιόμετρα έχασε ελάχιστη από την αμεσότητα και την αίσθησή του.

73 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια

Μειώνοντας την ταχύτητα εισόδου του Qashqai κατά 1 χλμ./ώρα δεν δυσκολεύτηκε καθόλου να πετύχει στην δοκιμασία. Η αρχική υποστροφική «διάθεση» στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης δεν πήρε διαστάσεις, με την απότομη αλλά καίρια επέμβαση του ESP να φροντίζει για την επαναφορά στην τάξη. Οι κλίσεις δεν ήταν ιδιαίτερα αυξημένες με την ανάρτηση να δείχνει ότι μπορεί εύκολα να διαχειριστεί τις δυνάμεις που ασκούνται στην δοκιμασία. Το τιμόνι στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, προσφέροντας καλή αίσθηση και αμεσότητα.

Γενική αίσθηση οδηγού: Η ανανεωμένη έκδοση του Qashqai έχει βελτιωθεί πολύ σε σχέση με την προγενέστερη όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά. Αυτό το απέδειξε και από το Elk Test στα 73 χλμ./ώρα. Η ανάρτηση διαχειρίστηκε τέλεια την φόρτιση - αποφόρτιση στις εναλλαγές κατεύθυνσης.

Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Στα πίσω καθίσματα νιώθαμε άνετα και μόνο η έντονη επέμβαση του ESP μας «έβαλε» μέσα στη διαδικασία θυμίζοντάς μας πως κάτι συμβαίνει. Δεν είχαμε κανένα πρόβλημα πάντως και σε καμία στιγμή δεν αισθανθήκαμε «εκτεθειμένοι» σε κίνδυνο.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
Moto